مهرناز شيرازي عدل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سفر به ناکجا
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
لغت‌فروش (داستان نویسندگان زن جهان) مجموعه داستان
شادمانه آرام گرفتن (مدرسه زندگی)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
کافه چرا (کافه‌ای که پرسش‌هایتان را می‌توانید آن‌جا پیدا کنید)
چگونه پیر شدن را بپذیریم (مدرسه زندگی)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

سفر به ناکجا

  • 40,000 تومان

الیزابت هال در رختخوابی غریبه، در اتاقی غریبه با این احساس غریب بیدار می‌شود که انگار ملحفه‌ها می‌خواهند خفه‌اش کنند. (که برای معلم‌هایش الیزابت است و در خانه، جز در مواقعی که توی دردسر افتاده‌، لیزی و در هر جای دیگر دنیا، فقط لیز صدایش می‌کنند) همین که می‌آید در رختخواب بنشیند، سرش می‌خورد به تختخواب بالایی که یکهو پیش رویش سبز شده. از بالای تختخواب دو طبقه صدای کسی که نمی‌شناسد به اعتراض می‌گوید: «اه! لعنتی!»

لغت‌فروش (داستان نویسندگان زن جهان) مجموعه داستان

  • 40,000 تومان

فورا زندانی‌اش را نزد نامزد انتخابات برد و همان‌‌طور که لوله تفنگ را به پشت گردن دختر فشار می‌داد به کلنل گفت: «این جادوگر را برای‌تان آوردم تا لغت‌هایش را پس بگیرید . مردانگی‌تان را به شما بازگرداند، کلنل.»

شادمانه آرام گرفتن (مدرسه زندگی)

  • 59,000 تومان

ما بعضی از مهارت‌های زندگی را با وجود اهمیتی که دارند نادیده می‌گیریم؛ مهارتی نظیر توانایی حفظ آرامش یکی از آن‌هاست. تصمیمات نادرست و روابط معیوب تقریبا همیشه نتیجه از دست دادن آرامش و فرو افتادن به ورطه اضطراب و پریشانی است. اما خوشبختانه توانایی حفظ آرامش می‌تواند با تکرار و تمرین بهبود پیدا کند. ما مجبور نیستیم جایی که اکنون هستیم بمانیم: می‌توانیم واکنش‌مان را در برابر چالش‌های هرروزه تغییر دهیم. می‌توانیم هنر آرام ماندن را به خودمان یاد بدهیم، نه با تنفس آرام یا با نوشیدن چای‌های مخصوص، بلکه با تفکر. این کتاب مهم‌ترین عللی را که باعث استرس ما می‌شوند بررسی می‌کند و به ما می‌آموزد که در برابر خشم و هراس از خودمان محافظت کنیم...

کافه چرا (کافه‌ای که پرسش‌هایتان را می‌توانید آن‌جا پیدا کنید)

  • 22,000 تومان

جان در شبی که تصمیم گرفته برای مدتی دست از کار بکشد و به قول خودش «باطری‌هایش را شارژ کند»، در جاده گم می‌شود و پس از ساعت‌ها پرسه زدن، از کافه‌ای ناکجاآباد سر در می‌آورد. کافه‌ای عجیب و مرموز که با کافه‌های دیگر متفاوت است. جان در این کافه برای نخستین بار در زندگی با این پرسش‌ها مواجه می‌شود: چرا این‌جایید؟ آیا از مرگ می‌ترسید؟ آیا از زندگی احساس رضایت می‌کنید؟ این اتفاق زندگی جان و دیدگاه او را به زندگی دگرگون می‌کند. این کتاب شما را وادار می‌کند به زندگی از زاویه دیگری نگاه کنید.

چگونه پیر شدن را بپذیریم (مدرسه زندگی)

  • 55,000 تومان

آیا شما هم سن واقعی‌تان را پنهان می‌کنید؟ جامعه به شدت از پیرشدن می‌ترسد و پیری را عارضه‌ای می‌داند که باید از آن اجتناب کرد و به کمک علم پزشکی آن را از بین برد. نویسنده کتاب از ما می‌خواهد این تلقی از پیری را تغییر دهیم. او نشان می‌دهد که تلقی ما از پیری در بستری فرهنگی و تاریخی شکل می‌گیرد، و معتقد است که دوره پیر شدن می‌تواند دوره‌ای پربار و پویا در زندگی ما باشد. او می‌گوید اگر پیری را بخشی از سرنوشت‌مان بدانیم با آن کنار می‌آییم...

صفحه‌ی 1