مهشيد شبانيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نوعی جرقه
  • 127,000 تومان
  • با تخفیف: 127,000 تومان
1000 قدم در دل شب
  • 219,000 تومان
  • با تخفیف: 219,000 تومان
کفش‌ساز (داستان ناگفته شرکت ریباک)
  • 139,000 تومان
  • با تخفیف: 139,000 تومان
کتاب آسایش
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم
گامبی وزیر
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان

نوعی جرقه

  • 127,000 تومان

تابه‌حال کلمه‌ی «اوتیسم» به گوشت خورده است؟ من چیزهایی را می‌بینم که دیگران نمی‌بینند. صداهایی را می‌شنوم که دیگران نمی‌توانند بشنوند و گاهی احساسات مختلف یکجا به من هجوم می‌‌آورند. به جادوگران فکر می‌کنم؛ به این که کسی نیست از آنها طرفداری کند. هیچ‌کدام از اهالی شهرمان منظورم را نمی‌فهمند، اما اگر به تلاشم ادامه بدهم، شاید کسی پیدا شود که من را درک کند. من اجازه نمی‌دهم جادوگر‌ها فراموش شوند، چون داستان آنها هنوز تمام نشده؛ همان‌طور که داستان من ادامه دارد... وقتی دختری که به اختلال اوتیسم دچار است، متوجه می‌شود که مردم شهر کوچکشان در اسکاتلند، در زمان‌های دور فقط به این دلیل که جادوگران متفاوت بودند آنها ا می‌سوزاندند، ‌تصمیم می‌گیرد مراسم یادبودی برای جادوگر‌ها برگزار کند. کتابی کوتاه و شیرین درباره‌ی دوستی، شجاعت و خودباوری.

1000 قدم در دل شب

  • 219,000 تومان

پلیدی‌ها که دور شوند، پاکی وجودت خواهد درخشید. «میوکو» قهرمانی نیست که از دل افسانه‌های کهن بیرون آمده باشد. او دختری ساده و معمولی از خانواده‌ی طبقه‌ی خدمتکار است، اما در سرزمین او ارواح، انسان‌ها، اهریمنان و خدایان در کنارهم زندگی می‌کنند. زندگی میوکو مثل خودش ساده و معمولی است تا روزی که ابرها می‌شکافند و نفرین مرگباری می‌خواهد آهسته‌آهسته او را به اهریمن تبدیل کند. شاید اگر میوکو داستان‌های مادر خرافاتی‌اش را باور می‌کرد، می‌دانست که پیش از وقوع فاجعه‌های وحشتناک، جهان مملو از هشدار می‌شود و به تو فرصت می‌دهد که سرنوشت را تغییر دهی، اما میوکو نشانه‌ها را نمی‌بیند و پیام بداقبالی جهان را دریافت نمی‌کند و نفرین مرگبار به او نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. میوکو می‌خواهد پیش از این که نفرین سراسر وجودش را در بر گیرد، به استقبال ماجراهای جسورانه‌ای برود که بیشتر مردم فقط در داستان‌ها شنیده‌اند. او با روح پرنده‌ای عجیب همسفر می‌شود و پا به مسیری پر ماجرا می‌گذارد. در این راه دور و دراز که پر از قدرت و انتقام و شرارت است، میوکو از پیچ‌ و ‌خم‌های زیادی می‌گذرد، به ارواح نزدیک می‌شود، با هیولاها می‌جنگد و با شکارچی‌ اهریمن روبه‌رو می شود تا شاید بتواند نفرین مرگبارش را باطل کند، اما در برابر این وعده‌ی وسوسه‌آمیز قرار می‌گیرد که اگر اهریمن‌شدن را بپذیرد، قدرتمند‌ترین موجود فناپذیر جهان خواهد بود! میوکو می‌داند که اگر به اهریمن تبدیل شود، تنها عضو خانواده یعنی پدرش هم او را از خود خواهد راند. آیا میوکو در این ماجراجویی شگفت‌انگیز، می‌تواند در برابر این وسوسه مقاومت کند و از چنگال روح شیطانی خود آزاد شود؟ آیا به ‌خاطر رسیدن به قدرت و اعتبار اهریمنی، زندگی ساده و معمولی‌اش را رها خواهد کرد یا به دنبال راهی است که به سرزمینش بازگردد؟ آیا میوکو طعم دلچسب آزادی را خواهد چشید؟

کفش‌ساز (داستان ناگفته شرکت ریباک)

  • 139,000 تومان

یک جایی از مسیر متوجه شدم دیگر نگران نیستم که اول از همه از خط پایان عبور کنم، دقیقاً مانند دویدن در آن هتل در توکیو،‌ بلکه غرق دویدن بودم و از مسیر لذت می‌بردم. برخلاف دوران کودکی‌ام که تلاش‌ها و تمرین‌های سخت بدنی برای شکست‌دادن پسرانی که دونده به دنیا آمده بودند کافی نبود، اکنون بنیان‌گذار شرکتی بودم که به ژن برنده نیاز داشت، برنده طبیعی مادرزادی. متوجه شدم این چیزی بود که در تمام عمرم برای رسیدن به آن تلاش کردم. متوجه شدم هروقت که بخواهم، می‌توانم برنده شوم؛ یعنی عمیقاً باور داشته باشی که می‌توانی یکی از برندگان این جهان باشی. دیگر به بجنب، بجنب، بجنب فرد دیگری برای تشویق و تمجید نیازی نداشتم، همه‌چیز به من بستگی داشت، به این‌که بدانم بازیکن بزرگی شده‌ام چون مدت‌ها پیش قصدش را داشتم. این روزها، در دهه هشتم زندگی‌ام، ممکن است من را صبح در حال قدم‌زدن در خیابان‌های بولتون ببینید. احتمالاً سرم پایین خواهد بود، اما نه به این دلیل که مشتاق آن روزهای پُرشروشور هالیوودی و پُرفرازونشیب ریباکم، بلکه به‌خاطر این‌که حواسم به کتانی‌های ریباک است. حتی اکنون هم از دیدن کفش‌هایم در پای مردم زادگاهم سرمست می‌شوم. کسی چه می‌داند، شاید یکی از جوانانی که از کنارم عبور می‌کند این کتاب را بخواند و از آن الهام بگیرد و رؤیاهای بزرگی در سر بپروراند. ممکن است در حال حاضر بیکار باشد یا از شغلش نفرت داشته باشد، اما دلیلی ندارد که نتواند، با تعهد و انگیزه و کمی خوش‌اقبالی، سفر خود را از این لحظه آغاز کند و یکی از برترین‌های جهان شود. اگر کفش‌سازی ساده از عهده این کار برمی‌آید، چرا دیگران نتوانند.

کتاب آسایش

  • 169,000 تومان

کتاب آسایشء کتابی است جذاب و دلنشینء پر از داستان‌های کوتاه و بلند از زندگی انسان‌هایی تاثیرگذارء کسانی که مدتی گم شده و بعد خود را پیدا کرده‌اندء کسانی که با آگاهی و خودشناسی اجازه ندادند در شلوغی روزگار و در انبوه مشکلات و سختی ها راه خود ار گم کرده و ناامید شوند. این کتاب از تو می خواهد نقاب‌هایت را دور بیاندازی و خودت باشیء خود واقعی‌ات. نور امید را در دلت زنده می کند و مسیرهایی برای دستیابی به زندگی پرمعناتر سر راهت قرار می‌دهد.وقتی آشفته و درمانده هستیء راه پر پیچ و خم رسیدن به آسایش را برایت هموار می‌کند. کتابی که مطمئنا بارها و بارها به آن رجوع کرد.

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم

  • 239,000 تومان

جورنالی تصویری که به شما کمک می‌کند با صداقت و مهربانی و پذیرش فقدان با سوگ خود رو‌به‌رو شوید به جای اینکه با آن بجنگید یا انکارش کنید. «مگان دیواین»، متخصص و مشاور سوگ و نویسنده‌ی کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست»، در جورنال «چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» راه های جدید و خلاقانه‌ای را برای ارتباط با سوگ و اندوه، بدون تکرار مکررات، کلیشه ها یا راه حل های ساده و مرحله ای ارائه می‌دهد. به گفته‌ی او »قدرتی باورنکردنی می یابیم اگر بتوانیم در مورد سوگ و اندوه‌مان حرف بزنیم و از حقیقت آن بگوییم.» این جورنال فرصتی است تا داستان‌تان را به زبانی که برای‌تان راحت‌تر است بازگو کنید بدون این ‌که نیاز باشد پایان خوشی برای آن دست‌و‌پا کنید. این جورنال جایی برای کندوکاو سوگ‌تان با تمام بخش های عجیب، غمگین، وحشتناک و یا حتی زیبای آن است. جایی برای گفتن تمام حقیقت درباره‌ی این‌که خود واقعی بودن همین‌جا و همین لحظه چه شکلی است. «چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» همراه هرروزه‌ی شما‌ست تا با سوگ و اندوه خود هم صحبت شوید. با انجام فعالیت های سرگرم کننده و به کمک ابزار های سودمند این جورنال در حالی که راه هایی برای زیستن در کنار فقدان پیدا می‌کنید، به نوشتن، نقاشی کردن، خط خطی کردن و درک عمیق‌تر زندگی نیز تشویق می‌شوید. سوگ و اندوه شما همچون عشق‌تان، متعلق به خود شماست. هیچ کس حق ندارد به قضاوت سوگواری شما بنشیند، راه و روشی دیکته کند یا آن را بی ارزش بداند.

گامبی وزیر

  • 115,000 تومان

رمانی که شطرنج را دستمایه رخدادهای سیاه زندگی شخصیت اصلی داستان می‌کند و به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن زندگی دختری نابغه اما منزوی را به تصویر می‌کشد: روایتی تکان‌دهنده از اعتیاد و تنهایی. مواجهه شخصیت اصلی رمان با جهان بیرونی و حتی تغییرات درونی خودش، بستری جدا از بازی شطرنج را برای مخاطب فراهم می‌کند که به نوعی یادآور دورانی مهیج و شگفت انگیز است: دوران باوغ. دورانی که همه چیز حیرت‌انگیز است، حتی ساده‌ترین چیزها... داشتن یک اتاق، همراهی یک مادر و به دست آوردن کمی پول. او هر چقدر که در مسیرش پیش می‌رود، مفاهیم عمیق‌تری را تجربه می‌کند... و در نهایت مواجهه و پیوند خوردن با جوهره زندگی‌اش، یعنی تنهایی، تنهایی‌ای که نه تنها به واسطه فقدان فیزیکی آدم‌ها، بلکه به دلیل دنبال کردن کمال‌گیری افراطی اوست.

صفحه‌ی 1