مهبان مقدم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دانش حیرت‌آور جلسات (چگونه تیم خود را به سوی عملکردی بهتر رهبری کنید)
دامنه (چرا همه‌کاره‌های هیچ‌کاره نسبت به متخصص‌ها عملکرد بهتری دارند)
گفتگو با غریبه‌ها (هر آنچه لازم است راجع به کسانی که نمی‌شناسیم بدانیم)

دانش حیرت‌آور جلسات (چگونه تیم خود را به سوی عملکردی بهتر رهبری کنید)

  • 119,000 تومان

تخمین‌های اخیر نشان می‌دهند که کارکنان، روزانه تنها در ایالات متحده در بیش از 55 میلیون جلسه شرکت می‌کنند. در ازای زمان طاقت‌فرسایی که در این جلسات سپری می‌شود، بازدهی اندکی نصیب شرکت‌کنندگان این جلسات می‌شود. هیچ سازمانی از اشتباهات بزرگ ناشی از این جلسه‌ها مصون نیست؛ اشتباهاتی که نه‌ تنها روند برگزاری جلسات را منحرف می‌کنند بلکه توجه شرکت‌کنندگان را از جلسه منحرف کرده و اغلب این حس را در آنها تداعی می‌کند که به وقتشان بی‌احترامی شده است. امروزه اهمیت برگزاری موفق جلسات از نگاه هیچ مدیری پنهان نمانده است و تحقیقات بسیاری در سال‌های پیش در این زمینه برگزار شده است. نویسنده این کتاب، استیون روگلبرگ، به عنوان محقق و مشاور برخی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان، با استناد به پژوهش‌های مفصل خود، داده‌های آماری و پرسشنامه‌هایی با جامعه آماری بالغ بر 5 هزار نفر، دست به نگارش این کتاب زده است. روگلبرگ، در این کتاب با آموزش تکنیک‌های کاربردی و اثبات‌شده برای برگزاری موفق جلسات، افزایش کیفیت و بهره‌وری را چه برای مدیران و چه برای کارکنان شرکت تضمین می‌کند.

دامنه (چرا همه‌کاره‌های هیچ‌کاره نسبت به متخصص‌ها عملکرد بهتری دارند)

  • 113,000 تومان

عقیده رایجی وجود دارد مبنی بر اینکه برای سرآمد شدن در هر زمینه‌ای چه تبدیل شدن به موسیقی‌دانی برجسته و چه کسب مقام قهرمانی در رشته‌ای ورزشی باید آن مهارت مذکور را از سنین پایین آموخت و سال‌ها تمرین جدی و تمرکز سختء در نهایت شما را به هدف خود خواهد رساند.براساس این عقیده نباید از این شاخه به آن شاخه پرید و علائق گوناگونی را دنبال کرد چرا که این هدررفت زمانء انرژی و توجهء در نهایت شما را از تبدیل شدن به سرآمد شدن در هر رشته‌ای (ورزشء هنرء موسیقیء علم و...) دور خواهد کرد. این ضرورتی است که دنیای امروز به شما تحمیل می‌کند: تنها باید در یک رشته فعالیت کنید تا بتوانید در آن به تخصص برسید. اما اپستین با بررسی دقیق زندگی بسیاری از افراد برجستهء از ورزشکاران حرفه‌ای گرفته تا مخترعان و برندگان جایزه نوبل نشان می‌دهد این عقیده نه یک قاعده بلکه یک استثناست. او معتقد است گستره نسبت به عمق از اهمیت بالاتری برخوردار است. اپستین با مثال‌هایی ملموس نشان می‌دهد که در بیشتر رشته‌ها به خصوص رشته‌های پیچیده و پیش‌بینی‌ناپذیر جنرالیست‌ها از تخصص‌گراها موفق‌ترند. آن‌ها اغلب در طول مسیر علائق متفاوت را دنبال می‌کنندء خلاق‌تر و باهوش‌ترند و قادر به دیدن ارتباطات بیشتری نسبت به تخصص‌گراها هستند. او می‌گوید از این شاخه به آن شاخه پریدن نه تنها نقص نیست بلکه یک حسن ضروری است. اپستین در این کتاب قهرمان گلف دنیا را به نمایندگی از تخصص‌گراها با قهرمان تنیس دنیا مقایسه می‌کند.قهرمان گلف دنیا از سه‌سالگی به طور جدی تنیس را دنبال کرده است و خیلی زود به مقام قهرمانی دست یافته است. در مقابلء قهرمان تنیس دنیا قبل از تنیسء فوتبالء شنا و رشته‌های ورزشی دیگری را نیز تجربه کرده است. او اگرچه دیرتر به تخصص رسیده است اما از اطلاعات وسیع‌تر و جهان‌بینی گسترده‌تری نسبت به قهرمان گلف برخوردار است.

گفتگو با غریبه‌ها (هر آنچه لازم است راجع به کسانی که نمی‌شناسیم بدانیم)

  • 189,000 تومان

مالکوم گلدول معروف‌ترین نویسنده غیر داستانی جهان است که نام او و کتاب‌هایش برای همگان کاملا آشناست. وی خالق 5 اثر از پرفروش ترین کتاب‌های نیویورک تایمز ((نقطه عطف))، ((تافته جدا بافته))، ((آنچه سگ دید)) و ((داوود و جالوت)) می‌باشد که همگی خوانندگان سراسر جهان را به تحسین واداشت. نیویورک تایمز از گلدول به عنوان یکی از 100 انسان تاثیر گذار جهان و همچنین از بزرگ‌ترین متفکران مجله معتبر ((فارن پالیسی)) (سیاست خارجی) نام برده است. گلدول متولد انگلستان، بزرگ شده منطقه‌ای روستایی در استان اونتاریوی کانادا و ساکن نیویورک می‌باشد. او از سال 1996 به هیئت تحریریه هفته نامه نیویورکر پیوست و پیش از آن گزارشگر واشنگتن پست بود. کتاب‌ها با هم متفاوت اند. ((گفتگو با غریبه‌ها)) کتابی است پر مغز که بینش شما درباره اطرافیانتان را دستخوش تغییر قرار می‌دهد. تا چه اندازه می‌توانید با غریبه ها ارتباط بگیرید؟ آیا درک درستی از رفتار دیگران دارید یا تنها تصور می‌کنید که به این مهم دست یافته اید؟ این کتاب بیان می‌دارد که ما انسان‌ها چگونه تنها به علت عدم شناخت متقابل به یکدیگر آسیب می‌رسانیم. گلدول همچنین در این کتاب به بررسی پرونده‌های جری سانداسکی، آماندا ناکس، امیلی داو، سیلویا پلاث و ساندرا بلاند پرداخته و تاثیرات عدم شناخت و درک درست از غریبه‌ها را توضیح می‌دهد. ((گفتگو با غریبه ها)) در واقع تنها یک کتاب نیست بلکه ابزاری برای ساخت روابط صادقانه و پایدار به افرادی است که می‌شناسید و یا حتی نمی‌شناسید.

صفحه‌ی 1