مهرويه هاشمي نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دوستی با خدا یک گفتگوی نامتعارف
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
آنچه هر مرد برای پدر شدن باید بداند
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
هیچ‌چیز نمی‌تواند ناراحتم کند هیچ چیز
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
اضطراب خود را کنترل کنید قبل از این که شما را کنترل کند
نمی‌گذارم دکمه‌های اعصابم را فشار دهند
  • 119,000 تومان
  • با تخفیف: 119,000 تومان
چگونه شاد باشیم و کمتر آسیب‌پذیر
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
بد نگوییم تا بد نشنویم (راز غلبه بر بدزبانی و کنترل هیجانات ذهنی)
چگونه می‌توان با 1 فرد عصبی زندگی کرد
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
چگونه کمتر خرج کنیم بدون اینکه احساس بدبختی کنیم
چگونه بدون تلاش سخت کارها را انجام دهیم
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
100 قانون طلایی برای کسب ثروت
  • 17,500 تومان
  • با تخفیف: 17,500 تومان

دوستی با خدا یک گفتگوی نامتعارف

  • 69,000 تومان

ارتباط شما با من هیچ تفاوتی با ارتباط شما با هم ندارد. شما نیز آغاز تعامل و ارتباط تان با یکدیگر با یک گفتگو شکل گرفته است. اگر گفتگو خوب پیش برود، دوستی شما شکل می گیرد و اگر دوستی تان خوب پیش برود حس یکی شدن را تجربه خواهید کرد - یکی شدن - با شخص دیگر . با من هم دقیقا " به همین صورت خواهد بود . ابتدا با هم صحبت می کنیم . هر کدام از شما با خدای خود صحبت کرده اید و هر کدام در زمانی متفاوت با روشی منحصر به فرد چنین تجربه ای دارید. این همیشه یک گفتگوی دو طرفه خواهد بود، درست مانند همین چیزی که الان بین من و شما صورت گرفته است . می تواند مکالمه ای باشد؛ در ذهن شما ، یا پاسخ تان را در آهنگی که بعدا " خواهید شنید یا فیلمی که در آینده ببینید دریافت خواهید کرد، یا در سخنرانی که بعدا" شرکت خواهید کرد، یا در مقاله ای که بعدها در مجله ای می خوانید . زمانی که برای شما کاملا ' روشن شود که ما پیوسته در حال مکالمه هستیم ، آنگاه خواهیم توانست به سمت ایجاد دوستی گام برداریم .

آنچه هر مرد برای پدر شدن باید بداند

  • 69,000 تومان

این کتاب به مردان کمک می‌کند بفهمند چگونه می‌توانند یک پدر خوب و یک همسر حامی باشند، و با بیان مستقیم مسائل کلیدی و مهم و فشارهای روحی زیادی که پدران احتمالاً با آن مواجه می‌شوند، نگاهی دارد با تحقیقات انجام شده روانشناسی در خصوص رشد کودکان، والدین (به‌طور خاص پدران) و مسائلی نظیر پدرخواندگی و تغییر روابط میان والدین پس از تولد را نیز بررسی می‌کند. هم‌چنین توصیه‌های مفیدی در مورد مشکلاتی که تمام پدران ممکن است با آن مواجه شوند ارائه می‌نماید، چگونگی ایجاد پیوندهای عاطفی، چگونگی ایجاد خط‌مشی و نظم رفتاری، بازی کردن و کنترل کج‌خلقی‌ها و آسیب‌های نوجوانان را بررسی می‌کند. نویسنده کتاب، دیوید کوهن، روانشناس؛ پدر و پدرخوانده است. به روشی طنزآمیز و حکایت‌گونه و با استفاده از میزان وسیعی از تحقیقات موجود، در این کتاب به هر آن‌چه که یک مرد برای پدر شدن نیاز دارد بداند، اشاره می‌کند.

غلبه بر تعلل (چگونه می‌توان علی‌رغم مشکلات و سختی‌های زندگی به روش عقلانی بر اهمال‌کاری غلبه کرد)

  • 69,000 تومان

دستوراتی برای همه افرادی که می‌خواهند کارهایشان را به موقع انجام دهند. دانشجویان، افراد شاغل، نویسندگان، کارگران، درمانگرها. این کتاب می‌تواند به شما و به آنان که عاشقشان هستید کمک کند. تا با پایان دادن به مشکلات اهمال‌کاری از ده‌ها فایده جانبی دور از انتظار لذت ببرید.

هیچ‌چیز نمی‌تواند ناراحتم کند هیچ چیز

  • 42,000 تومان

این کتاب شما را برمی‌انگیزد تا احساسات قوی داشته و بتوانید هنگامی که در زندگی با مشکلی مواجه می‌شوید آن احساس را بیان کنید، اما به وضوح میان داشتن احساسات مناسب و احساس تأسف، غم و مأیوس بودن و از طرف دیگر داشتن احساسات نامناسب و حملات مخرب، افسردگی، خشم و ترحم نسبت به خود تمایز قائل می‌شود. به شدت با تفکر علمی، استدلال و واقعیت باقی می‌ماند و آن‌ها را ارتقا می‌دهد و از آن‌چه که بیشتر کتاب‌های خود راهنمای امروزه مشاوره می‌دهند یعنی عرفان و آرمان‌گرایی خودداری می‌کند. به شما کمک خواهد کرد تا یک تغییر فلسفی عمیق و یک نظرگاه جدید بنیادی در زندگی به جای خوش بینی و تفکر مثبت داشته باشید. خوش‌بینی‌هایی که فقط به صورت موقتی به شما کمک می‌کنند تا با سختی‌های زندگی کنار بیایید و در دراز مدت اغلب باعث شکست شما می‌شوند.

اضطراب خود را کنترل کنید قبل از این که شما را کنترل کند

  • 55,000 تومان

بله، با دنبال کردن درمان رفتاری عقلانی هیجانی دکتر آلبرت آلیس که در اینجا مطرح شده است، می‌توانید اضطراب خود را قبل از اینکه شما را کنترل کند کنترل کنید. اضطراب سالم، شامل احساس هوشیاری، هشدار مواظبت یک برکت است: دفع خطرات، حفظ زندگی و آگاه کردن شما نسبت به مسائل منفی که می‌توانید آنها را تغییر بدهید. اضطراب ناسالم کاملا متفاوت است: منجر به وحشت فلج‌کننده، نگرانی وسواسی شدید و دلهره‌هایی می‌شود که شما را از انجام کارها باز می‌دارد، کارهایی که شما فکر می‌کنید خطرناک هستند، اما نیستند. اضطراب ناسالم مانع لذت بردن شما از فعالیت‌های روزانه و روابط می‌شوند و باعث می‌شوند که فکر کنید انجام آنها پرمخاطره است و باعث می‌شود عملکرد ضعیفی داشته باشید، بیش از حد شما را مشغول می‌کند، عمرتان تلف می‌شود. استفاده از دستورالعمل‌های REBT می‌تواند به شما در غلبه بر قدرت اضطراب کمک کند. مثال‌هایی در این کتاب مشاهده خواهید کرد که دکتر آلبرت آلیس آنها را با موفقیت درمان کرده است، کسانی که دچار اضطراب عملکردی، ناامنی استخدام، مشکلات جنسی و دلهره‌های اجتماعی بوده‌اند. در این جا بیش از 200 قاعده کلی عقلانی که اضطراب ناسالم را کاهش می‌دهد و موفقیت شما، لذت و شادی در محل کار و خانه را افزایش می‌دهد اشاره کرده‌ایم.

نمی‌گذارم دکمه‌های اعصابم را فشار دهند

  • 119,000 تومان

همه ما می‌دانیم که زندگی گاهی سخت و دشوار می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها کارگران خود را اخراج می‌کنند و آینده‌ای نامشخص را به لحاظ کاری برای خود و آنها رقم می‌زنند، بسیاری از خانواده‌ها تحت فشار مضاعف طلاق و یا ازدواج هستند و یا خانواده‌هایی که به تازگی از اختلاط دو خانواده شکست‌خورده دیگر، ادغام شده‌اند و هنوز هماهنگی ندارند... با تمام این استرس‌ها و فشارها، عدم قطعیت، نگرانی، چیزها و افرادی زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را متوقف کنند، دیوانه کنند و کاری کنند که شما کنترل خود را از دست بدهید. این کتاب روش‌های واقعی و خاصی را ارائه کرده که کمک می‌کند جلوی وقایع و افراد برای فشار دادن دکمه‌هایتان گرفته شود. در اینجا مهارت‌هایی خاص را خواهید آموخت که به شما در واکنش موثر در رویارویی با این افراد کمک خواهد کرد.

چگونه شاد باشیم و کمتر آسیب‌پذیر

  • 29,500 تومان

کتاب چگونه شاد باشیم و کمتر آسیب‌پذیر؛ به شما می‌گوید چگونه با بکارگیری دستورالعمل‌های ساده و دوستانه روش‌های عملی را به شما ارائه می‌دهد که شادتر باشید و زندگی کم دردسرتری را تجربه کنید. در این کتاب چندین نمونه از زندگی‌های واقعی را به عنوان مثال مطرح می‌کند؛ مراحل خودیاری و سبک رسیدن به هدف را مطرح می‌نماید.

بد نگوییم تا بد نشنویم (راز غلبه بر بدزبانی و کنترل هیجانات ذهنی)

  • 99,000 تومان

اگر احساس می‌کنید در یک قطار که کنترل آن در دست همسرتان است قرار دارید این کتاب برای شماست! شما را از سال‌های سال اشک ریختن، عذاب کشیدن و آشفتگی نجات می‌دهد. اگر همسرتان با شما بد رفتاری کرده است، این کتاب به طوری موثر می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. شما به طور کلی روشی کاملا جدید را برای درک و کنار آمدن رابطه و احساساتتان خواهید آموخت. محتویات این کتاب که گذشت زمان آن‌ها را تایید کرده است مانند پیله‌ای گرم و محافظ به دور شما می‌پیچد و شما را از درد و رنج جدا می‌کند. هرگاه همسر بد رفتارتان دوباره قلب و روح شما را با گفته‌هایش نشانه می‌رود شما احساس می‌کنید قوی هستید و می‌دانید چه واکنشی نشان دهید.

چگونه می‌توان با 1 فرد عصبی زندگی کرد

  • 39,000 تومان

در بهترین شرایط دنیا و با مردمی که با آن‌ها زندگی و کار می‌کنیم همسرانمان، والدین و خواهران و برادران‌مان و فرزندان، دوستان، همکاران، مدیران و همه مراقب، متفکر، قابل اعتماد، و انسان‌های منطقی و عاقلی هستند که همیشه از مصاحبت با آن‌ها لذت می‌بریم. اما حقیقت این است که در دنیای واقعی بسیاری از ما مجبور هستیم با افراد سخت سر و کله بزنیم. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه آن دسته از فرادی را که مکررا سبب تحلیل رفتن انرژی شما می‌شوند و صبور بودن شما را با آزار و اذیت و یا رفتارهای ناپسند به بوته‌ی آزمایش می‌گذارند، تغییر دهید

چگونه کمتر خرج کنیم بدون اینکه احساس بدبختی کنیم

  • 19,000 تومان

اغلب ما می‌دانیم، بیش از حدی که باید و نیاز است خرج می‌کنیم. اما برای ممانعت از این رفتار تلاشی صورت نمی‌دهیم، زیرا اساسا فکر می‌کنیم ایده کمتر خرج‌کردن، یعنی از دست‌دادن یا محروم‌کردن خودتان. به نظر ریچارد تمپلار اینطور نیست. او می‌داند، اگر در این زمینه هوشمندانه عمل کنید، زندگی خوب و موفقی خواهید داشت و در عین حال کمتر خرج خواهید کرد. تمپلار با ترکیبی از شوخ‌طبعی، عقل و درایت،ایده‌های زیرکانه‌ای در اختیار ما قرار داده‌است بدون اینکه هیچ‌گونه نشاطی از زندگی ما کاسته شود. در حقیقت، به نظر او وقتی پول هدر ندهید، زندگی‌تان شرایط مطلوب‌تری خواهد داشت و قادر خواهید بود نگرانی‌های مالی خود را رها کنید و به لذت‌بردن از زندگی ادامه دهید.

چگونه بدون تلاش سخت کارها را انجام دهیم

  • 29,000 تومان

آیا احساس می‌کنید که دائم در تلاشی پایان‌ناپذیر هستید تا بر کارهایتان تسلط بیابید؟ آیا فهرست کارهایتان به اندازه درازای دستتان است؟ آیا همواره وسایل خود را گم می‌کنید و برخی امور را فراموش می‌کنید؟ وحشت نکنید، وسیله کمکی اینجاست و خبر خوب اینکه نباید زندگی را این‌طور سپری کرد. می‌توان زندگی را به گونه‌ای اداره کرد که همه چیز درست، مانند عقربه‌های ساعت کار کند و به‌موقع انجام شود، در حالی که خسته‌کننده و باعث آزار روح آدمی نباشد. در این کتاب، شما رازهایی را کشف می‌کنید از زندگی آن دسته از افرادی که به نظر می‌رسد بر همه ابعاد زندگی تسلط دارند. با مطالعه این کتاب، پیش از هر چیز قادر خواهید بود کارهای خود ـ پس از انجام ـ را یکی‌یکی و به سرعت از فهرست حذف کنید و احساس کنید همه چیز تحت کنترل شماست و بتوانید به راحتی از زندگی بهره بیشتری بگیرید.

100 قانون طلایی برای کسب ثروت

  • 17,500 تومان

پول، دنیا را به گردش درمی‌آورد. همه ما بر این باوریم که پول به زندگی ما شادی می‌بخشد. در کل آیا بهتر نیست به قدر کافی پول داشته باشیم تا دیگر نگران نباشیم؟ افراد ثروتمند چگونه به رفاه می‌رسند؟ ریچارد تمپلار بازگشته و این بار شما را ثروتمند می‌کند. او به سبک خودش قوانین طلایی‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که ثروت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

صفحه‌ی 1