مينو پرنياني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مادران و پسران
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان پس از میانسالی
بسیار حساس بودن در دنیای غیرحساس
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
عشق و آدم بسیار حساس (فهم و مدیریت ارتباط هنگامی که دنیا درهم می‌شکندتان)
دردسرهای کمال‌طلبی
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
کتاب کار برای آدم‌های بسیار حساس
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
آدم بسیار حساس (راهی برای شکوفا شدن وقتی که دنیا در هم می‌شکندتان)
نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان (کهن‌الگوهای قدرتمندی که درون زنان می‌زیند)
راهنمای عملی در مشاوره با کودکان
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
نمادهای اسطوره‌ای روانشناسی مردان
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
زندگی‌نامه این زنان موفق
  • همراه با تخفیف
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 61,100 تومان

مادران و پسران

  • 160,000 تومان

چشمگیر است... این کتاب برای چالش‌ها، ترس‌ها، رنج‌ها و شادی‌هایی که مادران در رابطه با بزرگ کردن پسرانشان تجربه می‌کنند، عالی است. «واشنگتن پست» رشد جسمانی، عاطفی و روانی پسران با دختران متفاوت است. بزرگ کردن پسر برای مادرش چالش‌های خاصی را به وجود می‌آورد. این کتاب پیشگامانه، با حساسیت و شفافیت خاص دکتر اولین باسف، نویسنده کتاب مادران و دختران به خوبی توضیح می‌دهد که چگونه در طی دوران انتقالی از پسر بودن به مرد شدن همچنان پرورش‌دهنده باقی بمانند. او به جزییات اهمیت نقش حضور پدر در رشد پسر پرداخته و از اینکه چگونه مادران می‌توانند از انرژی مردانه پسران خود، خواه در حیطه ورزشی مثلا علاقه به فوتبال یا نواختن پیانو حمایت کرده و به آن اهمیت دهند، می‌پردازد. ضمنا دکتر باسف نگاهی عمیق به ابعاد مختلف بارآوری پسران توسط مادران متاهل، مجرد، نامادری و پسران نامتعارف دارد. این کتاب به بهترین شکل مبتنی بر پژوهش‌های انجام شده، اسطوره‌ها، افسانه‌ها و تجاربی‌ست که از بارآوری پسرش، روایت‌های مراجعین خود و دوستان ایشان نوشته شده است. دکتر باسف برای مادرانی که می‌خواهند پسرانشان مردانی سرزنده و دوستدار بار بیایند، دورنمایی ارزشمند فراهم کرده است.

راهنمای آدم بسیار حساس در مواجهه با آدم‌های سمی (چگونه قدرت خود را از خودشیفته‌ها و دیگر سوءاستفاده‌گران پس بگیریم)

  • 160,000 تومان

اگر فردی بسیار حساس (HSP) هستید، باید بدانید که حساسیت و همدلی شما هدایایی هستند که باید مورد احترام و ارزش قرار گیرند. اما به‌عنوان یک HSP، ممکن است به راحتی تحت تأثیر دنیای اطراف خود قرار بگیرید، از خشنودسازی مداوم مردم رنج ببرید، در مواقع درگیری دچار اضطراب شدید و حتی جذب احساسات دیگران شوید. طبیعت بخشنده شما همچنین می‌تواند شما را هدف افراد خودشیفته، بازی‌دهنده و خودمحور قرار دهد که برای منافع خود به دنبال استثمار دیگران هستند. بنابراین، چگونه می‌توانید از خود محافظت کنید؟ این راهنمای ضروری مهارت‌ها، تمرینات و تفکرات عملی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند شخصیت‌های سمی را شناسایی کرده و به‌طور مؤثر با آنها مقابله کنید. نکات کاربردی را برای تشخیص علائم خطر و عقیم‌سازی تاکتیک‌های متداول بازی دادن‌ها، مانند چراغ گازی، دیوار سنگی شدن، فرافکنی و بمباران عشقی پیدا خواهید کرد. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه از سوءاستفاده‌هایی که فرد خودشیفته از شما کرده، شفا پیدا کرده، مرزهای سالمی را ایجاد کنید، و یک احساس تزلزل‌ناپذیر از خود را پرورش دهید. اگر شما یک HSP هستید که آماده‌اید در برابر افراد سمی زندگی خود موضع بگیرید، این کتاب همه چیزهایی که برای نجات یافتن و پیشرفت نیاز دارید را در بر دارد.

نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان پس از میانسالی

  • 48,000 تومان

هر زنی که در آستانه ورود به 50 سالگی، با سومین مرحله از زندگی‌اش مواجه می‌گردد. وقتی به این قلمرو ناشناخته قدم می‌نهد- که در فرهنگ‌های بزرگ و شهری مناسکی برای آن برگزار نمی‌گردد- می‌تواند انتخاب کند که بر گذشته خود بگرید، یا از وارد شدن به سال‌های پختگی استقبال کند. جین شینودا بولن تحلیل‌گر یونگی ورود به سومین مرحله از زندگی را گرامی داشته و از منابع بالقوه و پرقدرت یا کهن‌الگویی نام می‌برد که در این دوران وارد روان زنان می‌شوند. از نظر بولن، زنان همراه با مسن‌تر شدن، دلایل مهم و شورانگیزی برای خوشامدگویی دهه پنجاه زندگی خود دارند.

بسیار حساس بودن در دنیای غیرحساس

  • 65,000 تومان

بسیار حساس بودن یعنی چه؟ با درونگرایی یا خجالتی بودن چه فرقی دارد؟ و بسیار حساس بودن چه فایده منحصر به فردی دارد؟ خبر خوب این‌که کتابی که در دست دارید، درباره ویژگی‌های بسیار حساس بودن، عزت نفس اندک و فشارهای ناشی از خارج از حد توان با ملاک‌های بیرونی زندگی و چگونگی غلبه بر آنها راهکارهای خوبی ارائه می‌کند. ضمنا به عمق یافتن از نظر درونی کمک می‌کند، و فعالیت‌هایی را معرفی می‌کند که مایه آرامش‌یابی و کسب انگیزه است. یکی از آن کتاب‌های مرجعی است که خواندنش را به همه HSPها توصیه می‌کنم. به نظرم کتابی‌ست که خوب انگیزه می‌دهد. می‌توانید شخصا راهکارهای آن را انجام داده، کارآمدی آن‌ها را در عمل ببینید. کتابی که برای HSPها نوشته شده و به حقایق و چالش‌هایی اشاره دارد که هر آدمی این ویژگی درونی را دارد و با آن دست و پنجه نرم می‌کند. مخصوصا برای آدم‌های بسیار حساسی مفید واقع می‌شود که اضطراب در زندگیشان دردسرساز شده است.

عشق و آدم بسیار حساس (فهم و مدیریت ارتباط هنگامی که دنیا درهم می‌شکندتان)

  • 175,000 تومان

آیا زود عاشق می‌شوید اما از صمیمیت می‌ترسید؟ آیا از شنیدن «خیلی حساسی» خسته شده‌اید؟ آیا احترام گذاشتن به همسر کمتر حساس‌تان دشوار است؟ یا اصلا از عاشقی دست برداشته‌اید، از حساسیت زیاد خود می‌ترسید یا از زخم‌هایی که عشق ایجاد می‌کند، احساس شرمندگی می‌کنید؟ آمارها حاکی از آن هستند که 50 درصد از طلاق‌ها به واسطه خلق و خوست و اگر شما از آن 20 درصد کسانی هستید که بسیار حساس هستند، پس ریسک تجربه ارتباط ناخوشایند برای‌تان بالاست. سیستم عصبی حساس‌تان روی ظرایف متمرکز شده و عمیق فکر می کنید، به‌طور بالقوه از شما زوج رومانتیکی می‌سازد، البته اگر هر دوی شما فهم بهتری از «شما» بیابید. اما بدون آگاهی، حساسیت‌تان باعث می‌شود روابط نزدیک‌تان دردناک و پیچیده شود. کتاب «عشق و آدم بسیار حساس» که مبتنی بر پژوهش‌های فراوان الین ان. آرون در حیطه خلق و خو و صمیمیت نوشته شده است، در راستای شادکامی و ارتباط سالم آدم‌های بسیار حساس، کمک خوبی ارائه می‌کند. کتاب حاوی مطالبی از کاهش میزان استرس گرفته تا مسائل جنسی، خودارزیابی‌ها و پژوهش اولیه در زمینه مسائل زناشویی و خلق و خوست. کتاب «عشق و آدم بسیار حساس» راهکارهای بهتری برای زندگی و عشق فراهم می‌سازد.

دردسرهای کمال‌طلبی

  • 185,000 تومان

اگر کمال‌طلب باشم، چه کنم؟ اینکه بخواهید از اشتباه کردن اجتناب کنید، امری طبیعی‌ست، اما کامل نبودن بخشی از بشر بودن است. گرچه کمال‌طلب‌ها اغلب به خاطر توانایی‌هایشان مورد قدردانی قرار می‌گیرند. ولی اضطراب مدام درباره جزئیات می‌تواند مایه عقب ماندن‌تان شده و نگذارد که بالقوه‌های‌تان را بالفعل کنید. در چاپ دوم و بازنگری شده کتاب «دردسرهای کمال‌طلبی» می‌توانید دلایل کمال‌طلبی خود را بیابید، تاثیر کمال‌طلبی بر زندگی‌تان، و مهارت‌های جدید اثبات شده برای غلبه بر کمال‌طلبی خود را یافته، و بفهمید چرا کمال‌طلبی با نگرانی، افسردگی، خشم، اضطراب اجتماعی و نشانگان جسمانی همراه است. هنگامی که تمرینات این کتاب را انجام می‌دهید، متوجه خواهید شد که کنار نهادن نگرانی‌ها و لذت بردن از زندگی، تا چه اندازه ساده است.

کتاب کار برای آدم‌های بسیار حساس

  • 185,000 تومان

شما یک انسان بسیار حساس هستید؟ پس این کتاب برای شماست. آیا سر و صدا و سردرگمی، باعث آشفتگی‌تان می‌شود؟ آیا از نظر درونی زندگی غنی دارید؟ آیا رویاهایی پرتنش دارید؟ آیا والدین یا معلم‌هایتان به شما می‌گفتند «خجالتی هستید» یا «خیلی حساس؟» اگر به هر یک از سؤالات فوق پاسخ بله داده‌اید، به احتمال زیاد یک انسان بسیار حساس «hsp» هستید. براساس پژوهش‌های دکتر الین آرون، روان‌شناس بالینی و برگزارکننده کارگاه‌ها و کتاب پرفروش آدم‌های بسیار حساس، حساسیت زیاد یک نوع ویژگی مادرزاد، با شیوع بیست درصد از جمعیت است. درخواست فراوان «hsp»ها، خانم دکتر آرون را برآن داشت تا کتاب کار برای آدم‌های بسیار حساس را نیز تدوین کنند تا آن بخشی از خود را که سالیان متمادی نادیده انگاشته بودید، یعنی حساسیت‌تان را بیشتر بشناسید.

آدم بسیار حساس (راهی برای شکوفا شدن وقتی که دنیا در هم می‌شکندتان)

  • 220,000 تومان

در کتاب آدم بسیار حساس: ـ با کمک آزمون خود ـ ارزیابی با ویژگی خود آشنا می‌شوید. ـ راه‌های بازسازی تجارب پیشین خود از زاویه دید مثبت را آموخته و عزت نفس بهتری می‌یابید. ـ یاد می‌گیرید با بیش برانگیختگی خود چه کنید. ـ درباره دارودرمانی و یافتن راه‌های مناسب می‌آموزید. ـ راهبردهای ارتقا سطح روانی خود را می‌فهمید.

نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان (کهن‌الگوهای قدرتمندی که درون زنان می‌زیند)

  • 240,000 تومان

میرچا الیاده، که از بزرگ‌ترین محققان در زمینه اسطوره‌هاست، معتقد است که اسطوره، داستانی تاریخی‌ست و به حادثه‌ای که در زمانی کهن رخ داده مرتبط است. جین شینودا بولن با نگاهی روان‌شناسانه و نوین، به اسطوره‌های کهن یونانی، ما را با رب‌النوع‌ها و الهه‌های خفته و بیدار در درونمان آشنا می‌سازد. از دیدگاه خلاق خانم بولن، این رب‌النوع‌ها و الهه‌ها ممکن است مایه برکت و یا دردسر شوند. در علم روانشناسی، خانم دکتر جین شینودا بولن روان‌پزشک تحلیل‌گر یونگی، آن‌قدر سرشناس هستند که نیازی به معرفی ایشان نیست. از جمله تالیفات دیگر ایشان، نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی مردان و نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسی زنان مسن‌تر است. جین شینودا بولن از اعضای شاخص انجمن روانشناسان و روان‌پزشکان آمریکا و استاد بالینی روان‌پزشکی دانشگاه سان‌فرانسیسکو است.

راهنمای عملی در مشاوره با کودکان

  • 160,000 تومان

کتاب راهنمای عملی مشاوره با کودکان در زمینه برقرار ساختن ارتباط با آن‌ها در هنگام مشاوره، راهکارهای مفیدی ارایه می‌کند. این کتاب در مقایسه با سایر کتاب‌های مشابه از ویژگی‌هایی برخوردار است که از جمله می‌توان اشاره کرد: مهارت‌های مشاوره‌ای خاص مرتبط با کودکان را. همراه با مثال‌هایی دقیق، آموزش می‌دهد. حاوی راهنمایی‌های مفصل در زمینه چگونگی انتخاب و به کارگیری انواع ابزار، فعالیت، و بازی به هنگام مشاوره با کودکان است. در بردارنده منتخبی از تمرینات مداد و کاغذی است. که به هنگام مشاوره با کودکان در حیطه‌های خاصی چون عزت نفس و رفتارهای حفاظتی به کار می‌آیند. از فرآیند تغییر درونی کودک در ضمن درمان، الگویی جدید ارایه می‌دهد. در این کتاب که از پشتوانه علمی خوبی برخوردار است، تمامی نظریات مشاوره مرتبط با کودکان به اجمال مرور شده است. متن کتاب روان، و به دور از اصطلاحات فنی است. کتاب در اصل برای دانشجویان و متخصصان دست‌اندرکار یا علاقه‌مند به امر مشاوره با کودکان دستخوش اختلالات هیجانی تالیف شده است. اما در عین حال برای دانشجویان و متخصصان مشاوره، مددکاران، روانشناسان، کاردرمانگران، متخصصان بهداشت‌روانی، روانپزشکی، پرستاری و تعلیم و تربیت نیز منبعی مفید است. نویسندگان کتاب، کاترین و دیوید گلدارد هر دو متخصص رواندرمانگری کودک هستند و در استرالیا به فعالیت مشاوره و روان‌درمانی با کودکان و خانواده‌ها اشتغال دارند. علاوه بر این، آنان از سابقه‌ای طولانی در آموزش مهارت‌های مشاوره‌ای به دانشجویان نیز برخوردارند.

نمادهای اسطوره‌ای روانشناسی مردان

  • 240,000 تومان

کتابی جذاب و سرگرم‌کننده و سودمند که نمادهای اسطوره‌ای و روانشناسانه مردان در آن به شکلی روشن‌گرانه و منحصر به فرد مورد بررسی قرار گرفته‌اند. خانم شینودا بولن به زندگی درونی انسان‌ها و کهن‌الگوها توجه ویژه‌ای دارد و آنها را شکل‌دهنده شخصیت و رفتار انسان در ابعاد حرفه‌ای و عاطفی و منشا تعارضات درونی و رویاپردازی می‌داند. هریک از رب‌النوع‌ها و الهه‌های اصلی در اساطیر یونان باستان، شخصیت و الگوی رفتاری خاص خود را دارند. در هر انسانی ممکن است یک یا چند کهن‌الگو زندگی کنند. آنگاه که آدمی کهن‌الگوهای درون خود را می‌شناسد به خودشناسی می‌رسد و معنای زندگی را بهتر می‌فهمد. کتاب حاضر برای زنان نیز این امکان را فراهم می‌آورد تا مردان زندگی خود اعم از پدران، پسران و شوهرانشان را بهتر بشناسند. این کهن‌الگوها جنبه عام دارند بدین معنا که ممکن است هر زنی نیز در بخش مردانه روان خویش از یک یا چند کهن‌الگوی مردانه برخوردار باشد. خوانندگان این کتاب به هنگام مطالعه آن به یاد کسانی می‌افتند که در زندگی آنها نقش‌هایی را به عهده داشته‌اند و با حیرت علل وقوع رویدادهای زندگی خود را در می‌یابند و بر خرد آنان افزوده می‌گردد.

زندگی‌نامه این زنان موفق

  • 65,000 تومان

در این کتاب زنان موفق با زبان خود نقل می‌کنند که چگونه وقتی دخترانی به ظاهر عادی به شمار می‌رفتند، بذر شهرت و آوازه خود را کاشتند. داستان‌های پیروزی، با وجود ضعف‌ها، می‌تواند به زنان، از پیر گرفته تا جوان، کمک کند تا انعطاف‌پذیری را درک کنند و آن را بسط دهند.

1  صفحه‌ی 1