مهراوه فيروز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مثل 1 موفق فکر کن مثل 1 موفق رفتار کن
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
مثل 1 موفق فکر کن مثل 1 موفق رفتار کن
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
زن‌ها مردها را از دست می‌دهند چرا 1
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
مثل 1 مرد فکر کن مثل 1 زن رفتار کن
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

مثل 1 موفق فکر کن مثل 1 موفق رفتار کن

  • 40,000 تومان

نخستین کتاب پرفروش استیو هاروی، «مثل یک مرد فکر کن. مثل یک زن رفتار کن» به میلیون‌ها زن کمک کرد تا به روابط و رفتارشان در هنگام ملاقات نگاه تازه‌ای بیندازند و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یابند... «مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن» به شما کمک خواهد کرد تا اهداف زندگی‌تان را ارزیابی و روش‌های رسیدن به رویاهایتان را مشخص کنید. این کتاب اطلاعات و ابزارهای ارزشمندی را برای شناختن، برجسته کردن و استفاده از همه استعدادهایتان ارائه می‌دهد. پیشنهادات کاربردی را می‌توانید بی‌معطلی در زندگی‌تان اجرا کنید. وقتی براستی مانند یک فرد موفق فکر می‌کنید و مانند یک فرد موفق رفتار می‌کنید، می‌توانید صاحب همه ثروت‌هایی بشوید که زندگی به شما تقدیم می‌کند...

مثل 1 موفق فکر کن مثل 1 موفق رفتار کن

  • 40,000 تومان

نخستین کتاب پر فروش استیو هاروی، «مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن» به میلیون‌ها زن کمک کرد تا به روابط و رفتارشان در هنگام ملاقات نگاه تازه‌ای بیندازند و به نتایج شگفت‌انگیزی دست بیابند... «مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن» به شما کمک خواهد کرد تا اهداف زندگی‌تان را ارزیابی و روش های رسیدن به رویاهایتان را مشخص کنید. این کتاب اطلاعات و ابزارهای ارزشمندی را برای شناختن، برجسته کردن و استفاده از همه استعدادهایتان را ارائه می‌دهد. پیشنهادات کاربردی را می‌توانید بی‌معطلی در زندگی‌تان اجرا کنید. وقتی براستی مانند یک فرد موفق فکر می‌کنید و مانند یک فرد موفق رفتار می‌کنید، می‌توانید صاحب همه ثروت‌هایی بشوید که زندگی به شما تقدیم می‌کند...

مرد پول و شکلات (داستانی اسرارآمیز درباره عشق ثروت و زیبایی و چگونه پیش از بدست آوردن همه این‌ها شاد باشیم)

  • 5,000 تومان

در آغاز داستان، مایا، دختری که اهل پرتغال بود، از زندگی‌اش ناراضی بود، اما نمی‌دانست چگونه آن را تغییر دهد. در دام ترس، شک و تردید و افکار منفی‌اش گرفتار شده بود و هرگز باور نداشت روزی صاحب زندگی شود که عاشق آن باشد. ممکن است هنگام خواندن این کتاب احساس نارحتی کنید. بخصوص اگر گاهی در زندگی به خودتان سخت می‌گیرید و از محدودیت‌هایی که خودتان به وجود آورده‌اید، دست نمی‌کشید. ممکن است نارحتی و دلخوری مایا را احساس کنید، او را مورد قضاوت قرار دهید، یا حتی خودتان را به دلیل اشتباهات مشابه با او مورد قضاوت قرار دهید. به هر حال وقتی در این سفر به مایا می‌پیوندید، درک خواهید کرد در زندگی چگونه رفتار کنید و همانطور که او می‌پذیرد و به او عشق می‌ورزید و با رنج‌هایش همدردی می‌کنید، می‌آموزید که بدون قید و شرط عاشق خودتان نیز باشید. البته عشق بی‌قید و شرط یکی از عمیق‌ترین و اساسی‌ترین رازهای خوشبختی است.

زن‌ها مردها را از دست می‌دهند چرا 1

  • 150,000 تومان

ازدواج دلپذیرترین موهبتی است که ادیان الهی برای انسان به ارمغان آورده‌اند. در دنیای امروز، تحت تأثیر فن‌آوری و پیشرفت‌های علمی و روانشناسی، چنان دامنه ارتباطات گسترده شده‌است که نیاز به کسب دانش برای درک پیچیدگی‌های درونی، ویژگی‌های فردی، جزئیات روابط و واکنش‌های افراد به‌وضوح احساس می‌شود. جوانان هنگام ازدواج با پرسش‌های بی‌شماری مواجه می‌شوند که لازم است به آن‌ها پاسخ داده شود. باید درک کنید، تنها با یافتن یک فرد نمی‌توانیم به عشق برسیم بلکه با کسب دانش و آگاهی در این زمینه می‌توانیم کنترل امور را در دست بگیریم و زندگی مشترک را در مسیری مناسب هدایت کنیم.

مثل 1 مرد فکر کن مثل 1 زن رفتار کن

  • 35,000 تومان

با این کتاب می‌توانید ذهن مردها را بخوانید و آن‌ها را بهتر درک کنید و به این شکل به برنامه‌ها، رویاها، و آرزوهایتان جامعه عمل بپوشانید، و از همه مهمتر می‌فهمید که آیا واقعا فصد دارد با شما بماند یا تنها سعی دارد بازی‌تان بدهد. (پس مثل 1 زن عمل کنید و مثل یک مرد فکر کنید)

صفحه‌ی 1