مهديه شعباني فغفوري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند) مینی بوک
باشگاه پنج‌صبحی‌ها (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
قلاب (چگونه مشتریان را به محصولات‌مان وفادار کنیم؟)مینی‌بوک
کفش‌باز خاطرات بنیان‌گذار شرکت نایکی (مینی‌بوک)
عادت‌های اتمی (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
48 قانون قدرت (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
پرش از گودال
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند) مینی بوک

  • 45,000 تومان

کارکنان باانگیزه، شرکت‌ها و اقتصادهایی قوی‌تر را می‌سازند. این امر دقیقا دلیلی است که این کتاب به خاطرش نوشته شده است. من قصد دارم به دیگر افراد الهام ببخشم تا موارد ساده‌ای را تکمیل کنند که باعث می‌شود در کنار یکدیگر کسب و کارهای فعال، شرکت‌ها و دنیایی را بسازیم که در آن اعتماد امری معمول تلقی می‌شود، نه یک استثنا.

باشگاه پنج‌صبحی‌ها (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

پیام اصلی باشگاه پنج صبحی‌ها این است که اولین بخش از روز شما مهم‌ترین بخش است. گذراندن ساعات اولیه روز افراد را تبدیل به رهبران بزرگ می‌کند، چون در آن ساعت دیگران در خواب به سر می‌برند. تقریبا نداشتن حواس‌پرتی در ساعات اولیه روز باعث می‌شود این زمان برای گسترش خلاقیت و بهره‌وری شما ایدئال باشد. رابین شارما به منظور انتقال پیام خود در این زمینه، از داستان یک کار‌آفرین شکست‌خورده، یک هنرمند در حال تقلا و یک میلیاردر سخاوتمند استفاده می‌کند. این سه نفر همدیگر را در یک کنفرانس موفقیت ملاقات می‌کنند و فرد میلیاردر دو تفر دیگر را به سفری تکرار‌نشدنی می‌برد. او به آن‌ها درس‌های مختلفی در زمینه رهبری و داشتن یک زندگی معنا‌دار می‌آموزد. می‌توانید آن‌ها را در هر قدم دنبال و هر تجربه را در زندگی خود اعمال کنید و عضوی از باشگاه پنج‌صبحی‌ها شوید. هر کسی که تلاش کند می‌تواند تبدیل به یک رهبر شود. همه ما قهرمانانی در اعماق وجود خود داریم. تنها باید به قدرت اولیه موجود در خود را کشف کرده و در این صورت می‌توانیم در زندگی خود جادو بیافرینیم.

قلاب (چگونه مشتریان را به محصولات‌مان وفادار کنیم؟)مینی‌بوک

  • 45,000 تومان

کتاب قلاب، نوشته نیر ایال است که نخستین بار در سال 2013 به چاپ رسید. چه چیزی باعث می‌شود که به شکلی خودکار، جذب برخی محصولات مشخص شویم؟ ایا الگویی وجود دارد که طبق آن، کسب و کار‌ها در انجام این کار به موفقیت می رسند؟ نیر ایال به این سوالات (و بسیاری دیگر) از طریق توضیح «مدل قلاب» پاسخ می دهد: فرآیندی چهار مرحله‌ای که در تولید و عرضه‌ی محصولات بسیاری از شرکت‌های موفق دنیا به کار گرفته می‌شود تا به شکلی ظریف و نامحسوس بر رفتار مشتریان تاثیر‌گذار باشد. این محصولات با قرار گرفتن در «چرخه‌های قلاب»، به هدف نهایی خود یعنی بازگرداندن مشتریان دست می‌یابند، بدون این که به تبلیغات هزینه‌بر وابستگی داشته باشند. کتاب قلاب برای مدیران، طراحان، بازاریابان، کسب و کار‌های نوپا و به طور کلی همه ی کسانی نوشته شده که می‌خواهد بدانند محصولات چگونه بر رفتار ما اثر گذار هستند.

کفش‌باز خاطرات بنیان‌گذار شرکت نایکی (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب کفش‌بازء زندگی فیل نایتء کارآفرین آمریکایی و موسس برند مشهور ورزشی نایک را روایت می‌کنند و تمامی شکست‌ها و پیروزی‌های او را تا رسیدن به هدف نهایی به تصویر می‌کشد. این کتاب به عنوان بهترین مدیریتی سایت آمازون در سال 2016 برگزیده است. کفش‌باز به 2 بخش تقسیم می‌شود. بخش اول داستانء شرکت نایکی را در طول سال‌های 1962 تا 1975ء دنبال می‌کند که نقطه عاطفی برای نایکی به شمار می‌آید. این بخش کتاب جزئیات آزمون و خطا و معضلات یک شرکت کوچک را شامل می‌شود که به سرعت رشد می‌کند. هر چند در ادامه کارء تبدیل به مسئولیت سنگین می‌شود و از سال 1975 به بعدء در نتیجه رشد سریع و محبوبیت نایکی پندید مسئله مهم یه‌وجود آـمد. بخش دوم نگاهی به تثبیت نایکی در میان برتری شرکت‌های تولیدکننده پوشاک ورزشی می‌اندازد و با عرضه عمومی شرکت نایکی در بازار بورسء به اوج خود می‌رسد.

عادت‌های اتمی (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

«وقتی عادت‌های شما ثابت و مانند گذشته استء به نتایجی گذشته دست خواهید یافتء اما اگر عادت‌های بهتری در خود پرورش دهیدء همه‌چیز امکان‌پذیر خواهد بود.» ایجاد عادت‌های خوب می‌تواند سخت و دلسردکننده باشد. مثلا گاهی چندین روز رژیم می‌گیرید ولی ترازو از جایش تکان نمی‌خورد. خرید یک دامن جدید از اولویت‌های شماستء اما حساب پس‌اندازتان هنوز کافی نیست. خلاصه کلام اینکه به نظر می‌رسد تلاش‌های مثبت شما جواب نخواهد دادء اما برعکسء نشان نمی‌دهد عملکردهای منفی‌تان آسیبی در پی داشته باشد و در عوض خیلی سریع موجب خشنوودی و رضایت شما می‌شود. خوردن یک شیرینی خیلی سریع به شما پاداش می‌دهد و پیامد منفی ملموسی نیز مشاهده نمی‌کنید. فرار از جلسه تمرین در باشگاه همان لحظه حس خوبی ایجاد می‌کند و با خود فکر می‌کنیم یک جلسه تمرین نکردن چه ضرری می‌تواند داشته باشد؟

48 قانون قدرت (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

رابرت گرین در کتاب «48 قانون قدرت» به 48 قانون می‌پردازد که معتقد است برای کسب و حفظ قدرت ضروری هستند. او در کتاب خود هر قانون را به‌طور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. او همچنین نکته کلیدی هر قانون را نیز بیان می‌کند و اینکه از نظر روانشناختی چه چیزی باعث تاثیرگذاری این قوانین می‌شود. رابرت اذعان دارد که برخی از این قوانین تنها برای کسب قدرت نیستندء بلکه به ما کمک می‌کنند افراد جویای قدرت را درک کرده و بشناسیم.

پرش از گودال

  • 25,000 تومان

هنگامی که عشق قدم به زندگی‌ات می‌گذارد دیگر هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد. همه فکر می‌کنند "کولتون نیلی" یک پسر استثنایی است. "لیلی ایوانس" تنها کسی است که فکر می کند او دلفریب است. زمانی که بچه بودند با هم دوست شدندء اما به دلیل یک سری از اتفاقاتی که لیلی باعث رخ دادن آن‌ها بود رابطه دوستی‌شان قطع می‌شود و هرکدام در زندگی مسیر خودشان را پیش می‌گیرند. سال‌ها بعدء دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند و لیلی متوجه می‌شود که چیزهایی در مورد پسری که یک زمانی می‌شناخته متفاوت استء اما دقیقا نمی‌داند این تفاوت چیست و مطمئن نیست که آیا آمادگی فهمیدن این موضوع را دارد یا نه.

صفحه‌ی 1