مهرناز نوروزي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لذت مراقبه واقعی (نوایی برای ذهن‌های خسته قلب‌های آزاد )
فراوانی (مسیر درونی به سوی ثروت)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
احساس کلید تحقق آرزوست (ایده ها جهان را شکل می‎‎دهند)

لذت مراقبه واقعی (نوایی برای ذهن‌های خسته قلب‌های آزاد )

  • 120,000 تومان

«مراقبه چیست؟ شیفتگی محض با لحظۀ کنونی، دقیقاً همان‌گونه که هست.»جف فوستر، رهایی‌یافته از افسردگی خودکشی‌گرایانه و معلم معنوی محبوب حال حاضر، ما را به یافتن محراب «نجات‌بخش» درونیِ مراقبۀ راستین فرامی‌خواند. او مراقبه را ساحتی گسترده از حضور نادوگانه می‌انگارد که برای همۀ ما در هر لحظه از زندگی در دسترس است؛ ساحتی که بدون تلاش بتوانیم با تمام نقص‌ها، تردیدها، ترس‌ها، آشفتگی‌ها و همه‌چیز خود راستین و حقیقی‌مان باشیم. مراقبه پرت کردن حواس، بی‌حس کردن خود در برابر رنج زندگی یا تلاش برای روشن‌ضمیری نیست. بلکه غوطه‌ور شدن در «ناشناختگیِ مقدس این لحظۀ کنونی» با کنجکاوی و حیرت کودکانه، آغشتنِ عمیق‌ترین زخم‌ها با آگاهی مملو از عشق و آوردن نور به تاریکی است. در مراقبۀ راستین، درمی‌یابیم: ما کاملیم، دقیقاً همان‌گونه که هستیم.

فراوانی (مسیر درونی به سوی ثروت)

  • 220,000 تومان

بسیاری از ما با ذهنیت و محدودیت زندگی می‌کنیم و تمرکزمان بر چیزهایی است که نداریم، چیزهایی از قبیل امنیت مالی، اعتماد بع نفس، یک رابطه صمیمی و... که به احساس ناامنی و ناکافی بودنمان دامن می‌زند. ما می‌پنداریم که اگر فقط می‌توانستیم فلان چیز را داشته باشیم، خوشحال بودیم؛ اما اندازه‌گیری ثروت با پول یا دارایی‌های مادی سبب احساس تخلیه روحی روانی ما می‌شود. تلاش مداوم برای بیشتر داشتن به این معناست که نفس ما افکار، اعمال و واکنش‌هایی از قبیل احساس واقعی آرامش درونی، پذیرش و رضایت را هدایت می‌کند، احساساتی که ما را از رسیدن به چیزی بزرگ‌تر باز می‌دارند.

احساس کلید تحقق آرزوست (ایده ها جهان را شکل می‎‎دهند)

  • 40,000 تومان

آدمی چیزی نتواند یافت،مگر آن که از آسمان به اوعطا شود.» هیچ چیزی از بیرون نمی‎آید؛ همه چیز از درون نشات می‎گیرد؛ از ضمیر ناخودآگاه. محال است چیزی خارج از درون مایه آگاهی خود احساس کنید. دنیای شما درتمام جزئیاتش آگاهی عینیت یافته شماست. حالات عینی برآیند اثر پذیری ضمیر ناخودآگاه‎‎اند. تغییر احساسات منجر به تغییر تجلیات می‎شود

صفحه‌ی 1