معصومه اسماعيلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانواده‌‌درمانی (یکپارچگی منظومه‌ای)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
عوامل مشترک در خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی (طرحی کلی برای درمان اثربخش)
مقایسه نظریه‌های خانواده‌درمانی (با محوریت نظریه و کاربرد سیستمی)

خانواده‌‌درمانی (یکپارچگی منظومه‌ای)

  • 320,000 تومان

نویسندگان در کتاب خانواده‌درمانی یکپارچگی منظومه‌ای به توصیف فرض‌های بنیادی می‌پردازند که پایه و اساس دو جهان‌بینی متفاوت را شکل می‌دهند. همان‌طور که مشاهده خواهیم کردء هرکدام از این جهان‌بینی‌ها پایه و اساس دو رویکرد کاملا متفاوتء روان‌شناسی «فردی» و خانواده‌درمانی «منظومه‌ای» را در پرداختن به امور مراجعان ارائه می‌دهند. از آن‌جا که مبانی نگرش خانواده‌درمانی در فرهنگ‌های مختلف متفاوت و اصولا فرض‌های آن با این مبانی اساسی که در جوامع غربی رایج است سازگار نیست. معمولا دانشجویان این شاخه در نخستین مواجهه با نظریه منظومه‌ها و دانش هدایتگری حس خوبی تجربه نخواهند کرد. با این حالء یه مرور زمان با زبان متن آشنا خواهید شد و احتمالا با مفاهیم ارتباط برقرار خواهید کرد. تا آنجا که حتی متوجه تغییر دیدگاه خود شوید و تصمیم بگیرید وارد عرصه درمان «منظومه محور» شویدء هر چند احتمالا مدتی طول خواهد کشید.

عوامل مشترک در خانواده‌درمانی و زوج‌درمانی (طرحی کلی برای درمان اثربخش)

  • 10,000 تومان

این کتاب بیان عواملی است که در یک ارتباط یاری‌بخش با هر رویکرد و الگویی نقش شفابخشی دارد. البته بین کاشفان و تبیین‌گران این عوامل مانند همه‌ی حیطه‌های دیگر علم مباحثی وجود دارد که می‌توان آنها را بر اساس این مباحث به دو طیف جداگانه البته در یک پیوستار تقسیم کرد.

مقایسه نظریه‌های خانواده‌درمانی (با محوریت نظریه و کاربرد سیستمی)

  • 8,900 تومان

این کتاب که شرحی بر 55 سال تاریخچه رشد خانواده‌درمانی است، به ما کمک می‌کند تا میان خانواده‌درمانی سیستمی که در طی سه مرحله، تحول می‌یابد با دوره چهارم خانواده‌درمانی تمایز قایل شویم و موجب می‌گردد نگاهی دقیق بر رویه‌ی جاری خانواده‌درمانی داشته باشیم. تلاش آن در جهت شرح وقایع و گزارش شخصیت‌ها، عقاید، رویه‌ها و بافت‌های فرهنگی، سیاسی ـ اجتماعی است که در پهنه دوم قرن بیستم و آغاز قرن بیست و یکم نقش داشته‌اند. این کتاب بی‌تردید، شاهکاری است که در نتیجه مهارت مولفان آن و بدون اینکه از نیازهای دو گروه افراد مبتدی و متخصص غافل گردد، تدوین شده و به طور ظریفی به مقایسه نظریه‌ها همراه با ذکر مثال و کاربردهای خاص آن در بافت‌های مختلف پرداخته است.

صفحه‌ی 1