مصطفي تبريزي و ديگران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خانواده‌درمانی (تی ای تحلیل رفتار متقابل)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
شادمانی درونی (روانشناسی مثبت‌گرا در خدمت خشنودی پایدار)
زوج‌درمانی کوتاه مدت (یاری به زوجین برای کمک به خودشان)

خانواده‌درمانی (تی ای تحلیل رفتار متقابل)

  • 170,000 تومان

امروزه رویکردهای گوناگونی برای درمان و مهار مشکلات خانواده به وجود آمده است که بیشتر آنها خانواده را به عنوان یک سیستم و ساختار پیچیده مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند. در این میان دیدگاه تحلیل رفتار متقابل از چند جهت قابل تأمل و توجه بیشتر می‌باشد. نخست آنکه این دیدگاه به عنوان یک رویکرد روانکاوانه نوین توانسته هم در دیدگاه‌های سیستمی جایگاه شایسته‌ای داشته باشد و هم در دیدگاه‌های تحلیلی. از این رو می‌توان با اطمینان‌خاطر بیشتری از آن در پیشگیری و درمان مشکلات و اختلال‌های رفتاری و ارتباطی درون خانواده استفاده کرد. کتاب حاضر از نظر محتوا به طور کامل با دیدگاه‌ تحلیل رفتار متقابل سازگار بوده و به بیانی شیوا، قابل درک و صمیمی تلاش کرده تا مفاهیم پیچیده روانکاوی را در یک قالب ساختارشکنانه به خواننده عرضه کند. خواندن این کتاب را به متخصصان و دانشجویان گستره بهداشت روان و همچنین خانواده‌ها توصیه می‌کنیم، و پیشنهاد ما این است که از این کتاب در کارگاه‌ها و جلسات آموزش خانواده به عنوان یکی از منابع اصلی استفاده نمایید.

شادمانی درونی (روانشناسی مثبت‌گرا در خدمت خشنودی پایدار)

  • 210,000 تومان

دیدگاه‌های پست‌مدرن در روانشناسی نوین به‌طور روزافزونی در حال گسترش و کاربردی شدن است. در این میان، فعالیت‌های افرادی چون سلیگمن، بک، الیس و میهالی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. سلیگمن، روانشناس سنت‌شکنی که با نظریه جنجالی درماندگی آموخته شده، جای پای خود را در دنیای بزرگان روانشناسی محکم‌کرده‌بود، در حرکتی شایان توجه، رویکرد جنجالی دیگری را مطرح نمود به نام روانشناسی مثبت‌گرا که در چند سال اخیر رفته رفته توانسته در جامعه روانشناسی و بویژه دانشگاه پنسیلوانیا، پژوهش‌ها، ارزیابی‌ها و کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص دهد.

زوج‌درمانی کوتاه مدت (یاری به زوجین برای کمک به خودشان)

  • 195,000 تومان

این کتاب راهنمایی کامل درباره‌ی نحوه‌ی انجام زوج‌درمانی با استفاده از رویکرد خود نظم‌بخشی است و بر این نکته تاکید می‌کند که به روجین کمک کنیم تا روی جنبه‌هایی مانند رفتار، افکار و احساسات شخصی خودشان که به آسانی قابل تغییر است متمرکز شوند.

صفحه‌ی 1