مهدي ثريا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلسفه تائو (ترکیب علم و هنر و بلاغت برای نیل به معنویت)
روانشناسی وجودی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
ذهنی که خود را بازیافت خودنگاشت
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
روان‌شناسی خودآگاهی
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
تولد و مرگ معنا (چشم‌اندازی میان‌رشته‌ای به مسئله انسان )
استاد پیر تائوت چینگ یا کتاب پیروی مستقیم از راه و روش هستی و حیات به راهنمای درک درونی (دل)
انسان در جستجوی خویشتن
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان

فلسفه تائو (ترکیب علم و هنر و بلاغت برای نیل به معنویت)

  • 70,000 تومان

من کیستم؟ چرا به این جهان آمده‌ام؟ ماهیت دنیای اطرافم چیست؟ آلن وانس در کتاب فلسفه تائو پرسش‌های بنیادی را از دیدگاه فلسفه تائو پرسش‌های بنیادی را از دیدگاه فلسفه تائو بررسی می‌کند و به ما می‌آموزد که فقط ظاهر را نبینیم و به ژرفا نیز بپردازیم. او با نوشته‌های واقع‌بینانه و مستدل خود رابطه مستقیم ما با دنیای طبیعی را آشکار می‌سازد و یادمان می‌آورد که چرا به این دنیا پا گذاشته‌ایم. و اینکه صرفا به دنیا نیامده‌ایم که پس از مدتی آن را ترک گوییم. آلن واتس در این کتاب با علم شروع می‌کند و سپس با هنر و بلاغت به سوی مرز‌های معنویت پیش می‌رود. -لس‌آنجلس تایمز با خواندن این کتاب در می‌یابیم که چرا تاثیر آلن واتس نه‌تنها در رسوخ آیین تائو در بین عده‌ای از مردم بلکه در فرهنگ عمومی، چنین عمیق است. -نیویورک تایمز

روانشناسی وجودی

  • 55,000 تومان

این کتاب توسط جمعی از بزرگان روانشناسی (الپورتء فیفلء مزلوء راجرز) نگارش یافته و زیرنظر و ویراستاری پیشگام روانشناسی وجودی آمریکاء رولو می انتشار یافته است. در عین اجمالء عمده‌ترین مشخصه‌های روانشناسی وجودی را به خواننده معرفی می‌کند. موضع نویسندگان این اثر نسبت به پدیدارشناسی و فلسفه وجودی اروپا و نقد و بررسی آنها خواندنی است. مطالعه این اثر مختصرء خوانندگان علاقه‌مند را به تامل مفصل برمی‌انگیزاند.

ذهنی که خود را بازیافت خودنگاشت

  • 160,000 تومان

کتاب ذهنی که خود را بازیافت داستانی واقعی عجیب و باورنکردنی از سیر جنون و بهبود بیماری است. داستان زندگی مردی که به بیماری روانی دچار شد اما توانست خود را بازیابی کند و سپس برای بازسازی روال خدمت‌رسانی به بیماران روانی تلاش بی‌وقفه‌ای آغاز کند. در این کتاب شرح بسیار روشنی از نهادها و نوع برخوردهای متداول با بیماران روانی در اواخر قرن 19 و اوایل قرن20 ارائه می‌شود. این مزیت بزرگ برآمده از خرد آدمی است که می‌تواند زوایای روان و رفتارهای خود را ارزیابی و درباره ریشه‌ها و سبب‌های آن نظریه‌پردازی کند. در کتاب ذهنی که خود را بازیافت این مزیت تحقق یافته و از این رو به منزله کتابی کلاسیک در سراسر جهان بسیار مطالعه شده است و به راستی بخشی از تاریخ روان پزشکی و روان‌شناسی محسوب می‌شود.

روان‌شناسی خودآگاهی

  • 150,000 تومان

اورنستین، روانپزشک و عصب‌شناسی است که دراین کتاب موضوع خودآگاهی را‏، هم براساس یافته‌های علوم اعصاب و هم با توجه به رویکردهای فراروانشناسی مورد توجه قرار می دهد. گامی به سوی روانشناسی همه‌جانبه‏، خودآگاهی معمولی، نقش دو نیمکره مغز و ابعاد گیجگاهی خودآگاهی فصل های اول تا چهارم را به خود اختصاص می دهد.درفصل های دیگر، معرفی روانشناسی سنت های رازگونه، تمرینات مراقبه، آموزش نحوه ادراک شهودی، راهکارهای عملی ایجاد کنترل شخصی و مفهوم گسترده‌تری از انسان مورد گفت وگو قرار می گیرند. نویسنده تلاش کرده دریافت‌های حسی، عقلی و شهودی را درخصوص خودآگاهی یکپارچه کند و افق های جدید و بدیعی بر روی خواننده بگشاید. مطالعه‌ی این کتاب قطعا برای علاقه‌مندان به علم وعرفان و فلسفه، دلپذیر و تامل برانگیز خواهد بود.

تولد و مرگ معنا (چشم‌اندازی میان‌رشته‌ای به مسئله انسان )

  • 50,000 تومان

«تولد و مرگ معنی» بنابر اعتراف نویسنده آن، طرح بلند پروازانه‌ای است که با رویکردی میان‌رشته‌ای، چگونگی پدیدآیی و شرایط ظهور معنی را در انسان جستجو می‌کند. این اثر در سیزده فصل تدوین یافته که از انسان گپی آغاز و به بررسی دین و قهرمان‌گرایی آرمانی پایان می‌یابد. منشا ذهن، من، زبان و خود، تولد تراژدی، معنی تازه عقده ادیپ، عزت‌نفس انگیزه غالب در انسان، فرهنگ و شخصیت، صحنه‌پردازی برای عزت‌نفس، نابهنجاری و همگرایی و ... از جمله مباحثی است که با دقت و تیزبینی مورد بررسی قرار می‌گیرد. نویسنده با استدلال و ارایه شواهد فراوان نشان می‌دهد که عمده‌ترین و بلکه حیاتی‌ترین انگیزه آدمی، کسب و ارتقای عزت‌نفس است که هم به طور فردی و هم ملی و فرهنگی در طلب آن است. مطالعه این کتاب به همه علاقه‌مندان به مباحث روانشناسی، فلسفه، علوم اجتماعی، مردم‌شناسی، زبان‌شناسی، هنر و علوم سیاسی توصیه می‌شود.

استاد پیر تائوت چینگ یا کتاب پیروی مستقیم از راه و روش هستی و حیات به راهنمای درک درونی (دل)

  • 120,000 تومان

استاد پیر، ترجمه‌ای است از دو واژه لائو و تزو در زبان چیزی که اولی به معنی پیر و دومی به معنی استاد است و این عنوانی است که پیروان متفکری به نام «ارح» با نام خانوادگی و لقب «تن» به او داده‌اند و هشتاد و یک قطعه منسوب به این استاد پیر است. از افسانه‌ها که بگذریم، طبق کتاب تاریخ داستان فلسفه چین، لائو تزو، نویسنده تائو ت چینگ زمانی بین سال‌های 722 تا 841 پیش از میلاد می‌زیسته. تائو به معنای راه، قانون یا نظام حاکم بر هستی و حیات، ته به معنای برخورداری و استفاده مناسب و صحیح از حیات و زندگی و چینگ به معنای متن یا نوشته است. پس تائو ت چینگ را می‌توان به کتاب راه و روش هستی و حیات و برخورداری از آن‌ها ترجمه کرد.

انسان در جستجوی خویشتن

  • 190,000 تومان

نویسنده این کتاب که یکی از برجستگان روانشناسی و روانکاوی است، پس از بررسی گرفتاری‌های زمان ما، تنهایی و دلهره انسان امروز، موانع و آفات راه خودشدن را می‌کاود و خواننده را به خود و کشف مجدد خویشتن فرا می‌خواند. هدف‌های انسجام و یکپارچگی، وجدان خلاق، جرات خود بودن، نقش دین و پیش‌گفتاری بر عشق از جمله مطالب متنوع و تامل‌برانگیز کتاب حاضر است.

صفحه‌ی 1