ناديا فغاني


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مهارت‌های پدری‌ و مادری کردن (چگونه کودکانی خوشحال شاداب و قوی بار بیاوریم)
پرشور و حال زیستن (راهنمایی برای رهاتر زیستن بیشتر انگیزه داشتن بیشتر لذت بردن)
راهنمای شاد زیستن و سالم ماندن
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
سفر کردن (مدرسه زندگی)
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
از ناکامی‌های کودکی گذر کردن
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
بی‌خواب شدن
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
پشت گوش‌انداختن (چگونه استاد این کار شویم) مدرسه زندگی
غرور و تعصب (نمایش‌نامه) اقتباسی از رمان غرور و تعصب اثر جین آستین
مصیبت‌های عاشق بودن (مدرسه زندگی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

مهارت‌های پدری‌ و مادری کردن (چگونه کودکانی خوشحال شاداب و قوی بار بیاوریم)

  • 145,000 تومان

آیا من پدر یا مادر خوبی هستم؟ اولین بار دانلد وینیکات، روان‌شناس آمریکایی، متوجه شد مراجعانش تلاش می‌کنند تا والدین خوبی باشند. او با والدینی سر و کار داشت که خسته و کلافه شده بودند چون از نظر خودشان نمی‌توانستند «پدر و مادر‌های بی‌نقصی» باشند. وینیکات به این نتیجه رسید که لازم نیست ما والدین «بی‌عیب و نقصی» باشیم، چون هیچ‌کس در این دنیا بی‌نقص نیست. کافی است بتوانیم بین بی‌توجهی به نیاز‌های کودکان‌مان و فداکاری بیش از ‌حد برای ‌آنها تعادل برقرار کنیم. در این کتاب مهارت‌هایی را می‌آموزیم تا بتوانیم این تعادل را حفظ کنیم و فرزندانی شاد و راضی و سالم بار بیاوریم.

پرشور و حال زیستن (راهنمایی برای رهاتر زیستن بیشتر انگیزه داشتن بیشتر لذت بردن)

  • 150,000 تومان

دانلدوینیکات، روان‌درمانگر انگلیسی، می‌گوید مهم‌تر از احساس شادی و رضایتمندی در زندگی این است که فرد حس کند عنان زندگی‌اش را به دست گرفته است و آن‌گونه که دلش می‌خواهد زندگی می‌کند. ما خیلی اوقات آن‌طور که دیگران از ما توقع دارند زندگی می‌کنیم و بیش از حد خودمان را با انتظارات دیگران و آنچه جامعه استاندارد و نرم می‌داند (و خیلی وقت‌ها ایراد هم دارد) تطبیق می‌دهیم. این کتاب درباره «آزادی» حرف می‌زند. معمولا این کلمه را در متن بحث‌های سیاسی شنیده‌ایم، اما بیشترین نمود و بروز آن اتفاقا در روا‌ن‌شناسی است. پرشور و حال زیستن صرفا خوب و خردمندانه و سرشار از آرامش زیستن نیست؛ زندگی پرشور سرشار است از تجربیات بدیع و تازه، هیجان بی‌پایان، عشق و روابط زمینی، آرمان‌گرایی و قدر چیزها را دانستن.

راهنمای شاد زیستن و سالم ماندن

  • 95,000 تومان

کتاب‌هایی که برای کمک به سلامت روان بچه‌های ده دوازده ساله نوشته شده‌اند معمولا والدین یا معلم‌ها و مربیان را خطاب قرار می‌دهند و موضوع‌شان این است که چه رفتاری با بچه‌ها در این سن و ‌سال درست است. اما کتابی که در دست دارید مستقیما خطاب به خود این بچه‌ها نوشته شده است، با زبانی ساده و از موضعی همدلانه، و البته خواندن این کتاب برای آدم‌بزرگ‌ها هم مفید است، چه آنهایی که با بچه‌ها و نوجوانان سروکار دارند و چه آنهایی که ندارند، زیرا همه ما همچنان بخش‌هایی از کودکی و نوجوانی‌مان را در اعماق وجودمان داریم، مثل عروسک‌های روسی تودرتو که وقتی بازشان می‌کنید در دل‌شان نمونه‌های کوچک‌تری از عروسک اصلی را می‌بینید.

سفر کردن (مدرسه زندگی)

  • 69,000 تومان

با سفر کردن فقط به دیدن جاهای جدید نمی‌رویم بلکه خودمان را پرورش می‌دهیم. همه ما از لحاظ روانی در برخی حیطه‌ها دچار کمبودیم و در برخی حیطه‌ها زیاده‌روی می‌کنیم، و سفر می‌تواند به تعدیل افراط و تفریط‌ها کمک کنید. در این کتاب با جنبه‌های دیگری از سفر کردن آشنا می‌شوید. سفر کردن صرفا رفتن از جایی به جای دیگر نیست، بلکه رفتن از حال‌وهوایی تکراری به حال‌وهوایی جدید است. اگر قبلا با کوله‌باری از لباس‌های نشسته، دوربینی پر از عکس‌های هیجان‌انگیز و ذهنی پر از خاطرات خوش به منزل برمی‌گشته‌اید، حالا بعد از خواندن این کتاب چیزهای دیگری هم با خود خواهید آورد: لذت نگاه کردن و دیدن جنبه‌هایی که قبلا در عوالم توریستی از کنارشان می‌گذشتید و کوله‌تان را از آن‌ها پر نمی‌کردید.

از ناکامی‌های کودکی گذر کردن

  • 35,000 تومان

آدمی در دوران کودکی لوح سپیدی است که اتفاق‌های دور و برش بر ضمیرش نقشی ماندگار می‌زنند. کودک در سال‌های نخستین زندگی‌اش بیش از همه با والدینش تماس دارد و تاثیری که از آنها می‌پذیرد با هیچ چیز دیگری برابری نمی‌کند. روابط والدین با فرزندان پر فراز و نشیب و همراه آسیب‌های ناخواسته است. حتی بهترین پدر و مادرها ناخواسته به فرزندشان آسیب وارد می‌کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند شناخت درستی از رابطه والدین و فرزندان کسب کنید و در چارچوب این شناخت بتوانید آسیب‌هایی را که دیده‌اید با نگاهی بی‌طرفانه و منصفانه تجزیه و تحلیل کنید. رسیدن به چنین شناختی به شما کمک می‌کند با این آسیب‌ها کنار بیایید و بر آنچه در دوران کودکی از سر گذرانده‌اید فائق شوید.

بی‌خواب شدن

  • 33,000 تومان

بی‌خوابی کابوس زمانه ماست. با زندگی‌های پرمشغله‌ای که داریم تمام امیدمان این است که شب سر بر بالش بگذاریم و به خوابی راحت فروبرویم تا بتوانیم فردا صبح دوباره ماراتن زندگی را از سر بگیریم. اما اگر خواب‌مان نبرد چه؟ چطور می‌شود با بی‌خوابی کنار آمد؟ آیا باید به عنوان یک مشکل پزشکی به دنبال درمانش باشیم؟ آیا می‌توان از زاویه متفاوتی به بی‌خوابی نگاه کرد؟ آیا می‌توان با بی‌خوابی به صلح رسید؟ بعد از خواندن این کتاب‏، بی‌خوابی‌های‌تان کیفیتی متفاوت پیدا خواهند کرد.

پشت گوش‌انداختن (چگونه استاد این کار شویم) مدرسه زندگی

  • 52,000 تومان

بسیاری از ما در پشت گوش انداختن کارها نابغه‌ایم. ما به خاطر کارهای نکرده‌مان عمیقا احساس گناه می‌کنیم.ساعت های بسیاری را به بطالت می‌گذرانیم، انگار که فرصتی ابدی داریم و هیچ‌گاه قرار نیست بمیریم. به خاطر این احساس گناه، هیچوقت دنبال فهمیدن این نکته نمی‌رویم که چرا کارها را پشت گوش می‌اندازیم. چنان که در این کتاب خواهیم دید پشت گوش انداختن کارها مصیبت عجیب‌و‌غریبی نیست که در این دنیا فقط ما را گرفتار کرده باشد بلکه یکی از خصوصیات آدمیزاد است. اگر روی کاناپه لم داده‌اید، حالا دیگر بلند بشوید و با اعتماد به نفس کار‌های مهم‌تان را پیش ببرید.

غرور و تعصب (نمایش‌نامه) اقتباسی از رمان غرور و تعصب اثر جین آستین

  • 48,000 تومان

دارسی: واقعا که قوه تخیل زن‌ها خیلی سریع کارمی‌کنه. در عرض چند لحظه از یه خوش اومدن ساده می‌رسن به عشق و عاشقی و بعدش هم ازدواج! دوشیزه بینگلی: داشتم شوخی می‌کردم آقا. دارسی: شما هم با من شوخی دارین؟ (با عصبانیت) هیچ خوشم نمی‌آد کسی باهام شوخی کنه. مکث کوتاه. خانم بنت با صدای بلند، جیغ‌جیغ‌کنان، با لیدیا صحبت می‌کند و به گوشه اتاق می‌رود.

مصیبت‌های عاشق بودن (مدرسه زندگی)

  • 75,000 تومان

تصویری که تا کنون از عشق و روابط عاشقانه به ما ارائه شده تصویری خوش رنگ و لعاب و دوست داشتنی است. در کتاب‌ها منتظر می‌شدیم تا عاشق و معشوق به هم برسند و بعد از آن دیگر انگار همه چیز حل شده. در فیلم‌ها وقتی عاشق و معشوق به هم می‌رسیدند تیتراژ پایانی روی پرده می‌آمد و ما با دل خوش و چند قطره اشک از سینما بیرون می‌آمدیم. اما آیا عشق واقعا چنین چیزی است؟ در این کتاب خواهیم دید که تصوراتمان درباره عشق زیاد هم واقعی نیست و با رسیدن به درک درستی از عشق و عاشقی یاد خواهیم گرفت که مصیبت‌های عشق را نیز در کنار خوشی‌های آن در ذهن داشته باشیم و آگاهانه از این سفر دو نفره لذت ببریم.

صفحه‌ی 1