معين فرخي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مصاحبه‌های کوتاه با مردان کریه (مجموعه داستان)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
زمستان
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
داستان فوتبال
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
این هم مثالی دیگر (4 جستار از حقایق زندگی روزمره)

مصاحبه‌های کوتاه با مردان کریه (مجموعه داستان)

  • 125,000 تومان

مصاحبه‌های کوتاه با مردان کریه مجموعه داستانی است از او که حالا یک اثر کلاسیک محسوب می‌شود در ادبیات آمریکا. داستان‌های این کتاب از هر جنسی هستند: از رهاشدگان، از بی‌چیزها، از ولگردها و از انبوهی آدم که می‌خواهند بزنند زیر میز روزمرگی و البته نظم جهان.

زمستان

  • 14,000 تومان

از بالای وست مینستر، بلندی اصلی شهر، می‌شد نوار خیلی باریک و نقره‌ای اقیانوس را دید که افق را تا شرق می‌پوشاند. پدرم این منظره را دیده بود - مدیر به همه نشانش می‌داد - اما وقتی داشت از فرودگاه جی اف کندی می‌بردمان خانه، اصلا نایستاد تا به ما هم نشانش دهد. اقیانوس بیش از هر چیز دیگری که توی دیدمان بود ممکن بود حال‌مان را بهتر کند.

داستان فوتبال

  • 28,000 تومان

دیوید اسکوایرز برای روزنامه گاردین می‌کشد و می‌نویسد. استرالیایی است ولی طنز او را باید بریتانیایی دانست. طنزی بیشتر مبتنی بر کلام و چند لایه که به قول زیدی اسمیت، نویسنده معاصر بریتانیایی، ساختاری مثل کوه یخ دارد و «رضایت عمیق‌تر زیر آب است و لایه اولیه لذت هر جوکی کمترین بخش آن». اسکوایرز در مجموعه دو جلدی تاریخ مصور فوتبال به شکلی خلاقانه و دوست‌داشتنی از ترکیب متن و کمیک برای روایت اتفاقات استفاده کرده است. در جلد اول این مجموعه، او نود پاره مختلف از تاریخ فوتبال ـ از دوران باستان تا به امروز ـ را انتخاب کرده و در جلد دوم هم به سراغ زندگی مشاهیر فوتبال رفته است. تازگی نگاه اسکوایزر و شوخی‌های تیز و جاندارش با همه اتفاقات فوتبالی و پرداختن به حاشیه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این ورزش پرطرفدار، این مجموعه را برای هر مخاطبی ـ چه فوتبالی و چه غیرفوتبالی ـ خواندنی کرده است.

این هم مثالی دیگر (4 جستار از حقایق زندگی روزمره)

  • 69,000 تومان

هشتم سپتامبر 2008 خبری جهان ادبی را لرزاند. دیوید فاستر والاس، نویسنده آمریکایی، در 46 سالگی خودکشی کرد. خبر بهت‌آور بود چون تمام آثار والاس تاملاتی هستند برای یافتن معنای زندگی. مردی از نسل تلویزیون و عصر هجوم داده‌ها که می‌خواست بداند چطور به کمک ادبیات و با خودآگاهی و مشاهده دقیق می‌توان به لایه‌هایی از زندگی معنا بخشید که در دنیای سرگرمی، پول و قدرت نادیدده می‌مانند. جستارهای او، فارغ از مضمون‌شان، بخشی از این تلاش‌اند: تلاش برای وصل شدن به لایه‌های زیرین آدم‌ها و جهان، نه با ساده‌انگاری، که با دیدن تام و تمام هیاهوی جهان؛ با بندبازی بر فراز مغاک سکون پرآشوب اشیاء و تجربه‌ها؛ با آشتی دادن آدم‌ها با حقایق پنهان زندگی روزمره، حقایقی که آن‌قدر به حضورشان عادت کرده‌ایم که یادمان می‌رود آن‌ها را ببینیم.

صفحه‌ی 1