موهبت آوازه مهدي رضا سر افراز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تسهیل فرایند حل و فصل مشکلات بیمار در روان‌درمانی (تسلط یافتن بر مراحل میانی درمان)
حل‌و‌فصل شرم و مکانیسم‌های دفاعی (تسلط بر لحظه) راهنمای درمانگران
برنامه آموزش شفقت خود بهشیارانه (راهنمای متخصصان)

تسهیل فرایند حل و فصل مشکلات بیمار در روان‌درمانی (تسلط یافتن بر مراحل میانی درمان)

  • 150,000 تومان

در روان‌درمانی‌های پویشی، یکی از قسمت‌های درمان بعد از انجام مداخلات درمانی و هشیار شدن نسبت به مکانیسم‌های دفاعی، مرحلۀ working through و یا همان تمرین برای برطرف کردن مشکلات در خارج از اتاق درمان است. با اینکه این مرحله یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مراحل در درمان‌های پویشی است، نسبت به مراحل دیگر درمان از همه بیشتر مورد غفلت قرار گرفته است. همان‌طور که عوامل متعددی مسئول ایجاد و تداوم یافتن علائم بیماری‌های روان‌شناختی و رنج بیمار هستند، برای رفع این علائم و رنج‌ها و رسیدگی کردن به آنها نیز اغلب مداخلات متعددی مورد نیاز است. در این کتاب به موضوعاتی چون علیت چندگانه، اجبار به تکرار و دو قطبی تجارب پرداخته شده است. در عین حال، بر اهمیت ارائه یک تجربه هیجانی اصلاحی، تشخیص و ترمیم شکاف‌هایی که در اتحاد درمانی بین بیمار و درمانگر ایجاد می‌شود و کمک به خاتمه دادن به جلسات درمان به شکلی سازنده تأکید شده است. شرحی که از جلسات درمانی نویسنده این کتاب در فصل‌های مختلف آن مطرح شده است عواملی را که مسئول تلاش برای ایجاد تغییرات پایدار هستند نشان می‌دهد. در این کتاب، نظریه، پژوهش‌ها و کار عملی درمان به تفصیل برای خواننده شرح داده می‌شود. خواندن این کتاب برای تمام روان‌درمانگرانی که متعهد به افزایش اثربخشی درمانی خود و در عین حال ارتقای رشد شخصی و حرفه‌ای‌شان هستند توصیه می‌شود.

حل‌و‌فصل شرم و مکانیسم‌های دفاعی (تسلط بر لحظه) راهنمای درمانگران

  • 255,000 تومان

سوزان وارن وارشو سوپروایزر و مدرس انجمن بین‌المللی درمان‌های پویشی و تجربه‌ای (IEDTA) و بنیانگذار مؤسسۀ درمان هیجان‌مدار پویشی (DEFT) است. او در این کتاب به این موضوع می‌پردازد که چطور می‌توانیم بر احساس شرم و مکانیسم‌های دفاعی مراجع در جلسۀ درمان غلبه کنیم. نویسنده از طریق سرفصل‌هایی چون «چرا روی احساسات تمرکز می‌کنیم؟»، «چگونه می‌توان شرم و اضطراب را شناسایی کرد و از آن فراتر رفت؟»، «چگونه احساس گناه آسیب‌زننده را به رفتارهای جبرانی تبدیل کنیم؟» و «چگونه در عین اجتناب از مختل شدن رابطۀ درمانی، دفاع‌های مراجع را خنثی کنیم؟» به این موضوع می‌پردازد. علاوه بر این، او احساسات درمانگران و به خصوص احساس شرم آنها در جلسۀ درمان را نیز در این کتاب بررسی می‌کند. جان فردریکسون در مورد این کتاب می‌گوید: «خواندن این کتاب برای هر درمانگری که می‌خواهد ظرفیتش را برای همدلی و برخورد مشفقانه با بیمارانش افزایش دهد و آنها را بیشتر شفا دهد ضروری است». محتوای این کتاب به روان‌درمانگران کمک می‌کند تا قادر شوند امنیت روانی لازم برای برقراری یک رابطۀ عمیق با مراجع را در جلسۀ روان‌درمانی ایجاد کنند. این امنیت روانی بسیاری از اوقات توسط شرم تجربه شده توسط مراجع در جلسۀ درمان تهدید می‌شود. این احساس شرم معمولاً از چشم درمانگر دور می‌ماند؛ در نتیجه به آن پرداخته نمی‌شود. این کتاب به ‌گونه‌ای نوشته شده است که هم درمانگران تازه‌کار و هم روان‌درمانگران باتجربه بتوانند به بهترین شکل از محتوای آن بهره‌مند شوند.

برنامه آموزش شفقت خود بهشیارانه (راهنمای متخصصان)

  • 124,000 تومان

این کتاب، راهنمای بسیار معتبری برای اجرای برنامۀ شفقت‌خود بهشیارانه (MSC) است که ابزارهای قدرتمندی برای مقابله با چالش‌های زندگی و افزایش بهزیستی هیجانی را فراهم می‌کند. کریستوفر گرمر و کریستین نف که MSC را شکل داده‌اند در این کتاب نظریه‌ها و پژوهش‌های مربوطه را مرور می‌کنند و شیوۀ تدریس بی‌نظیر برنامۀ MSC را تشریح می‌کنند. برای خوانندگان این کتاب تسهیل هریک از هشت جلسۀ برنامۀ MSC و جلسۀ کناره‌گیری که یک روز کامل زمان می‌برد، به شیوۀ گام به گام توضیح داده می‌شود. توضیحات مفصل این کتاب هم چگونگی تدریس محتوای آموزشی و تجربی دورۀ MSC را نشان می‌دهند و هم نحوۀ تعامل با شرکت‌کنندگان، مدیریت فرایندهای گروهی و غلبه بر موانع رایجی را که هنگام تدریس این برنامه پیش می‌آید، نشان می‌دهند. در بخش آخر این کتاب درمورد چگونگی ادغام شفقت‌خود با روان‌درمانی توضیحاتی داده می‌شود.

صفحه‌ی 1