مرضيه حسين پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول و عقل (عادت‌های بد مالی‌تان را کنار بگذارید و هوشمندانه‌تر خرج کنید)
رفتارهای برنده (دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت)
حسرت و فرصت  (راهنمای افراد جاه‌طلب برای شادکامی، اعتمادبه‌نفس و موفقیت)
چراغ‌های آبی یوکوهاما
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
گناهی به سرخی ارغوان
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
دنباله‌رو
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
شرم
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
بازگشت ساحره (قصه‌های همیشگی)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

پول و عقل (عادت‌های بد مالی‌تان را کنار بگذارید و هوشمندانه‌تر خرج کنید)

  • 228,000 تومان

به این سوال‌ها فکر کنید: فرقی دارد از کارت اعتباری استفاده کنیم یا پول نقد؟ آیا به قدر کافی برای بازنشستگی‌مان پس‌انداز می‌کنیم؟ بهتر است مغازه به مغازه به دنبال جنس‌های ارزان بگردیم، یا نه، بانک به بانک به دنبال وام‌های کم بهره باشیم؟ فکر کردن به پول اعصاب آدم را به هم می‌ریزد. البته زیاد فکر کردن درباره پول هیچ اشکالی ندارد، به شرط آنکه صرفا با فکر کردن درباره آن بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم. ولی واقعیت غیر از این است. واقعیت ماجرا این است که آدم‌ها ذاتا تصمیمات مالی بدی می‌گیرند. در کتاب حاضر قصد نداریم به کسی سواد مالی یاد بدهیم یا به آدم‌ها بگوییم چطور خرج کنند. قصد داریم نشان بدهیم چرا وقتی پای پول به میان می‌آید، تصمیم‌های مالی غلطی می‌گیریم و مرتکب اشتباهاتی‌ می‌شویم. آیا بعد از خواندن این کتاب پولمان را عاقلانه‌تر خرج می‌کنیم؟ بی‌شک. شاید. کمی. احتمالا.

رفتارهای برنده (دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت)

  • 174,000 تومان

این کتاب که ششمین نوشته‌ وینرچاک است به مهارت‌های «نرمی» مثل همدلی، مسئولیت‌پذیری، صبر و بلندپروازی می‌پردازد که در مدل‌های سنتی تحلیل‌محور در کسب و کار کمتر به آنها پرداخته شده است. با پرورش این ویژگی‌ها، «مواد لازم» برای موفقیت در کسب و کار را در اختیار خواهید داشت.

حسرت و فرصت (راهنمای افراد جاه‌طلب برای شادکامی، اعتمادبه‌نفس و موفقیت)

  • 160,000 تومان

کتاب حسرت و فرصت درباره ایده‌ای بسیار ساده و عین حال بسیار پیچیده است که نگاه شما را به گذشته و آینده، هدف‌ها، تجربه‌ها و آرمان‌ها عوض می‌کند: اگر بر حسرت‌ها تمرکز کنید، چیزهایی را از دست می‌دهید. اگر بر فرصت‌ها تمرکز کنید، چیزهایی راکه ندارید به دست می‌آورید. با حسرت، به هر تجربه‌ای رنگ و بوی منفی می‌دهید. با فرصت، از هر تجربه‌ای درس تازه می‌گیرید. حسرت یعنی پیشرفت‌هایتان را با دیگران یا با آرمان‌هایتان مقایسه کنید. فرصت یعنی امروزتان را با پیشرفت‌های گذشته بسنجید. حسرت یعنی همیشه در جست‌وجوی شادکامی باشید. فرصت یعنی همین حالا شادکامید. اگر آماده‌اید بالاخره خودتان را از چنگ حسرت آزاد کنید، باید راهش را یاد بگیرید. یگانه راه خروج از حسرت را با این کتاب یاد می‌گیرید. خوشبختانه راه بسیار ساده‌ای هم هست. ولی مراقب باشید گول این سادگی را نخورید.

چراغ‌های آبی یوکوهاما

  • 120,000 تومان

در 30 دسامبر 2000، مردی به زور وارد خانه‌ خانواده‌ میازاوا شده، همه را کشته، نشسته پشت کامپیوتر، بستی خورده و همین‌طور یازده ساعت در خانه مانده و فردای آن روز از خانه خارج شده است. هیچ انگیزه‌ای در کار نبود، ولی قاتل از خودش انواع‌و‌اقسام شواهد و مدارک را در صحنه بر جا گذاشته بود. بازرس ایواتا که به تازگی به دایره‌ جنایی پلیس توکیو منتقل شده است، از بی‌خوابی شدید رنج می‌برد و با گذشته‌ پرتلاطمش دست‌وپنجه نرم می‌کند. نه بالادستی‌هایش در اداره‌ی پلیس و نه همکارش بازرس ساکایی کوچک‌ترین علاقه‌ای به حضور یک تازه‌وارد در دایره‌ جنایی ندارند؛ اما مواجهه‌ ایواتا و ساکایی با پرونده‌ قتل «خورشید سیاه» همه چیز را عوض می‌کند، آن‌ها خیلی زود می‌فهمند این اولین قتل این پرونده نیست و اگر قاتل را پیدا نکنند آخرین قتل هم نخواهد بود.

گناهی به سرخی ارغوان

  • 125,000 تومان

نطفه این کتاب با مرگ بسته شد؛ مرگ مرغ مگس‌خواری در جیب مردی که جنازه‌اش را حوالی مرز آمریکا و مکزیک پیدا کردند. مرغ مگس‌خوار در میان بومیان این منطقه، نماد سفر به خیری و پیام‌آور میان دنیای زندگان و مردگان است. گفتم شاید مرد، که احتمالا از مهاجران بوده، پرنده را برای به سلامت گذشتن از مرز با خود برداشته. تصویر جنازه بی‌هویتی در میان بیابان که مرغ مگس‌خواری در جیبش مرد بسیار تکان‌دهنده بود و درست مثل گشودن شیر آبی، داستان در ذهنم فوران کرد. گناهی به سرخی ارغوان دینای بی‌پناهان، تیپاخوردگان، بی‌خانمانان، مطرودان، بی‌هویت‌ها و کسانی است که در گوشه خیابان جان می‌دهند.

دنباله‌رو

  • 40,000 تومان

دنباله‌رو، ساخته برناردو برتولوچی فقید، درامی سیاسی است بر اساس رمانی به همین نام اثر آلبرتو موراویا که ماجرای آن در ایتالیای دوران موسولینی می‌گذرد. دنباله‌رو به زعم بسیاری یکی از شاهکارهای سینمای پس از جنگ اروپاست و الهام‌بخش فیلمسازان بسیاری از جمله سینمای موج نوی آمریکا بوده است. در کتابی که در دست دارید کریستوفر واگستاف با ارائه تحلیل دقیقی از جزئیات فرمی، سبکی و زیبایی‌شناختی فیلم برتولوچی، نقش این موارد و نیز اهمیت جایگاه میزانسن، نور و تدوین را در فیلم نمایان می‌کند. واگستاف در عین تحلیل جزء به جزء صحنه‌های مهم، از تفسیر کلیات فیلم خاصه از منظر روانکاوانه نیز غافل نمی‌ماند.

شرم

  • 15,000 تومان

همیشه تمایل داشتم کتاب‌هایی بنویسم که بعدها حرف زدن از آن‌ها برایم غیرممکن باشد، کتاب‌هایی که نگاه دیگران را تحمل‌ناپذیر کنند. اما نگارش کتابی در حد و اندازه آنچه در دوازده‌سالگی‌ام تجربه کردم، چه احساس شرمساری‌ای می‌تواند برایم به همراه بیاورد!

بازگشت ساحره (قصه‌های همیشگی)

  • 125,000 تومان

شاید فکر کنید سرزمین قصه‌ها جای خوش آب و هوایی است که قرار است توی آن کلی به شما بگذرد. آن‌جا با همه آدم‌ها و شخصیت‌هایی که قصه‌شان را خوانده‌اید از نزدیک آشنا می‌شوید. ولی می‌دانید اگر توی این سرزمین گیر بیفتید ممکن است چه بلاهایی سرتان بیاید؟ گیرافتادن در قلمرو ملکه اولی! این درست همان اتفاقی است که برای الکس و کانر بیلی می‌افتد دوقلوها باید راهی پیدا کنند تا از دست ملکه خلاص شوند و به خانه برگردند. سرزمین قصه‌های این کتاب از کارتون‌های دیزنی هم رویایی‌تر است.

صفحه‌ی 1