مهدي سررشته داري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درآمدی بر روانشناسی یونگ
  • 143,000 تومان
  • با تخفیف: 143,000 تومان
آنیما و آنیموس (2 مقاله)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
تشریح روان (نمادپردازی کیمیاوی در روان‌درمانی)
کیمیاگری (مقدمه‌ای بر نمادپردازی و روانشناسی ویژه روان‌پزشکان اساتید و دانشجویان روانشناسی)
تعبیر قصه‌های پریان و آنیما و آنیموس در قصه‌های پریان
که عشق آسان نمود اول (روانشناسی عشق رمانتیک)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
4 مقاله یونگی (شناخت نفس رویارویی شخصیت مهم‌تر فرایند تفرد انسان کیهانی)

درآمدی بر روانشناسی یونگ

  • 143,000 تومان

دکترروث بری یک مشاور روانشناس بالینی با گروه هسلی، در انگلستان، است. بری به بزرگ‌سالان مبتلا به اوتیسم و نیازهای پیچیده، از جمله رفتارهای چالش‌برانگیز حاد، خدمات ارائه می‌دهد. این کتاب شما را با "پدر روانشناسی تحلیلی" و آثار او آشنا می‌کند. با مطالعه این کتاب دیگر نیازی به کشتی گرفتن با مفاهیم مشکل روانشناسی یونگی ندارید، زیرا این کتاب ایده‌های آن را به زبانی همه‌فهم توضیح داده است. رووث بری در این کتاب به کندوکاو در پیشینه یونگ و زمانه‌ای که در آن می‌زیست می‌پردازد و تحولات روانکاوی یونگی، رویاها و تعبیر آنها و بالاخره تعبیرات کلاسیک اسطوره‌ها و افسانه‌های رایج را بررسی می‌کند.

آنیما و آنیموس (2 مقاله)

  • 100,000 تومان

آنیما و آنیموس (دو مقاله) از جمله کتاب‌هایی است که بیش از آنچه باید، از نظرها دور مانده است. از نظر اما یونگ. آنیما از یکسو در آگاهی فردی و از سوی دیگر در ضمیر ناخودآگاه ریشه دارد. آنیموسی که در روان هضم و جذب و ادغام نشده باشد، در همه موارد به اظهار نشر می‌پردازد یا به انتقاد از اعمال فرد می‌پردازد و یا چنان از آن‌ها ستایش می‌کند که مایه خودبزرگ‌بینی او می‌شود. اما یونگ از منظر اسطوره و قصه‌های پریان به آنیما می‌نگرد و پیشنهاد می‌کند که آنیما تجسم شخصیت مادینه مردان است و آرکتایپ مادینگی و همچنان آرکتایپ طبیعت و ماهیت زنانگی نیز هست. دو مقاله‌ای که در کتاب حاضر به چاپ رسیده است، به دو عنصر بنیادی روان یعنی آنیما و آنیموس می‌پردازد و رفتار آن‌ها را به صورتی که در رویا و فانتزی‌ها و اسطوره ظاهر می‌شوند، بررسی می‌کند. این کتاب نقشه راهی را که به وحدت اضداد و ظهور خویش ختم می‌شود، به روشنی و دقت در مقابل خواننده می‌گذارد.

تشریح روان (نمادپردازی کیمیاوی در روان‌درمانی)

  • 97,000 تومان

کتاب حاضر، در ادامه مطالعات یونگ درباره کیمیاگری، کوشش می‌کند تا بعضی شیوه‌ها یا مقولات فرایند تفرد را که در نمادپردازی‌های کیمیاگری متجلی می‌شوند، مشخص و مرئی کند. ادینجر در این کتاب تصویری دقیق و درخشان از روان عینی و چگونگی تجربه شدن آن در طول اعصار، از ادیان ابتدایی گرفته تا فیزیک هسته‌ای و سیکرونیسیتی، به‌دست می‌دهد. این اثر ادینجر شاخص روان‌شناسی یونگی در بالاترین حد آن به‌شمار می‌آید و یک کتاب راهنمای اساسی روان‌شناسی یونگی معاصر است.

کیمیاگری (مقدمه‌ای بر نمادپردازی و روانشناسی ویژه روان‌پزشکان اساتید و دانشجویان روانشناسی)

  • 270,000 تومان

هنر سری کیمیاگران همانا دگرگون کردن شخصیت است هر کس دل مشغول بالندگی روانی خودش باشد خود یک کیمیاگر است و این کتاب بیش و پیش از هر چیزی یک راهنمای عملی برای درک اموری است که در آزمایشگاه ضمیر ناخودآگاه در جریان است.

تا ابد جوان (شازده کوچولو و آنتوان دو سنت اگزوپری) پژوهشی روان‌شناختی در کشمکش بزرگ‌سالان برای رهایی از بهشت کودکی

  • 220,000 تومان

ماری - لوئیز فن فرانتس (1995 - 1915) نویسنده، محقق و روان‌شناس سوئیسی و از برجسته‌ترین پیروان مکتب یونگ در تحلیل روانی، قصه‌های پریان و نسخه‌های کیمیاگری به شمار می‌آید. فن فرانتس با توجه به پیدایش علاقه به آنچه که احتمالا می‌توان آن را سندروم پیتر پن نامید، در اثر کلاسیک خود به نام (Puer aeternus) به بررسی مسئله تا ابد جوان در درون انسان می‌پردازد، جوانی که در مورد تعهد دادن به کار یا رابطه مقاومت می‌کند و نمی‌تواند از فانتزی‌های دوره نوجوانی خود دست بردارد. فن فرانتس نشان می‌دهد که این معصومیت کودکانه چگونه می‌تواند ما را از تحقق خود بازدارد و گرفتار زندگی موقت کند. فن فرانتس با تحلیل شازده کوچولو اثر سنت - اگزوپری و رمان پادشاهی بی مکان نوشته برونو گانتز به کنکاش در وجوه منفی بالقوه تا ابد جوان و رابطه آن با عقده مادری، دن ژوانیسم و هم‌جنس‌طلبی می‌پردازد. او در این تحلیل روان‌شناختی بیش از هر چیز به زنان و مردان جوان کمک می‌کند تا این جنبه را بازشناسند، آن را مهار کنند و از انرژی آن به شیوه‌ای سازنده استفاده نمایند.

تعبیر قصه‌های پریان و آنیما و آنیموس در قصه‌های پریان

  • 250,000 تومان

این کتاب ثمره نزدیک به بیست سال کار علمی ماری ـ لوئیز فن فرانتس در حیطه روانشناسی عملی است که شاید بشود او را با بالاترین مرجع تعبیر روان‌شناختی قصه پریان و موتیف‌های مرتبط با روانشناسی یونگی دانست. مفاهیمی که بر اساس برداشت‌ها و تجربیات بی‌شمار یک روانکاو و در جریان معالجه بیماری‌های عصبی و معاشرت با زنان و مردانی از سطوح مختلف اجتماع شکل گرفته است.

که عشق آسان نمود اول (روانشناسی عشق رمانتیک)

  • 180,000 تومان

در این کتاب از اسطوره تریستان و ایزولد که یکی از اولین داستان‌هایی است که به روایت عشق رمانتیک می‌پردازد، به عنوان مبنایی سنجشی جهت توضیح ذات و معنای عشق رمانتیک استفاده شده است. رابرت جانسن با به کار گرفتن روانشناسی یونگی، از بسیاری باورها و اعتقادات ناخودآگاه مشترک بین مردان و زنان در مورد عشق پرده برمی‌دارد و نشان می‌دهد که این وجه نظرها چگونه به طور نمادین در اسطوره تریستان و ایزولد بیان شده‌اند. آنگاه توهمی را که اغلب ما در مورد اسطوره عشق داریم در هم می‌شکند و به نحو زیبایی آنچه را که عشق می‌تواند و باید باشد، مجددا تعریف و تبیین می‌کند.

4 مقاله یونگی (شناخت نفس رویارویی شخصیت مهم‌تر فرایند تفرد انسان کیهانی)

  • 155,000 تومان

در این کتاب مفاهیم بنیادی روانشناسی یونگی به قلم دو تن از معروف‌ترین مفسران اندیشه یونگ معرفی شده است. خانم ماری لوئیز فن فرانتس که همکار یونگ نیز بود، در دو مقاله فرایند تفرد و انسان کیهانی به چگونگی و زیروبم‌های جریان خودیابی انسان و رسیدن به تمامیت می‌پردازد و چنان که رسم این گونه بررسی‌هاست، به اسطوره‌ها و داستان‌های پریان کشورهای دیگر هم اشاره می‌کند. دو مقاله شناخت نفس و رویارویی با شخصیت مهم‌تر را ادوارد ادینجر، که او نیز از بزرگترین شارحان و مفسران اندیشه‌های یونگ به‌شمار می‌رود، نوشته است. ادینجر به ساختمان روان آدمی، وجود دو مرز آگاهی در آن و چگونگی برخورد، ملاقات و رویارویی این دو مرکز با یکدیگر می‌پردازد و ما را برای وقوع چنین رویدادی آماده می‌کند.

صفحه‌ی 1