منصور بيگدلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی دلخواهت را بساز (هنر و علم شادتر شدن)
  • همراه با تخفیف
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 159,200 تومان
نسخه‌ای برای استرس (7 روز تا خوشی وآسودگی بیشتر)
8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابید حفظ کنید و رها کنید)
چارچوب ذهنی فراوانی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
سبک‌تر (گذشته را رها کن در لحظه باش و آینده را گسترش بده)
رها زیستن (فراتر از مخمصه‌های انسان)
  • 149,000 تومان
  • با تخفیف: 149,000 تومان
تو بیش از آنی که تصور می‌کنی (روش ضمیری عملی برای زندگی روزمره)
فرکانس زندگی پس از مرگ (اثبات علمی تماس معنوی و تغییری که آن آگاهی در زندگی‌تان ایجاد می‌کند)
استادی زندگی (راهنمای تولتک برای آزادی فردی)
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان
13 کاری که کودکان دارای ذهن قوی انجام می‌دهند
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان

فمنیست مالی (به مزخرفات سیستم مردسالارانه غلبه کن تا کنترل پولت را به دست بگیری و زندگی دلخواهت را بسازی)

  • 259,000 تومان

در جوامع مردسالارانه که به‌صورت ریشه‌ای، نابرابری را در تمامی وجوه زندگی، بازتولید می‌کنند، زنان به عناوین مختلف از چرخه برابر کار و مشارکت اقتصادی، کنار گذاشته می‌شوند. اما رسیدن به استقلال مالی و ارتقای توانمندسازی فردی، نیازمند آموزش‌هایی است که از کودکی و در قالب کتب درسی، آموخته نمی‌شوند و این فقدان در دیگر محیط‌های آکادمیک و سپس جامعه کاری نمایان می‌شود؛ بر این اساس ضروری است که چنین آموزش‌هایی، حتی به‌صورت فردی فراگرفته شود. یکی از زنان برجسته که در حال حاضر، فردی پیشرو در امور مالی و کارآفرینی است، توری دانلپ است. او موسس و مدیر شرکت «اولین صد هزار دلارش» و مجری پادکست پرطرفدار در حوزه کسب‌و‌کار است. دانلپ با بررسی زندگی کاری خود و بیان تجربیاتش از قرارگیری در موقعیت‌های شغلی استرس‌زا، سمی و نابرابر، چگونگی خروج از آن موقعیت، برنامه‌ریزی مالی و تدوین آن راهکارها به‌عنوان ساختاری قابل استناد و قابل ارائه برای دیگر زنان را فراهم کرده است. کتاب فمنیست مالی (مناسبات شغلی نابرابر را به چالش بکش تا به استقلال مالی برسی)، از مهم‌ترین کتاب‌های توانمند‌سازی زنان در امور مالی است. به‌ویژه در جوامعی که ید طولانی در تقویت و تثبیت سیاست‌های متکی بر نابرابری و تبعیض ساختاری داشته است و زنان، تبعات زندگی در چنین فرهنگی را در تمامی وجوه زندگی خود، تجربه می‌کنند. این کتاب، فرصتی برای مطالعه و آگاهی از تجارب زنانی است که در جغرافیا و مناسبات مالی متفاوتی زیست کرده‌اند، اما در همان شاکله اجتماعی نیز توانستند علیه سیاست‌های منزوی‌سازی زنان بایستند و کنترل زندگی اقتصادی و فردی خود را در دست بگیرند.

زندگی دلخواهت را بساز (هنر و علم شادتر شدن)

  • 199,000 تومان

در کتاب «زندگی دلخواهت را بساز» آرتور سی. بروکس و اپرا وینفری، فارغ از اینکه وضعیت شما تا چه حد چالش‌برانگیز است، از شما دعوت می‌کنند تا سفری به سوی زیست بهتر و شادی درونی را آغاز کنید. این دو به مدد علم و انباشت سال‌ها تجربه پیرامون کمک به افراد- در جهت تبدیل ایده‌های خود به عمل- به شما خواهند گفت که چگونه هم‌اکنون، زندگی خود را ارتقا دهید، بی‌آنکه چشم‌انتظار تغییر در دنیای بیرونی بمانید. بروکس و وینفری، با بینش، روشن‌ضمیری و امید، نشان می‌دهند که ابزار‌های خودمدیریتی عاطفی، چگونه می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، زندگی شما را دست‌خوش تغییر کنند. آنها با اتخاذ شیوه‌هایی عملی که مبتنی بر سال‌ها پژوهش آکادمیک و دهه‌ها گفتگوی بی‌واسطه با افراد مختلف است، چهار ستون شاد زیستن را متصور می‌شوند: خانواده، دوستان، کار و ایمان. آنها در طول این مسیر مطالعاتی، خردی را که از جانب زندگی و کار خود به‌دست آورند را با شما به اشتراک خواهند گذاشت. در این بین، شما نیز شاهد زیست افرادی عادی خواهید بود که با وجود زندگی‌های پرفراز و نشیب، یک شادی درونی را با خود یدک می‌کشند. شما به کمک ابزار‌های خودمدیریتی عاطفی و آگاهی کسب شده از چهار محور اصلی ذکر شده، قادر خواهید بود تا کنترل زمان حال و آینده خود را در دست بگیرید. وضعیتی حقیقی که بهبود شرایط با دستان خود را جایگزین امیدواری واهی و چشم‌انتظاری جهت بهبود شرایط پیرامونی ما می‌کند. به عبارت دیگر، «زندگی دلخواهت را بساز» طرح اولیه‌ای برای ساخت یک زندگی بهتر است.

نسخه‌ای برای استرس (7 روز تا خوشی وآسودگی بیشتر)

  • 169,000 تومان

ما نمی‌توانیم از استرس پرهیز کنیم، اما می‌توانیم آن را بپذیریم و دگرگون کنیم. فارغ از اینکه با موعدها، مشکلاتی با خانواده یا دوستان، بحران‌های شخصی یا فقط عدم قطعیت دنیا رو به رو هستیم - استرس اقیانوسی است که ما در آن شنا می‌کنیم. حتی افکار منفی ما می‌تواند واکنش استرس بدنمان را تحریک کند تا ما به ندرت دوره‌هایی از آسایش و بازیابی عمیق را تجربه کنیم. در کتاب نسخه‌ای برای استرس، دکتر اپل، دهه‌ها پژوهش را همراه با خرد، به برنامه‌ی دگرگون‌کننده‌ی هفت روزه تبدیل کرده، اما از تکنیک‌های علمی استفاده‌ی عملی کرده که می‌تواند به شما کمک کند از طریق چالش مثبت‌تر و هدف، استرس را مهار کنید. دکتر اپل به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم با آموزش ذهن و جسم‌مان برای رفتن به سوی واکنش استرس منعطف و سودمند که در واقع سلامت را بهبود می‌دهد، «بهتر استرس» داشته باشیم: طرز فکر قوی‌تری خواهید داشت، منابعی خواهید ساخت که برای تبدیل استرس به نقطه‌ی قوت نیاز دارید و روزهایتان را با خوشی، ارتباط و آسایش بیشتر پر می‌کنید.‌

8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابید حفظ کنید و رها کنید)

  • 229,000 تومان

نویسنده کتاب پرفروش شماره 1 نیویرک تایمز با عنوان مانند راهب فکر کن، بر اساس خرد باستانی و علوم جدید، راهنمایی مکاشفه‌آمیز برای هر مرحله از روابط عاشقانه ارایه می‌کند. هیچ‌کس به ما یاد نمی‌‌دهد چگونه عشق بورزیم. به همین دلیل، ما اغلب فقط با آنچه از فیلم‌های عاشقانه آموخته‌ایم وارد روابط می‌شویم تا ما را گیج کنند. جی شتی به‌جای معرفی عشق به‌عنوان مفهومی آسمانی یا مجموعه‌ای از کلیشه‌ها، گام‌های خاص و عملی مطرح می‌کند تا به ما کمک کند مهارت‌هایی برای تمرین عشق و پرورش آن بهتر از همیشه، ایجاد کنیم. او بینش‌هایی به اشتراک می‌گذارد درباره اینکه چگونه با هم ببرید یا ببازید، چگونه عشق را تعریف کنید و اینکه چرا شما به زور باعث جدایی نمی‌شوید. با الهام از خرد ودایی و علوم مدرن، او کل حلقه‌ی روابط، از نخستین قرار‌ها تا زندگی مشترک تا جدایی و آغاز دوباره را حل می‌کند. و به ما نشان می‌دهد که چگونه از افتادن به دام وعده‌های غلط و شرکایی که مایه نارضایتی هستند، پرهیز کنیم. با زندگی کردن هشت قاعده جی شتی، همه ما می‌توانیم بهتر از آنچه تصور می‌کردیم که ممکن است، به شریکمان و دنیا عشق بورزیم.

13 گام برای داشتن عزت‌نفس بهینه در زنان (راهنمای کاملی برای بالا بردن عزت‌نفس و اینکه هرگز هرگز به خودتان شک نکنید)

  • 219,000 تومان

آیا تا‌به‌حال دیده‌اید که زنی وارد اتاق شود و تعجب کرده باشید از اینکه چقدر راحت است و حضورش چگونه اعتماد‌به‌نفس را بازتاب می‌دهد؟ آیا تا به‌حال با عزت‌نفس خودتان کشمکش داشته‌اید یا اینکه چگونه دقیقا همین‌طور که هستید، خودتان را دوست داشته باشید؟ با 13 گام برای داشتن عزت‌نفس بهینه در زنان فراتر از ترس‌ها و شک‌هایتان بروید. این کتاب ابزار‌ها و دانش ارزشمند برای هر زنی دارد که به‌دنبال چشم‌اندازی سالم و متعادل است. در این کتاب کشف می‌کنید: - ده دلیل برای اینکه چرا عزت‌نفس پایینی دارید؛ - چگونه روش نگاهتان را به خودتان تغییر دهید، بدون اینکه احساس کنید حقیقت را نادیده می‌گیرید؛ - عزت‌نفس بیش از حد چگونه می‌تواند به خودتان و دیگران صدمه بزند؛ - چرا نباید هر فکری می‌کنید را باور کنید و چگونه باید به تفکر اشتباه را به چالش بکشید؛ - چگونه خود واقعی‌تان را بپذیرید تا بدون اینکه مجبور باشید به ایده‌آل‌ها چنگ بزنید یا به گذشته بچسبید، عزت‌نفستان را برگردانید؛ - روانشناسی مثبت‌گرا چیست و چگونه می‌توانید آن را به کار بگیرید تا حس سالمی نسبت به خودتان داشته باشید؛ - چگونه منتقد درونی‌تان را خلع سلاح کنید تا بتوانید خود را از گفت‌و‌گوی درونی منفی رها کنید؛ - تفاوت بین عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس چیست و اعتمادبه‌نفس چگونه می‌تواند بر عزت‌نفس اثر بگذارد؛ - چگونه بدون زیاده‌روی، اعتماد‌به‌نفستان را بالا ببرید؛ - چه‌چیز مانع رسیدن شما به ظرفیت کاملتان می‌شود؛ - چگونه ادامه دهید و عزت‌نفستان را حفظ کنید، حتی وقتی به‌هم‌ریخته‌اید؛ - شش باور خطا که باید تغییر دهید تا بتوانید به آرامش درونی دست یابید و از خودتان مطمئن باشید؛ - و بسیاری مطالب دیگر...

چارچوب ذهنی فراوانی

  • 55,000 تومان

خداوند از کامیاب کردن بندگانش لذت می‌برد. بدان، خداوند از قبل تو را به هر چیزی که نیاز داری تا زندگی موفقی داشته باشی مجهز کرده است. او در درون تو «بذرهایی» مملو ار امکانات، ظرفیت‌های شگفت‌انگیز، ایده‌های خلاق و رویاها را کاشته است. اما صرف اینکه آنها درونت قرار دارند بدین معنا نیست که کار خوبی برایت انجام می‌دهند بلکه باید استفاده از آنها را آغاز کنی. به عبارت دیگر، باید باور داشته باشی، هر آنچه را که لازم است، داری. باید در ذهن ایمان داشته باشی که تو بنده خداوند متعال هستی و برای کارهای بزرگ آفریده شده‌ای. خداوند تو را نیافریده تا متوسط باشی. خداوند تو را آفریده تا عالی باشی و به تو توانایی، بینش، استعداد، خرد و قدرت مافوق طبیعی خود را داده تا این کار را انجام بدهی. هم اکنون هر آنچه برای محقق کردن سرنوشتی که خداوند برایت مقدر کرده است را داری.

سبک‌تر (گذشته را رها کن در لحظه باش و آینده را گسترش بده)

  • 145,000 تومان

در این کتاب، یانگ پوئبلو نشان می‌دهد که چگونه همه ما می‌توانیم به سمت شفای خود حرکت کنیم: از یادگیری مهربانی به خود تا رها کردن تا رسیدن به بلوغ عاطفی. وقتی سنگینی از بین می‌رود، ذهن ما سرانجام، دیگر با تنش، احساس تلاطم نمی‌کند و می‌توانیم در لحظه باشیم. دنیای اطرافمان به روش‌های جدیدی ما را دعوت می‌کند، اما اینها فقط گام‌های نخست هستند. وقتی قوی‌تر می‌شویم و خودآگاهی‌مان را گسترش می‌دهیم، این مسئولیت ماست - و همچنین، بخشی ار سفر شفایمان - که برای حمایت از سلامتی و هماهنگی همه مردم، کارهایی انجام دهیم. بخش نهایی کتاب سبک‌تر نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم و باید به ساختن دنیایی کمک کنیم که دیگر از نظر ساختاری، آسیب‌زا نیست، بلکه از نظر ساختاری، مهربانی دارد.

رها زیستن (فراتر از مخمصه‌های انسان)

  • 149,000 تومان

اکنون پرفروش نیویورک تایمز کتابی که نیاز دارید سرانجام اینجاست! از معلم معنوی دوست‌داشتنی، مایکل ای. سینگر -نویسنده‌ی کتاب پرفروش شماره‌ی 1 نیویورک تایمز با عنوان روح تسخیر ناپذیر-این راهنمای دگرگون‌کننده که افراد زیادی منتظرش بودند، در یک سفر هیجان‌انگیز جدید به‌سوی خود شناسی و شادی بی‌قیدوشرط، قطب‌نمای شما خواهد بود. اکنون بیش از همیشه، همه‌ی ما به‌دنبال این هستیم که لذت، شادی و معنای عمیق‌تری را در زندگی‌مان احساس کنیم. اما آیا در مکان‌های اشتباه به‌دنبال این‌ها می‌گردیم؟ وقتی حس کامل بودنمان به چیزها یا افراد بیرون از خودمان وابسته است - یک شغل، یک خانه، یک سفر همراه با ولخرجی یا حتی یک رابطه‌ی جدید- دیر یا زود به احساس نارضایتی محکوم هستیم. به ‌همین‌ دلیل برای آزادی، عشق و انگیزه‌ی واقعی باید به درون بنگریم. اما چگونه این سفر درونی را آغاز کنیم؟ رها زیستن، کتابی است که باید بخوانید. هم عمیقا متعالی کننده و هم به صورت قدرتمندی عملی است. راهنمایی روشنی برای فراتر رفتن از افکار، احساسات و عادت‌هایی فراهم می‌کند که شما را گرفتار می‌کنند - پس می‌توانید درد گذشته را بهبود بخشیده و بگذارید روحتان اوج بگیرد. در هر صفحه، درک عمیق‌تری پیدا می‌کنید از اینکه افکار و عواطفتان از کجا می‌آیند و چگونه بر جریان طبیعی‌تان اثر می‌گذارند. سرانجام، آزادی از زخم‌های روان‌شناختی، سامسکاراها، را پیدا می‌کنید که مانع شما شده و اجازه نمی‌دهند به بالاترین ظرفیت‌تان دست یابید. زمان آن رسیده که دست از کشمکش برداشته و تجربه را آغاز کنید. این کتاب، معجزه‌آسا به شما نشان می‌دهد که چگونه آموزه‌های معنوی مایکل ای. سینگر را هر روز به کار بسته و خود را به سمت زنگی همراه با رهایی، آرامش، باز بودن و خودشناسی سوق دهید. آیا زمان آن نرسیده که رها زندگی کنید؟!

تو بیش از آنی که تصور می‌کنی (روش ضمیری عملی برای زندگی روزمره)

  • 110,000 تومان

با این راهنمای روشن ضمیری هرروزه، تمام بارهای زندگی تان را از بین ببرید. بسیاری از ما تصور می کنیم که کافی نیستیم. به اندازه ی کافی خوب نیستیم، به اندازه ی کافی زیبا نیستیم، به اندازه ی کافی ثروتمند نیستیم و به اندازه ی کافی شاد نیستیم. اما صرف اینکه فکری داشته باشیم به معنای درست بودنش نیست. این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه سیستم باورهایتان را اصلاح کنید، به عمیق ترین رؤیاها و خواسته هایتان دست یابید و زندگی حماسی، موفق و الهام بخشی بسازید. باز کردن خود واقعی تان، کلید سطوح جدیدی از لذت، زیبایی و آرامش است. اما خود واقعی چیست و چگونه می توانید ظرفیت نامحدود آن را درک کنید؟ در این کتاب ساده، کیمبرلی اسنایدر به این پرسش ها پاسخ داده و به شما نشان می دهد که چگونه از این نیروی توقف ناپذیر بهره ببرید تا هر جنبه ای از زندگی تان را در راستای بهبود یافتن دگرگون کنید. کیمبرلی با الهام از آموزه های گوروی بزرگ، پاراماهانسا یوگاناندا، همراه با داستان های شخصی و آخرین پژوهش های علمی، تمرین های باستانی نیرومند و مراقبه های عمیقی ارایه می کند تا به شما کمک کند بر باورهای منفی تان پیروز شده و خود را آنگونه ببینید که واقعا هستید - یک الهه، یک جنگجو، یک عاشق و خالق سرنوشت شگفت انگیزتان.

فرکانس زندگی پس از مرگ (اثبات علمی تماس معنوی و تغییری که آن آگاهی در زندگی‌تان ایجاد می‌کند)

  • 269,000 تومان

وکیلی با توانایی‌های روانی، شما را به جست‌وجوی پاسخ‌ها می‌برد و آ‌نها را پیدا می‌کند. مارک آنتونی، واسطه مشهور بین‌المللی و وکیل دانش‌آموخته آکسفورد، در کاوش حیرت‌آور زندگی پس از مرگ، بین ایمان و علم پل زده، شما را از کیهان تا سطح زیر اتمی و در خود روح انسان می‌برد. این کتاب با ترکیب فیزیک، علم عصب‌شناسی و گفتن داستان‌های واقعی: • آشکار می‌کند چگونه "روح الکترومغناطیسی" ما انرژی خالصی است که هرگز نمی‌میرد. • ارتباط با روح، تجربه‌های نزدیک به مرگ و "بینش‌های بستر مرگ" را از سایه‌ خرافات بیرون آورده و وارد نور علم قرن بیست‌ویکم می‌کند. • برای تشخیص تماس با روح، پذیرش آن به‌عنوان واقعی، احساس آن بدون ترس و اعتماد به این تجربه، تکنیک "تاپا"ی آنتونی را ارائه می‌کند. • برای بهبود یافتن از اندوه، اختلال استرس پس از حادثه، احساس گناه فرد بازمانده، قتل یا خودکشی یک عزیز، امید می‌دهد. • مشخص می‌کند چگونه تماس با روح، ابزاری قدرتمند از شفا و عشق است.

استادی زندگی (راهنمای تولتک برای آزادی فردی)

  • 63,000 تومان

بیرون مکزیکوسیتی، مجتمع هرم باستانی تئوتیهواکان قرار دارد که مطابق سنت شفاهی خانواده روئیز، مرکز معنوی افراد تولتک است. به مدت بیش از بیست سال، دون میگوئل روئیز جونیور به تئوتیهواکان سفر کرده تا درباره‌ی راز و رمزهای قدرتمند یافت شده در آنجا به دیگران آموزش بدهد. در کتاب استادی زندگی، روئیز توضیح می‌دهد که چگونه هرم‌های مقدس و پلازاهای تئوتیهواکان به عنوان ایستگاه‌های نمادین در مسیر تحول جنگجویان تولتک عمل می کنند آن‌هایی که در آموزه‌های تولتک را در زندگی خود به کار می گیرند تا در جنگ درونی علیه نیروهای اهلی‌سازی، ترس و قضاوت خود پیروز شوند. در همان حال، او شما را در سفر درونی خودتان هدایت می‌کند. به‌ شما کمک می‌کند قدرت دگرگون کننده‌ی دست اول آموزه‌های تولتک را بدون نیاز به ترک منزلتان، تجربه کنید. این تمرین‌های عملی و تعمق‌هایی که به اشتراک می‌گذارد، طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند هم اکنون، آرامش و آزادی فردی را در زندگی خودتان پیدا کنید. سفرتان منتظر است.

13 کاری که کودکان دارای ذهن قوی انجام می‌دهند

  • 89,000 تومان

کتاب «13 کاری که کودکان دارای ذهن قوی انجام می‌دهند» به نوجوانان ابزارهای مورد نیاز برای پیروز شدن بر سخت‌ترین چالش‌های زندگی را می‌دهد. این کتاب غیر تخیلی، انتخابی عالی برای بچه‌های 8 تا 12سال (و بزرگ‌تر) است. حتی آنهایی که استرس تحصیل در خانه، بازگشت به کلاس و گشتن در دنیایی تغییریافته و پر استرس را دارند.

1  2  صفحه‌ی 1