مهدي جلالي


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدیریت استراتژیک برند (جلد دوم )
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
چگونه 1 مدیر عالی باشیم (راه‌های ایجاد تغییرات مثبت در عملکرد کارکنان شما)
بازاریابی خدمات مالی (راهنمای بین‌المللی اصول و عمل)
بازاریابی عصبی
  • 16,500 تومان
  • با تخفیف: 16,500 تومان
برنامه بازاریابی در 1 روز (تدوین برنامه بازاریابی اثربخش)
برنامه بازاریابی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

مدیریت استراتژیک برند (جلد دوم )

  • 120,000 تومان

هدف اصلی این کتاب ارائه یک روش جامعو به روز در زمینه‌ی برندها ارزش ویژه‌ی برند و مدیریت استراتژیک برند ( طراحی و اجرای برنامه‌های بازاریابی فعالیت‌های مربوط به ساخت اندازه‌گیری و مدیریت ارزش ویژه‌ی برند ) است. این کتاب تفکرات فعلی و تحولات صورت گرفته در زمینه‌ی برند را از دو منظر دانشگاهی و صنعتی به انضمام مثال‌ها و مطالعات موردی برندهای معروف و تراز اول دنیا تلفیق نموده و راهنمای جامعی برای مدیران در تصمیم‌گیری روزمره و بلندمدت برند ارائه داده است. مدیریت استراتژیک برند در 6 بخش اصلی و 51 فصل به صورت تئوریکی و کاربردی به برندسازی می‌پردازد.

چگونه 1 مدیر عالی باشیم (راه‌های ایجاد تغییرات مثبت در عملکرد کارکنان شما)

  • 85,000 تومان

چگونه 1 مدیر عالی باشیم (راه‌های ایجاد تغییرات مثبت در عملکرد کارکنان شما)

بازاریابی خدمات مالی (راهنمای بین‌المللی اصول و عمل)

  • 57,000 تومان

بازاریابی موفق خدمات مالی بر مبنای استراتژی شفاف و مدیریت خوب حادث می‌شود. بنابراین، امروزه به مدد رقابت شدید، ظهور ابزارهای جدید بازاریابی، تغییرات تکنولوژیکی در تبلیغات رسانه‌ای، تغییرات اجتماعی و فرهنگی و... محیط کسب و کار در زمینه ارائه خدمات مالی پیچیده‌تر و چالش‌انگیزتر شده‌اند. اکنون بیش از هر زمان دیگری مصرف‌کنندگان خواهان عملکرد قابل پیش‌بینی و تجربیات منحصر به ‌فرد از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی هستند که تنها شرکت‌های قوی با ساختار بازاریابی یکپارچه می‌توانند این خواسته‌های مشتریان را تعهد نمایند. خلق برندهای قوی و ایجاد ارتباط بلندمدت و نزدیک با مشتریان در چنین محیطی نیازمند تدوین، طراحی خلاقانه و اجرای دقیق برنامه‌های بازاریابی می‌باشد.

بازاریابی عصبی

  • 16,500 تومان

بازاریابی عصبی در عمل با ارئه یک بررسی کامل و متمرکز از حوزه‌ی تحقیقات بازاریابی، که پاسخ‌های حسی، شناختی و موثر مصرف کنندگان را به محرک‌های بازاریابی مطالعه می‌کند، چارچوب‌های علمی و نیز کاربردهای عملی این ابزار محبوب بازریابی را نشان می‌دهد.

برنامه بازاریابی در 1 روز (تدوین برنامه بازاریابی اثربخش)

  • 250,000 تومان

برنامه بازاریابی در یک روز به صاحبان تجارت و افراد دارای مشاغل آزاد نشان می‌دهد چگونه به سرعت برای هر تجارتی یک برنامه بازاریابی طراحی کنند. روند 10 مرحله‌ای هیبینگ و کوپر خوانندگان را در خلال طراحی و اجرای برنامه‌‌های بازاریابی کاربردی راهنمایی می‌کند و ابزار اندازه‌گیری دقیق نتایج نهایی را ارائه می‌دهد. همچنین این نسخه‌ی کارا و جامع، به همراه چک‌ لیست‌ها و الگو‌های کمک‌ کننده فراوان، اطلاعات به روز شده‌ای درباره جایگاه‌سازی برند و تاکتیک‌های بازاریابی اینترنتی دارد. در این کتاب ساده، هر عنصری در قسمت‌های پیشینه بازاریابی، به همراه فرآیند ارزیابی به اختصار توصیف شده است. علاوه بر این، در انتهای هر فصل یک سری فرم‌های آماده‌ی کاربردی خواهید داد که به شما در سازماندهی و ارائه برنامه‌ی بازاریابی‌تان کمک خواهند کرد.

برنامه بازاریابی

  • 110,000 تومان

برنامه بازاریابی برای هر عملیات تجاری و برای بازاریابی اثربخش و کارای هر محصول با خدمتی ضروری است. برنامه بازاریابی شما را قادر می‌سازد به وضوح مجسم کنید که عازم چه مقصدی هستید و در طول مسیر چه می‌خواهید به دست آورید. در همین زمان برنامه بازایابی نشان دهنده گام‌های مهمی است که باید بردارید تا از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید حضور داشته باشید برسید. مزیت دیگر این است که شما در تدوین و توسعه برنامه بازاریابی به مدت زمان تکمیل هر گام و منابع مورد نیاز مالی زمانی و انرژی خواهید اندیشید. بدون داشتن برنامه بازاریابی حتی نخواهید دانست که آیا به اهدافتان رسیده‌اید یا خیر؟ در حقیقت هدق اصلی برنامه بازایابی این است که به عنوان یک نقشه راه عمل کند و به شما بگوید چگونه می‌توانید از شروع برنامه به اهداف و مقصدتان برسید.

صفحه‌ی 1