مريم مفتاحي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مثل آب برای گل
  • 375,000 تومان
  • با تخفیف: 375,000 تومان
کفش‌های دیگری
  • 338,000 تومان
  • با تخفیف: 338,000 تومان
اندوه و سعادت
  • 166,000 تومان
  • با تخفیف: 166,000 تومان
جزیره مرجان
  • 91,000 تومان
  • با تخفیف: 91,000 تومان
قلب یخی او
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
بخشنده ستارگان
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
دختر پالتو قرمز
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
برنامه‌ریزی عصبی زبانی (ان ال پی) در زندگی کار و تجارت برای همگان
هنوز هم من
  • 113,000 تومان
  • با تخفیف: 113,000 تومان
دختر اینشتین
  • 82,000 تومان
  • با تخفیف: 82,000 تومان
اسب رقصان
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
آداب معاشرت به زبان خودمانی
  • 275,000 تومان
  • با تخفیف: 275,000 تومان

مثل آب برای گل

  • 375,000 تومان

«ویولت توسن» نگهبان گورستان شهر کوچک بورگوندی است. عزاداران و آدم‌های همیشگی و کشیش و چند نفری که در گورستان کار می‌کنند، به گرمای خانه او پناه می‌برند و مصاحبت و خنده‌ها و اشک‌های‌شان با قهوه‌ای که ویولت به آن‌ها می‌دهد در هم می‌آمیزد. روزهای زندگی ویولت با ضرباهنگ رازهای تکان‌دهنده و عجیب و غریب آن‌ها همراه است. با ورود ژولین سول به گورستان که اصرار دارد خاکستر مادر تازه‌درگذشته‌اش را روی قبر مردی غریبه بگذارد، روزمرگی ویولت از دست می‌رود. دیری نمی‌پاید که اعمال غیرقابل توجیه ژولین با گذشته‌ی دردناک ویولت درهم می‌پیچد. والری پرن در این رمان به عمق زندگی زنی می‌پردازد که علیرغم آنچه از سر گذرانده است، باور عمیقی به خوشبختی دارد. او روایتی در اختیار خواننده می‌گذارد که بر قلب خواننده چنگ می‌زند. این رمان که در صدر پرفروش‌های فرانسه قرار گرفته است، داستانی امیدبخش و لطیف و دردناک است که تاثیرش تا سال‌ها با خواننده می‌ماند.

کفش‌های دیگری

  • 338,000 تومان

اگر مجبور شوید کفش یک نفر دیگر را به پا کنید، چه کسی خواهد بود؟ نیشا کنتور در رفاه کامل زندگی می‌کند تا زمانی که همسرش او را طلاق می‌دهد و دست خالی رهایش می‌کند. اما نیشا مصمم است زندگی پر زرق و برق خود را حفظ کند، و این در حالی‌ست که او حتی کفش‌هایش را هم در اختیار ندارد... سم کمپ که زندگی‌اش در وضعیت بسیار اسف‌باری قرار دارد، به اشتباه ساک ورزشی نیشا را برمی‌دارد، اما سم وقت فکر کردن به یک ساک ورزشی را ندارد. او در تکاپوست تا خود و خانواده‌اش را سرپا نگه دارد. وقتی کفش قرمز پاشنه‌بلند مارک کریستیان لوبوتن نیشا را می‌پوشد، از حس اعتماد به نفسی که در خود می‌بیند درمی‌یابد که چیزی تغییر خواهد کرد، و آن چیز خودش است. کفش‌های دیگری رمانی است پر از شوخ‌طبعی‌های خاص جوجو مویز، شور و تب‌و‌تاب، و قصه‌گویی درخشانش. در این رمان می‌بینیم چگونه یک چیز کوچک می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد.

اندوه و سعادت

  • 166,000 تومان

مارتا در چهل سالگی می‌داند هیچ چیز نمی‌داند، به‌شدت غمگین و سرگردان است و با خودش، با همه احساس بیگانگی می‌کند. مدتی برای مجله ووگ کار کرد، بعد تصمیم گرفت رمانی بنویسد. مدتی در پاریس زندگی کرد و در حال حاضر ساکن آکسفورد است. فقط اوست که دکترا ندارد، بچه ندارد. در خانه‌ای زندگی می‌کند که از آن متنفر است، ولی تحمل ترک کردنش را ندارد. مارتا مدت‌هاست که می‌داند مشکلی دارد، ولی نمی‌داند چه مشکلی. مورد مهر و‌ محبت اطرافیانش قرار دارد و طعم عشق را در تمامی جنبه‌هایش چشیده و‌ سیراب است، اما می‌داند حالش خوب نیست. چرا زندگی چنین به هم ریخته و او‌ چنین درگیر است؟ با خودش، با همه. چرا تنها ایستاده است؟ با این حال، می‌خواهد پایان خوشی به داستان زندگی خود بدهد...

جزیره مرجان

  • 91,000 تومان

چند پسر نوجوان بعد از توفانی سهمگین که به شکسته شدن کشتی‌شان می‌انجامد، سر از جزیره‌ای زیبا و غیرمسکونی درمی‌آورند و به جستجو در جزیره می‌پردازند. طبیعت زیبا آن‌ها را مجذوب خود می‌کند و با عجایب باورنکردنی و خارق‌العاده‌ای روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها به کمک قوه ابتکار خود زندگی جدیدی را در آن جزیره آغاز می‌کنند. ماجراهای زیادی بر آن‌ها می‌رود و با دزدان دریایی و بومیان جزایر اطراف و آدم‌خوارها دست به گریبان می‌شوند. تن به نبردی خونین می‌دهند و برای بقای خود شجاعانه می‌چنگند تا...

قلب یخی او

  • 88,000 تومان

قلب یخی او داستان موازی دو زن از ساکنان عمارتی اربابی در انگلستان است که با اختلافی هفتاد ساله از یکدیگر زندگی می‌کنند و خود را سعادتمند می‌پندارند اما ناگهان درمی‌یابند که در احاطه رازها و دروغ‌هایند. در اوج داستان بسیار مهیج لولو تیلور از زندگی این دو زن سوالی مطرح می‌شود؛ آیا بهتر نیست بخش‌های تاریک زندگی به حال خود رها شوند؟ بهتر نیست برخی واقعیت‌ها هرگز برملا نشوند؟

بخشنده ستارگان

  • 135,000 تومان

داستان واقعی، نفس‌گیر و گیرا، تاثیرگذار و الهام‌بخش. «بخشنده ستارگان» از زنانی می‌گوید که می‌دانند فقط باید به خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند، زنان قهرمانی که با شور و حال و عشق خود در برابر جامعه مردسالار می‌ایستند و کوتاه نمی‌آیند و می‌کوشند به حقوقی برابر دست یابند. آن‌ها به حقارت تن نمی‌دهند و می‌کوشند دوشادوش مردان قدم بردارند و به جایگاه واقعی خود برسند. این زنان قهرمان راه خود را در زندگی می‌یابند و بی‌آنکه مرد را از زندگی خود حذف کنند یا با آن‌ها ستیزه‌جویی داشته باشند، به استقلال فکری می‌رسند و در اوج خودباوری و برابری‌طلبی دل به مردها می‌بندند و می‌دانند برای رسیدن به تکامل می‌بایست راه عشق‌ورزی در پیش گیرند.

دختر پالتو قرمز

  • 320,000 تومان

کارمل در یک فستیوال محلی مادرش را گم می‌کند. مردی پیدایش می‌کند و به او می گوید پدربزرگش است. مرد به او می‌گوید مادرش تصادف کرده است و کارمل باید برای مدتی پیش او بماند. همچنان که روزهای با هم بودنشان بدل به هفته‌ها می‌شوند، کارمل هشت ساله درمی‌یابد که مرد باور دارد دختر از توانایی خارق‌العاده‌ای برخوردار است. همچنان که مادر نومیدانه در جستجوی دخترش است، کارمل رهسپار سفری شگفت‌انگیز می‌شود؛ سفری که او را با پرسش‌هایی رو‌درو می‌کند؛ او کیست؟ و سرنوشتش چه خواهد بود؟

برنامه‌ریزی عصبی زبانی (ان ال پی) در زندگی کار و تجارت برای همگان

  • 220,000 تومان

(ان‌.ال‌.پی)از علوم کاربردی برای رسیدن به کمال و ارتقای کیفیت زندگی است. تکنیک‌ها و آموزه‌های آن به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در حوزه‌ی برقراری ارتباط و تأثیرگذاری افزایش دهید و به عزت نفس و اعتماد به نفسی برسید که همیشه آرزویش را داشته‌اید. راه درست اندیشیدن و درست رفتار کردن را بیابید و با تغییر باورها و ارزش‌ها و کشف روش‌های خلاق به اهداف خود نائل شوید. به کمک (ان‌.ال‌.پی)می‌آموزید عنصر زبان را به نحوی به کار گیرید که به سوی هدف خود رهنمون شوید. بر تأثیرات منفی تجارب گذشته غلبه کنید و به نگرشی مثبت و سازنده برسید، در ارتباط با دیگران راه و روشی را در پیش بگیرید که صدایتان شنیده شده و به حرف‌هایتان عمل شود. با به کارگیری الگوها و روش‌هایی که در (ان‌.ال‌.پی)ارائه می‌شود، به توانایی، انرژی و قدرتی می‌رسید که افراد موفق با برخورداری از آن به موفقیت رسیده‌اند. یاد می‌گیرید که افکار خود را تغییر دهید و از منابع ذهنی‌تان که تا اکنون از وجود آن‌آگاه نبوده‌اید، در جهت رسیدن به اهداف‌تان بهره ببرید. به کمک (ان‌.ال‌.پی)، ارزش‌ها و باورهایتان را با اهدافتان همسو می‌سازید و می‌توانید به فردی تأثیرگذار، خلاق و موفق تبدیل شوید و پله‌های ترقی را یک به یک طی کنید. ‌

هنوز هم من

  • 113,000 تومان

لو کلارک به خیلی چیزها پی برده است... می داند کیلومتر ها بین خانه جدیدش در نیویورک و دوستش سام در لندن فاصله است. می داند کارفرمای جدیدش آدم نازنینی است و همسرش رازی را از او پنهان می کند. چیزی که لو نمی داند این است که با کسی آشنا خواهد شد که زندگی اش را زیرو رو می کند، زیرا این فرد او را یاد دوستی می اندازد و این یادآوری آزار دهنده خواهنده بود. لو نمی داند چه کند،ولی می داند هر تصمیمی بگیرد،اوضاع دیگر مثل سابق نخواهد بود. آیا او باید به تجربه های جدید «بله» بگوید و با بیرون آمدن از منطقه ی امن خود پذیرای چالش های جدیدی شود؟ لو می خواهد بداند اگر عاشق کسی هستی ،آیا برای داشتنش باید ار رویاهایت دست بکشی ؟یا می توان هر دو را با هم داشت و هیچ یک را فدا نکرد؟

دختر اینشتین

  • 82,000 تومان

دو ماه پیش از به قدرت رسیدن هیتلر، پیکر عریان و نیمه‌جان زنی جوان و زیبا در جنگلی نزدیک برلین پیدا می‌شود. وقتی زن بالاخره از کما بیرون می‌آید، چیزی به خاطر نمی‌آورد، حتی اسمش را. تنها سرنخ یافتن هویت او، آگهی شرکت در مراسم سخنرانی آلبرت اینشتین تحت عنوان «وضعیت کنونی نظریه کوانتوم» است. مارتین کرش روانشناس درمان بیمار را به عهده می‌گیرد، بی‌خبر از این‌که این آخرین بیمار او خواهد بود. در جریان جستجوی هویت دختر، علاقه کاری جای خود را به عشقی بی‌پروا می‌دهد. تحقیقاتش او را به گوشه دورافتاده‌ای در صربستان و بیمارستانی در سوئیس می‌کشاند. ادوارد، پسر کوچکتر و وارث نبوغ اینشتین، در بیمارستان روانی مشغول نوشتن کتابی است که شهرت عالمگیر پدر را نابود می‌کند و سپس جهان را تغییر می‌دهد...

اسب رقصان

  • 96,000 تومان

در گوشه‌ای از لندن، هنری لاشاپل که پنجاه سال پیش در فرانسه در یک آموزشگاه سوارکاری مخصوص نخبگان تعلیم دیده است، به نوه و اسبش می‌آموزد چگونه بر نیروی جاذبه زمین غلبه کنند و حرکات نمایشی انجام دهند. سپس مشکلاتی پیش می‌آید و سارای چهارده ساله مجبور می‌شود خود به تنهایی کار را ادامه دهد.

آداب معاشرت به زبان خودمانی

  • 275,000 تومان

این کتاب مجموعه آموزش‌هایی است گر چه در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده‌اند، ولی در حقیقت بسیار ژرف و تاثیرگذارند. ژرفایی که تمامی وجوه شخصیتی و حتی اجتماعی، خانوادگی و شغلی فرد را در برگرفته و نه تنها می‌تواند سایه سنگینی بر ماهیت ارتباطات هر فرد داشته باشد، بلکه می‌توانند اساس قضاوت دیگران درباره او را شکل دهند.

1  صفحه‌ی 1