مريم هاشمي احتساب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی به سرعت می‌گذرد (چند روز از هفته می‌تواند خارق‌العاده باشد)
مهارت رها کردن (چگونه ترس‌ها و نگرانی‌های‌مان را رها کنیم)
خرد تسلط بر خشم
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

زندگی به سرعت می‌گذرد (چند روز از هفته می‌تواند خارق‌العاده باشد)

  • 12,000 تومان

ما این روزها برای امور شغلی و ناگزیری‌های زندگی وقت زیادی صرف می‌کنیم و این موضوع بسیار مهم است. اما گاهی فراموش می‌کنیم که زندگی تنها این نیست بلکه یک ماجراجویی و سفر است. باید بدانیم تک ‌تک روزهایی که می‌رسند برایمان سرشار از هدایا و فرصت‌هایی هستند، اما به علت روزمرگی که این روزها دچارش شده‌ایم متوجه آن‌ها نمی‌شویم و آن‌ها را از دست می‌دهیم. ما در این شتاب‌زدگی به ‌سوی موفقیت، زندگی کردن را فراموش کرده‌ایم.

مهارت رها کردن (چگونه ترس‌ها و نگرانی‌های‌مان را رها کنیم)

  • 40,000 تومان

ریشه تمام مشکلات ما عدم توانایی در مهارت رها کردن است. من این ایده را سال‌ها پیش از یک کتاب ذن گرفتم، و سادگی این موضوع نظر مرا جلب کرد. بنابراین طی چند سال اخیر این ایده را امتحان کردم و نتیجه شگفت‌آور بود: فشارهای روحی و عصبی‌ام کاهش یافت، تعلل‌هایم کمتر شد، روابطم گسترش پیدا کرد، توانایی‌ام برای تغییر و تحول بیشتر شد، آموختم که عادت‌های سخت را تغییر دهم و اکنون در زندگی بیشتر حضور دارم. زیاده‌گویی در مورد مهارت رها کردن سخت است و احساس مقاومت بیشتر مردم در مورد این پیشنهاد نیز به همان اندازه زیاد.

خرد تسلط بر خشم

  • 130,000 تومان

این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه خشم‌مان را کنترل و از آن مراقبت کنیم. به این منظور باید به جنبه‌های بیوشیمی خشم توجه بیشتری داشته باشیم زیرا خشم نیز مانند ذهن و روان دارای ریشه‌هایی در جسم ماست. هنگامی که به تجزیه و تحلیل خشم‌مان می‌پردازیم می‌توانیم به عوامل روانی آن پی ببریم. همچنین باید توجه داشته باشیم که چگونه می‌خوریم، چگونه مصرف می‌کنیم و در زندگی روزمره چگونه جسم خود را اداره می‌کنیم.

صفحه‌ی 1