ميترا ميرشكار سياهكل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رواقی‌گری (راهنمای خردمندانه زیستن مواجهه با سختی‌های روزگار و یافتن شادی و آرامش)
در صفر
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
تو کله‌خر هستی
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان

رواقی‌گری (راهنمای خردمندانه زیستن مواجهه با سختی‌های روزگار و یافتن شادی و آرامش)

  • 135,000 تومان

کتاب حاضر راهنمایی است گام‌به‌گام تا این فلسفه کهن و در عین حال کارآمد را به شما بیاموزد تا یاری‌تان دهد با انتخاب خود، خردمندانه زندگی کنید، با سختی‌های روزگار روبرو شوید و به نعمت و آرامش و شادی دست یابید. در این کتاب آموزه‌های فلاسفه بزرگانی همچون سنکا، اپیکتتوس و مارکوس اورلیوس با زبانی ساده در اختیارتان قرار می‌گیرد. و در عین حال تحقیقاتی را خواهید یافت که با استناد به آموزه‌های این مکتب در دانشگاه‌های بزرگ و توسط افراد برجسته انجام گرفته است. شما با استفاده از راهکارهای ساده و در عین حال ژرف این کتاب قادر خواهید بود خردمندانه زندگی کنید، با سختی‌های روزگار مواجه شوید و در نهایت به نعمت، آرامش و خوشبختی دست یابید.

در صفر

  • 95,000 تومان

کتاب حاضر تکنیک‌ها و ابزارهای بیشتری را برای پاکسازی ضمیر ناخودآگاه از خاطرات، ارتعاشات منفی و انسدادها در اختیارمان قرار می‌دهد تا با آن‌ها بتوانیم درون‌مان را پاک کنیم، با الوهیت همسو شویم و زندگی الهام بخشی را برای خود رقم بزنیم. می آموزیم با خودآگاه خود که دارای قدرت اراده است، تصمیم بگیریم تا هر آنچه را بر سر راه ندای درون‌مان قرار دارد پاک کنیم تا به محدوده صفر، به صفر و ذهنی عاری از هر گونه خاطره و برنامه منفی دست یابیم. و در نهایت به جستجو می‌پردازیم تا دریابیم که هستیم، به دنیا آمده‌ایم تا چه وظیفه‌ای را به انجام برسانیم و خود را سرشار از عشق سازیم؛ عشقی بی قید و شرط، عشقی به دور از هر گونه انتظار و عشقی خدایی و در این میان با به کارگیری چهار عبارت: "دوستت دارم، متأسفم، لطفا مرا ببخش، متشکرم"، به همراه مثال‌ها و ماجراهایی که نویسنده با شما در میان می گذارد قادر خواهید بود به ماهیت معجزه آسای این کلام پی ببرید و دریابید زندگی جز عشق نیست، جز دوستی نیست و جز بخشش نیست.

تو کله‌خر هستی

  • 245,000 تومان

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که امکانات نامحدودی دارد، پس باید بتوانیم خواست‌مان را برای دگرگون ساختن زندگی به تصمیمی راسخ تبدیل کنیم. ما قربانی عادت‌ها، باورها، و قوانینی هستیم که با آن‌ها زندگی می‌کنیم و اگر بخواهیم زندگی‌یی تجربه کنیم که تا به حال شاهدش نبوده‌ایم، باید کارهایی را انجام دهیم که تا به حال انجام نداده ایم. کتاب حاضر راهنمایی است برای رسیدن به رویاها، برای کنترل ذهن، برای درک موجودیت‌مان و ورای همه، برای ایجاد ارتباط با عالم هستی. پس نگرانی‌ها را کنار بگذاریم و به هدف‌مان تمرکز کنیم چون هرآنچه به دنبالش هستیم، هم اکنون و همین‌جا در اختیارمان قرار دارد. برای این‌که بتوانم یاری تان دهم به خواسته‌تان برسید، از شما می‌خواهم این کتاب را با دقت بخوانید و از شما می‌خواهم که با ذهنی باز این کار را انجام دهید. راستش، دلم می‌خواهد فریاد زنان به شما بگویم:«باید ذهن‌تان باز باشد چون در غیر این صورت با مشکل رو به رو خواهید شد.» این را جدی می‌گویم و واقعا مهم است. در حال حاضر جایگاه شما در زندگی به دلیل کارهایی است که تاکنون انجام داده‌اید. پس اگر از شرایط فعلی رضایت ندارید، واضح است باید وضعیت زندگی‌تان را تغییر دهید و این کتاب گام به گام و مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند تا به رویاهای‌تان دست یابید.

صفحه‌ی 1