مهسا صمدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
این منم (سفری از درماندگی به التیام)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
شاید بخواهید با من ازدواج کنید
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
تربیت دخترانی رها از نگرانی
  • 122,000 تومان
  • با تخفیف: 122,000 تومان

این منم (سفری از درماندگی به التیام)

  • 85,000 تومان

روثی لینزی قصه‌گویی با استعداد است و روایت زندگی منحصربه‌فردش هر خواننده‌ای را مجذوب و با خود همراه می‌کند. در هفده سالگی‌اش، آمبولانسی او را زیر می‌گیرد و به بیمارستانی در لوییزیانا می‌برد. پزشکان فقط پنج درصد احتمال می‌دهند او زنده بماند و فقط یک درصد احتمال می‌دهند دوباره بتواند راه برود. اما یک ماه پس از جراحی جوش دادن بخش‌های استخوانی ستون مهره‌ها، انگار معجزه می‌شود و لینزی می‌تواند روی دو پای خود از بیمارستان بیرون برود. چند سال بعد و مدت کوتاهی پس از ازدواجش، دردهای عجیبی حس می‌کند. آزمایش و تصویربرداری‌ها چیزی نشان نمی‌دهند و هیچ درمانی درد او را تسکین نمی‌دهد. درنهایت پزشکان فقط مسکن قوی تجویز می‌کنند. لینزی زمین‌گیر، معتاد به مسکن و ناامید از زندگی، به جراحی جدیدی تن می‌دهد، اما این بار با همان درد مزمن و وحشتناکی که به بیمارستان رفته بود از آنجا خارج می‌شود. او بدون امید و با زندگی از هم پاشیده‌اش به لوییزیانا برمی‌گردد و سفری روحی را آغاز می‌کند که احساس شوق و سرزندگی را از نو به او برمی‌گرداند.

شاید بخواهید با من ازدواج کنید

  • 58,000 تومان

هدف اصلی این کتاب بررسی این موضوع است که دوست‌ داشتن، ازدست ‌دادن و در نهایت به‌ نحوی غافلگیرکننده و غیرمنتظره مقاومت نشان‌دادن دربرابر نتایجِ حاصل از فقدان یعنی چه. این کتاب داستان عشق و ازدست‌دادن است، اما در عین حال لذت، زیبایی و شورِ زندگی را ارج می‌نهد؛ داستانِ اینکه چطور به پایان بخشی از زندگی‌تان می‌رسید و برای رفتن به بخش بعدی راهی می‌یابید؛ داستان زندگی نویسنده و زنی استثنایی یعنی همسرش، ایمی کراوس رزنتال.

تربیت دخترانی رها از نگرانی

  • 122,000 تومان

اگر دختری دارید که با اضطراب و نگرانی دست وپنجه نرم نمی‌کند، باید تعجب کرد. اضطراب و نگرانی اغلب در بازه‌های زمانی کوتاه یا بلند، خود را نشان می‌دهند. به دلایل متعددی، آمار اضطراب در دوران کودکی در حال سر به فلک کشیدن است، مخصوصا در میان دختران. والدین امروزی باید بدانند چه چیزی منجر به بروز اضطراب و نگرانی می‌شود و چگونه می توانند دختران‌شان را برای غلبه بر این احساسات دردسرساز آماده کنند. سیسی گاف، مشاور باتجربه، در این کتاب بسیار مفید، به شما می‌آموزد که چطور می‌توانید شجاعت و قدرت را در وجود دختران‌تان نهادینه کنید.

صفحه‌ی 1