ناهيد سپهرپور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مسیر 1 ژنرال (درس‌هایی از رهبری و رشد)
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
موفقیت و فراتر از آن کلید جادویی شما
  • همراه با تخفیف
  • 68,500 تومان
  • با تخفیف: 65,760 تومان
در جستجوی مزیت‌های فردی (من را در تیم پیدا کنید)
جهشی در زندگی شما (اهمال‌کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید)
5 راز آرامش بعد از 30 سالگی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
در ادامه از خوب به عالی
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
موضوع اصلی چیست
  • 246,000 تومان
  • با تخفیف: 246,000 تومان
قدرت سکوت (قدرت درون‌گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد)
بازاریابی 1 داستان عاشقانه (چگونه برای مشتریانتان مهم شوید)
سخنانی از نابغه اوماها (وارن بافت از زبان خودش)

مسیر 1 ژنرال (درس‌هایی از رهبری و رشد)

  • 129,000 تومان

در دنیایی که هرکسی سعی دارد پله‌های ترقی را طی کند یا جایگاهی برای خود بسازد، حضور کلید رهبری است. وقتی یونیفرم رهبری یک تیم را بر تن می‌کنید، به خاطر بسپارید شما بنا به دلیلی در جایگاه فعلی خود قرار دارید؛ نه به این معنی که نمی‌توانید تردید کنید یا به دنبال جایگاه جدیدی باشید. هر یونیفرم از سه بخش تشکیل شده است: اول لوگوی لیگی که تیم در آن بازی می‌کند و بین همه تیم‌ها یکسان است. اگر لیگ وجود نداشته باشد، تیم و بازیکن هم معنایی نخواهد داشت؛ سپس نام هر تیم جلوی لباس هر بازیکن نوشته شده است. اگر تیمی نباشد، بازیکن هدفی ندارد. پس بازیکن باید بداند که تیم در مرتبه‌ای بالاتر از خودش قرار دارد و نهایتا نام و شماره بازیکن پشت یونیفرم نوشته شده است. حال اگر بازیکنی یونیفرمش را برعکس بپوشد، همه او را مسخره می‌کنند و اگر بازیکن بگوید که این کار را می‌کند چون خودش از تیم مهم‌تر است، او را احمق خطاب می‌کنند. در زندگی ما تیم می‌تواند جایی باشد که در آن کار می‌کنیم، یا خانواده و ... و لیگ هم می‌تواند عشق باشد و هدف. در محیط کار، رفتار یک رهبر با دیگران، به لیگ وجاهت می‌دهد و به تیم قدرت، چراکه رهبر ابهت و نظم یک ژنرال را دارد، درعین‌حال که خودش را عضوی از تیم می‌داند. رهبر توانایی این را دارد که شرایطی ایجاد کند تا خلاقیت‌ها مجال بروز پیدا کنند، فضای خوبی برای پیشرفت ایجاد شود و همه فرصت این را بیابند که بهترین نسخه خودشان باشند، یا بهتر بگوییم: کسی یونیفرمش را برعکس نپوشد!

موفقیت و فراتر از آن کلید جادویی شما

  • 68,500 تومان

اگر این حقیقت داشته باشد که افکار شما با گذشت زمان به «واقعیت‌های عینی» تبدیل می‌شوند، این هم حقیقت دارد که «واقعیت‌های عینی» به طور پیوسته بر زندگی روزمره شما تاثیر می‌گذارند. وقتی به مقصود حقیقی‌تان اشراف داشته باشید، مهار کردن قدرت افکارتان خیلی آسان‌تر است. و این امکان را خواهید داشت تا با تعیین اهداف خاص و استراتژیک، افکارتان را روی رسیدن به آن هدف متمرکز کنید. فلسفه دیگر می گوید اگر هدفی داشته باشید همان شما را به اقدام عملی سوق خواهد داد. با خلق هدف، آن را به عنوان واقعیتی ملموس تعریف می‌کنید؛ چیزی ملموس که با تحقق بخشیدن به هدفتان، شکلی واقعی به خود می‌گیرد.

در جستجوی مزیت‌های فردی (من را در تیم پیدا کنید)

  • 52,500 تومان

((من)) را در تیم پیدا کنید. نخستین کتاب از میان سه کتابی که به منظور متعهد شدن شما به اهداف زیر طراحی شده است: 1)کشف خود درونی و بیرونی‌تان 2)شناخت توانایی و تاثیرگذاری‌تان و نتایجی که در بر خواهد داشت 3)تعیین معنای شخص شما از موفقیت و کامیابی از سفری که این داستان شما را با خودش خواهد برد، در کمال آرامش لذت ببرید. سفری که در پرتو آن به مزیت‌های فردی‌تان پی خواهید برد و یک بار برای همیشه به شما ثابت خواهد شد که درتیم‌تان یک ((من)) هست و همیشه خواهد برد.

100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات (چگونه می‌توان در جلسات کاری حتی با کمترین تلاش عملکردی موفقیت‌آمیز داشت)

  • 42,500 تومان

اگر از آن دست افرادی هستید که اغلب در جلسات شرکت می‌کنید، کتاب 100 ترفند برای باهوش به نظر رسیدن در جلسات، به شما تعلق دارد. کتاب حاضر حاوی 100 ترفند ساده، قابل فهم و کاربردی است و به نکاتی از این قبیل اشاره دارد: - چطور سرتان را تکان دهید و دور اتاق راه بروید. - با چهره خود چه کار کنید. - چه زمانی سوال کنید، و از درستی سوالتان اطمینان حاصل کنید. - چطور مثل یک مدیر عامل از مثال‌های خنده‌دار استفاده کنید. - چطور در هر نقطه از جهان در جلسات باهوش به نظر برسید - و موارد خیلی بیشتر نویسنده این کتاب، سارا کوپر، تقریبا در تمام جلسات، حتی جلسات مجازی، همواره فردی به نظر رسیده است. سارا طی مدت زمانی که در شرکت‌های یوهو! و گوگل کار می‌کرد، شروع به نوشتن این ترفندها کرد. و مدت کوتاهی پس از آن، وبلاگ طنزی تحت عنوان The Cooper Review.Comرا راه‌اندازی کرد، که توسط صدها هزار نفر در سر تا سر جهان خوانده شد.‌

از هرکجا هستید شروع کنید (درس‌های زندگی درباره حرکت از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید)

  • 145,000 تومان

اگر وضع مالی نامناسبی دارید، با مشکل از دست دادن شغل یا مسکن دست و پنجه نرم می‌کنید، در حال تجربه‌ی بحرانی جسمی یا مالی هستید یا صرفاً انگیزه‌ای برای دنبال‌کردن چالش‌های جدید ندارید، با خواندن این کتاب از هر جا که هستید شروع کنید. شما در این مجموعه با درس‌هایی امیدبخش و نقشه‌ی راهی روشن و گویا برای آغاز دوباره آشنا می‌شوید. همچنین کتابی ایده‌آل برای کسانی است که گاهی تردیدهایی نسبت به موفقیت خود در آینده دارند. در این کتاب راهکارهایی فراوان و عملی خواهید یافت که در هر جامعه‌ای، با هر اوضاع و احوالی معنادار است و می تواند مسیر دستیابی به آرزوها و اهداف شما را هموار سازد.

جهشی در زندگی شما (اهمال‌کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید)

  • 79,500 تومان


جهشی در زندگی شما، یک نقشه راه قهرمانی است برای خلق زندگی که ارزش زیستن دارد، برای اتخاذ تصمیمات قدرتمند، خروج از مسیرهای فرعی و برنده شدن در بازی زندگی. تامی بیکر در این کتاب به نحوی هنرمندانه و تحلیلی به توصیف این مسیر پرداخته است و اکنون در دستان شماست. او کسی است که خود را نسبت به پیشرفت و تعالی زندگی انسان‌ها متعهد می‌داند. آموزه‌های این کتاب شما را به خلق نتایجی عظیم در زندگی‌تان سوق می‌دهد و چشم‌انداز نوینی از زندگی را پیش رویتان قرار می‌دهد تا بتوانید به بهترین نحو از ظرفیت‌های خود بهره بگیرید. این کتاب، دربرگیرنده روشی هیجان‌انگیز و کاربردی برای اتخاذ تصمیمات جسورانه است، و به نحوی شما را به چالش می‌کشد که نسبت به پیشرفتتان متعهد شوید و هرگز پشت سرتان را نگاه نکنید. اکنون زمان جهش بعدی شما فرا رسیده است، زمان گام برداشتن به سوی رویا یا هدف جسورانه‌ای که هنوز به دنبالش نرفته‌اید و به این منظور به یک راهنما نیاز دارید. کتاب جهشی در زندگی شما، راهنمای قابل اعتمادی است و به شما کمک می‌کند به خاطر بسپارید که می‌توانید به هر خواسته‌ای که دارید، دست پیدا کنید...

5 راز آرامش بعد از 30 سالگی

  • 75,000 تومان

مهم نیست که شما آدم خوبی باشید تا زندگی بر وفق مرادتان باشد. شما در انتخاب نوع رفتاری که آدم‌ها با شما می‌کنند نیز کاره‌ای نیستید. چه بسا دوست صمیصی و وفادار امروز، فردا در حق شما خیانت کند. کم نیستند کسانی که به زور می‌خواهند به ما بگویند که اراده ما شرط کافی برای تغییر زندگی است. این کتاب، چنین شوخی‌ای با شما نمی‌کند. صادقانه به شما می‌گوید وقتی 30 ساله می‌شوید باید به این موضوع رسیده باشید که 5 چیز را در این دنیا به هیچ ضرب و زوری نمی‌توانید تغییر دهید. ولی نکته مهم این است که فردای روزی که مطالعه کتاب تمام می‌شود سعادتی با این پذیرش نصیب‌تان می‌شود که عاشق زندگی با همه رنج‌ها، سختی‌ها و مشت‌هایش می‌شوید.

در ادامه از خوب به عالی

  • 15,000 تومان

باید این نگرش خیرخواهانه، (و در عین‌حال کاملا نادرست) را کنار بگذاریم که نخستین راه رسیدن به تعالی در نهادهای اجتماعی این است که ”بیشتر شبیه یک موسسه‌ی تجاری” عمل کنیم. بیشتر موسسات تجاری جایی بین متوسط و خوب قرار می‌گیرند. و تعداد اندکی از آن‌ها به درجه‌ عالی می‌رسند. وقتی شرکت‌های عالی را با شرکت‌های خوب مقایسه می‌کنید، می‌بینید که بسیاری از آن‌ها اصول تجاری مبتنی بر متوسط بودن را در پیش گرفته‌اند نه عالی بودن. پس چرا باید بخواهیم اصول کاری مبتنی بر متوسط بودن را وارد نهادهای اجتماعی کنیم؟ ما به‌ یک زبان جدید نیاز داریم. بین موسسه‌ تجاری و نهاد اجتماعی تفاوت مهمی وجود ندارد، اما بین عالی و خوب تفاوت عمده‌ای وجود دارد. ما باید از اعمال ساده‌انگارانه ”زبان تجارت” در نهادهای اجتماعی دست بکشیم و در عوض به‌طور یکپارچه به زبان تعالی روی بیاوریم. جیم کالینز

موضوع اصلی چیست

  • 246,000 تومان

این کتاب مخل خوشبختی فعلی شماست و آرامش را از زندگی شما دور می­کند. موضوع اصلی هم همین است؛ زندگی که در امن و امان کامل است نیاز روح ما نیست. به همین خاطر هم در "نیمه دوم عمر" همه ما حس می کنیم زندگی‌ای که باید انجام دهیم را انجام نداده­ایم. یا حتی اگر همه چیز مهیا باشد و در نگاه بیرونی­ها همه چیز خوب باشد باز احساس می کنیم که اوضاع خوب نیست. این کتاب حکم دینامیت را دارد. الان آن را زیر زندگی فعلی‌تان بگذارید وقتی کتاب به پایان رسید می‌بینید سمت و سوهای فکری، اولویت‌ها و ارزش‌های شما در زندگی شما ناگهان نیست می­شود. حالا شما هستید و یک ابهام بزرگ. پس از این دگرگونی چه باید کرد! نگران نباشید. خانه کلنگی روان تخریب شده و زندگی هیجان‌انگیزی انتظار شما را می‌کشد. با پاسخ به سوالات کلیدی و سرنوشت‌ساز کتاب، شما مستعد ساختن زندگی‌ای می‌شوید که شایسته آن هستید و ممکن بود با نخواندن این کتاب تا آخر عمر از آن محروم می‌شدید.

قدرت سکوت (قدرت درون‌گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد)

  • 279,000 تومان

براساس آمارها، حتی در برونگراترین جوامع، حداقل یک سوم افراد درونگرا هستند. آنهایی که اغلب گوش دادن را به حرف زدن ترجیح می‌دهند، کسانی که نوآوری و خلق می‌کنند اما علاقه چندانی به نشان دادن خود و مطرح شدن ندارند، کسانی که کار بصورت فردی را به جلسات طوفان فکری درون تیمی ترجیح می‌دهند. اینها درونگراها هستند و جامعه دستاوردهایی چون قانون جاذبه، قانون نسبیت عام و خاص، آثار هنری مطرح، کامپیوترها و... را مدیون این افراد است. سوزان کین در کتاب قدرت سکوت، نشان می‌دهد که تاکنون چقدر قدرت این افراد دست کم گرفته شده و این موضوع چه مقدار به ضرر جوامع تمام می‌شود. او می‌گوید برونگرای ایده‌آل از قرن بیستم رواج پیدا و تا عمق فرهنگ جامعه نفوذ کرده است. در کتاب، درونگراهای بسیار موفقی معرفی می‌شوند؛ از سخنران موفق و پرشوری که بعد از هر سخنرانی در تنهایی خود انرژیش را بازیابی می‌کند، تا فروشنده موفق و رکوردداری که به قدرت سوال پرسیدن‌ها پی‌برده است. نویسنده، ضمن تشریح وضعیت درونگراها در جامعه، شغل و کسب و کار، تربیت و آموزش، ورزش، روابط عاطفی و...، راهکارهای مناسبی هم به درونگراها و هم برونگراهایی که با آنها در ارتباطند، ارائه می‌کند. کتاب قدرت سکوت با بیانی شیوا و جذاب، با ارائه نتایج آخرین تحقیقات و با نقل داستان‌های واقعی افراد زیادی، می‌تواند به خوبی دید جامعه و حتی دید خود افراد درونگرا را به درونگرایی تغییر دهد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

بازاریابی 1 داستان عاشقانه (چگونه برای مشتریانتان مهم شوید)

  • 9,500 تومان

بازاریابی، ابزاری است برای بیان ارزش ایده‌هایمان در بازار. بازاریابی به ضرورتی ناخوشایند در هر کسب و کاری بدل شده است، اما شاید بتوانیم به نگرش متفاوتی از آن دست پیدا کنیم، به گونه‌ای کمتر به عنوان ابزاری ناخوشایند برای تبلیغ و بیشتر به مثابه راهی برای کمک به مردم جهت حل مشکلات‌شان تلقی شود. نام کتاب به ما می‌گوید‍: بازاریابی می‌تواند به منزله یافتن راه‌های بیشتر برای انجام بهتر کارها و اهمیت دادن به مشتریان باشد. بازاریابی می‌تواند نقطه آغاز سفری باشد به سوی درک نیازها و خواسته‌های مردم. بازاریابی می‌تواند ابزاری باشد برای دیدن جهان از نگاه مشتریانمان.

سخنانی از نابغه اوماها (وارن بافت از زبان خودش)

  • 18,000 تومان

امروزه کمتر کسی است که نام وارن بافت را نشنیده باشد. او یکی از شاخص‌ترین کارآفرینان، بازرگانان، سرمایه‌گذاران و نیکوکاران آمریکایی است که به عنوان موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن حاضر شناخته می‌شود. در کتاب حاضر با برخی از ایده‌های وارن بافت در زمینه‌های سرمایه‌گذاری رخدادهای کنونی جهان و راه و رسم زندگی آشنا می‌شوید.

1  2  صفحه‌ی 1