مريم اصغرپور


فروشگاه ‌جیحون | مترجم | مریم اصغرپور

مریم اصغرپور، متولد 16 آبان 1357 در تهران است. او در سال 1381 مدرک کارشناسی خود را در رشته فیزیک- گرایش هسته‌ای از دانشگاه دامغان دریافت کرده است. ترجمه کتاب را از سال 1382 شروع کرد و فعالیت‌اش بیشتر در زمینه ترجمه کتاب‌های روان‌شناسی و کودک و نوجوان می‌باشد. در آموزشگاه‌های علمی مختلف به تدریس فیزیک و ریاضی به صورت خصوصی مشغول بوده است. از آثارش می‌توان به «صبح جادویی»، «هرگز بزرگ نشو»، «نگهبان زمان»، «کمی ایمان داشته باش»، «اولین تماس تلفنی از بهشت» و «ایچی گو ایچی یه» اشاره کرد. از میان کتاب‌هایش، به کتاب «کمی ایمان داشته باش» و «راهنمای درمان دل‌شکستگی» علاقه زیادی دارد، زیرا برای او بسیار آرامش‌بخش است. مریم اصغرپور می‌گوید:«کتاب میخوانم چون یک زندگی برایم بس نیست». کتاب‌هایی را که می‌توان به پیشنهاد او مطالعه کرد عبارتند از :«هزار و یک شب»، «آثار بزرگان ادبیات ایران و جهان» و «خودیاری». موسیفی سنتی و هنرهای دستی مانند قلاب بافی و گلدوزی از علاقه‌مندی‌های اوست.


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گام‌های موثر در شروع و توسعه کسب و کار (شفاف باشید ، اعتماد به نفس داشته باشید و پیش بروید)
روش نابغه تنبل (درباره چیزهایی که برای تو مهم نیستند تنبل باش)
قدرت نونچی (راز شادی و موفقیت کره)
  • 69,500 تومان
  • با تخفیف: 69,500 تومان
ایچی گو ایچی یه (هنر بهره‌ بردن از هر لحظه به شیوه ژاپنی‌ها)
مذاکره کوانتومی
  • 69,500 تومان
  • با تخفیف: 69,500 تومان
نگهبان زمان
  • همراه با تخفیف
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 54,320 تومان
کمی ایمان داشته باش
  • 59,500 تومان
  • با تخفیف: 59,500 تومان
اولین تماس تلفنی از بهشت
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
راهنمای درمان دلشکستگی
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
هرگز بزرگ نشو (داستان زندگی جکی چان)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
تو واقعا کی هستی (پازل شگفت‌انگیز شخصیت‌تان)
  • 94,500 تومان
  • با تخفیف: 94,500 تومان
صبح جادویی برای کارآفرینان (خودتان را ارتقا دهید تا کسب و کارتان ارتقا پیدا کند)

روش نابغه تنبل (درباره چیزهایی که برای تو مهم نیستند تنبل باش)

  • 95,000 تومان

موضوع نابغه تنبل بودن کمتر یا بیشتر کار کردن نیست؛ موضوع درباره چیزی است که برایتان اهمیت دارد. فرمان‌های زیادی با کلمه‌ی «باید» می‌شنویم که با صدای بلندی طنین‌انداز می شوند. باید از لحظه لذت ببرید، رویاهای بزرگی داشته باشید، صاحب همه‌چیز باشید، قب از طلوع آفتاب از خواب بیدار شوید، مصرف آبتان را پایش کنید و ... بهترین باشید. یا شاید باید به فکر و نظر دیگران بی توجه باشید، مادری باشید که به جلسه‌ی اولیا و مربیان مدرسه هیچ توجهی ندارد، خانه‌تان کثیف باشد و به این اوضاع آشفته افتخار کنید. پیام های ضد و نقیض درباره‌ی خوب زندگی کردن به‌آسانی باعث سردرگمی می‌شوند. با خواندن این کتاب راه بهتری را برای پرداختن به روابط و کارتان کشف می کنید. بدون پیچیدگی‌های «باید»های دیگران، خودتان باشید.کاری را که برایتان مهم است انجام بدهید، از بقیه کارها بگذرید و دوباره مثل یک انسان زندگی کنید.

ایچی گو ایچی یه (هنر بهره‌ بردن از هر لحظه به شیوه ژاپنی‌ها)

  • 144,500 تومان

هر لحظه از زندگی‌مان تنها یک بار پیش می‌آید و اگر بگذاریم از کفمان برود، آن را برای همیشه از دست می‌دهیم. این تفکر در عبارتی ژاپنی ایچی گو ایچی یه در بر گرفته شده است. ایچی گو ایچی یه که اغلب اوقات برای رساندن مفهوم منحصر به فرد و خاص بودن یک تجربه یا یک مواجهه به کار برده می‌شود، از اصول ذن بودیسم است و به یکی از استادان مراسم چای ژاپنی نسبت داده می‌شود که در قرن شانزدهم می‌زیسته است. مراسم چای یا «مراسم توجه» مراسمی پیچیده است که ما را وادار می کند بر لحظه حال تمرکز کنیم. نوع جدیدی از ذهن آگاهی از این مفهوم باستانی ایجاد شده است. هر یک از ما کلیدی داریم که می‌تواند در را رو به توجه، هماهنگی با دیگران و عشق به زندگی باز کند و ایچی گو ایچی یه هما ن کلید است.

مذاکره کوانتومی

  • 69,500 تومان

«مذاکره کوانتومی کتابی خارق‌العاده است که عینک جدید و دگرگونی‌کننده‌ای را برای نگاه فرایند مذاکره فراهم می‌سازد. این کتاب نه تنها چهارچوب و اصول مورد نیاز را برای ایجاد راهی بهتر برای همه طرفین دخیل در مذاکره ارائه می‌کند. بلکه رویکردی همبسته را نشان می‌دهد که بسیار خردمندانه و در عین حال به شدت عملی است. این کتاب پیشگام، که توسط سه متخصص بسیار با تجربه مذاکره - والچ، ماردیکس واشمیتز - نوشته شده است، سایر کتاب‌هایی را که در زمینه نوشته شده‌اند پشت سر می‌گذارد!»

نگهبان زمان

  • 56,000 تومان

اثری از نویسنده الهام‌بخش کتاب سه‌شنبه‌ها با موری داستان بسیار جذاب مردی که نگهبان زمان می‌شود. آزادی مخترع اولین ساعت جهان که برای اندازه‌گیری زمان تبعید شده است، بالاخره به او برگردانده می‌شود ولی همراه با این آزادی، ماموریتی به او داده می‌شود: فرصت رها کردن خودش با آموختن معنای حقیقی زمان به دو نفر. او به دنیای ما برمی‌گردد و سفری را با دو همسفر ناخوشایند شروع می‌کند: دختر نوجوانی که قصد دست شستن از زندگی دارد و تاجر پیر و ثروتمندی که می‌خواهد تا ابد زنده بماند. نگهبان زمان برای نجات خودش باید این دو نفر را نجات بدهد. این داستان فراموش نشدنی و بسیار جذاب که پر از حقایق عمیق انسانی است، الهام‌بخش خوانندگان خواهد بود تا تصور و افکارشان درباره زمان و اینکه زمان واقعا چقدر ارزشمند است، دوباره فکر کنند.

کمی ایمان داشته باش

  • 59,500 تومان

این کتاب در مورد یک سفر 8 ساله فوق‌العاده عالی برای رسیدن به معنای زندگی با در دل داشتن امید است. کمی ایمان داشته باش، اولین کتاب غیر تخیلی میچ آلبوم بعد از کتاب کلاسیک سه‌شنبه‌ها با موری، میلیون‌ها خواننده را تحت تاثیر قرار داده و به آن‌ها کمک کرده است. این کتاب درباره نجات یافتن بعد از ناکامی و ناامیدی و حفظ ایمان در دنیاست. این کتاب به همان اندازه که الهام‌بخش است، روان و زیبا نوشته شده و به عنوان بهترین کار میچ آلبوم تاکنون، مورد استقبال و تحسین خوانندگان قرار گرفته است.

اولین تماس تلفنی از بهشت

  • 175,000 تومان

هدیه بهشت روی زمین، بزرگترین داستان دنیا خواهد شد... وقتی از آن با ساکنان شهر کوچکی در حاشیه دریاچه میشیگان تماس تلفنی گرفته می‌شود، آن‌ها مورد توجه بسیار زیادی می‌گیرند. این تماس‌ها معجزه هستند یا فریبی بزرگ؟ سالی هاردینگ، پدری سختی کشیده که همسرش را از دست داده است، مصمم می‌شود جواب این سوال را پیدا کند. این داستانی است که شما را مجذوب می‌کند و نمی‌توانید تا تمام شدنش کتاب را زمین بگذارید. نویسنده الهام‌بخش کتاب‌های پرفروش جهانی سه‌شنبه‌ها با موری و پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید با تاثیرگذارترین و شگفت‌انگیزترین رمان خود بازگشته است. این کتاب معرفی کاملی از داستان‌گویی استادانه یکی از دوست‌داشتنی‌ترین نویسندگان عصر ما ارائه می‌کند.

راهنمای درمان دلشکستگی

  • 60,000 تومان

«همه‌ی این کتاب را بدون اینکه از جایم بلند شوم در یک جلسه خواندم... کتابی دلنواز، صادقانه و هوشمندانه در مورد نحوه دوست شدن با غم دلتنگی.» دلشکستگی بخشی از انسان بودن است: همه ما در طول زندگی با غم فقدان مواجه می‌شویم. ولی وقتی برای یکی از عزیزانمان بدترین اتفاق می‌افتد به او چه می‌گوییم و وقتی چنین اتفاق بدی برای خودمان می‌افتد، چگونه با ان مقابله می‌کنیم؟ کتی با صمیمیت و دلسوزی بی‌پایان تجربه خودش از دلشکستگی و جستجوی امید و لذت در دنیا بی‌رحم را با ما در میان می‌گذارد. نتیجه این تلاش او راهنمای زنده ماندن در سختی‌ها است؛ کتابی که در روزهای تاریک به زندگی‌تان نور می تاباند و به شما یادآوری می‌کند تنها نیستند. «کاش وقتی زندگی‌ام زیر و رو شد این کتاب را داشتم و می توانستم آن را بخوانم.»

هرگز بزرگ نشو (داستان زندگی جکی چان)

  • 120,000 تومان

سوپراستاری که زندگی‌نامه‌اش به اندازه فیلم‌هایش، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. همه جکی چان را می‌شناسند. نسل‌های مختلف دوستدار سینما، او را به خاطر سبک مبارزه آکروباتیک، زمانبندی کمدی و پرش‌های شگفت‌انگیزش در فیلم‌هایی از جمله؛ ساعت شلوغی، ظهر شانگهای، و پسر کاراته‌باز یا پاندای کونگ‌فوکار تحسین می‌کنند. او در سال 2016 بعد از 56 سال فعالیت در صنعت سینما، و حضور در بیش از 200 فیلم و شکسته شدن تعداد زیادی از استخوان‌هایش در این راه پر پیچ و خم و طولانی، به پاس یک عمر دستاورد هنری، ‌جایزه اسکار افتخاری گرفت. ولی به نظر می‌رسد جکی در 64 سالگی تازه شرع کرده است. این سوپراستار جهانی در کتاب هرگز بزرگ نشو خاطراتی از سال‌های کودکی‌اش در آکادمی تئاتر چین، شکست‌ها و عقب‌نشینی‌های بزرگش در هنگ‌کنگ و هالیوود، رویارویی‌های مکررش با مرگ و زندگی شخصی‌اش به عنوان همسر و پدر را تعریف می‌کند. جکی هرگز از اشتباهاتش خجالت نکشیده و آن‌ها را پنهان نکرده است. از زمان ساخت فیلم استاد جوان در سال 1980، فیلم‌های جکی‌چان همیشه با بخش‌هایی از پشت صحنه تمام شده‌اند که اشتباهات او را از فراموش کردن دیالوگ‌ها تا پرش‌ها و حرکت‌های اشتباه نشان می‌دهند. او بی غل و غش، بامزه، مهربان، و بیش از حد تصور شجاع است و بعد از گذشت این همه سال، هنوز قلب جوانی دارد.

تو واقعا کی هستی (پازل شگفت‌انگیز شخصیت‌تان)

  • 94,500 تومان


این که چه کسی هستید فقط از ویژگی‌های مادرزادی و شرایط اجتماعی‌تان ناشی نمی‌شود. پروژه‌های شخصی روزانه‌تان نیز هویت شما را شکل می‌دهند. پروژه‌های شخصی چیزی بیشتر از کارهای کوچکی هستند که در اوقات فراغت خود انجام می‌دهید و در واقع، وجوه تعریف‌کننده شخصیت شما هستند. پروژه‌های شخصی شامل کارهای مختلف کوچک و بزرگ در زمینه‌های خیلی شخصی تا شغلی، مادی یا معنوی می‌شوند. شاید برایتان سوال شده باشد که کارهایی که انجام می‌دهید واقعا چقدر می‌توانند روی چیزی با ثبات و پایداری شخصیت‌تان و احساستان نسبت به خودتان تاثیر بگذارند. بر اساس کشف‌های تحقیقاتی من جواب این سوال این است: بیشتر از چیزی که تصورش را می‌کنید.

صبح جادویی برای کارآفرینان (خودتان را ارتقا دهید تا کسب و کارتان ارتقا پیدا کند)

  • 43,000 تومان

مطالب و مهارت‌هایی که با خواندن این کتاب یاد خواهید گرفت به شما کمک می‌کنند از راه جدیدی به تعادل برسید و این که بدانید: چرا صبح‌ها بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید مهم هستند. چگونه در خودرهبری مهارت پیدا کرده و به توسعه شخصی خودتان سرعت بیشتری بدهید. چگونه انرژی‌تان را در هر سه بعد جسمی، روحی و ذهنی مدیریت کنید. چگونه منجی‌های بسیار ارزشمند زندگی را که هال الرود به همه داده است در برنامه روزانه‌تان اجرا کنید و... شما همین حالا هم کارآفرین هستید ولی با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید چگونه با یک پله بالاتر بردن و ارتقای خودتان، کسب و کارتان را هم به سطح بالاتری ببرید. صبح جادویی برای کارآفرینان نقشه راه شما برای ساختن ماهرانه یک امپراطوری قدرتمند با استفاده از نبوغ فردی خودتان و بهره‌مندی از تیمی مناسب در کنارتان است.

1  صفحه‌ی 1