مرجان فرجي


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ابرمهارت‌ها (مهارت‌های ضروری و اساسی ویژه نوزادان و کودکان)
ورزش‌های ضروری در دوران بارداری زایمان و پس از زایمان
فروشندگی با زندگی انسان عجین است (واقعیت عجیب درباره‌ ترغیب دیگران)
365 راه سبز زیستن برای بچه‌ها (حفظ محیط زیست در هر روز از سال در منزل مدرسه هنگام بازی)
تافته‌های جدابافته (داستان موفقیت راز استعدادهای درخشان)
قدرت عادت ( چرا در زندگی روز‌مره و محیط کار اینگونه رفتار می‌کنیم)
فکرها و احساس‌ها
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
شجاعانه رهبری کن
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
50 کاری که بچه‌ها از پدرها انتظار دارند
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
فریبکاری
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
سرعت اعتماد (عامل دگرگونی)
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان

ابرمهارت‌ها (مهارت‌های ضروری و اساسی ویژه نوزادان و کودکان)

  • 160,000 تومان

بیش از 20 سال است که برنامۀ ابرمهارت‌ها به پدر و مادرها می‌آموزد چگونه به فرزندانشان کمک کنند تا توانایی‌ها و ارزش‌های اساسی لازم برای موفقیت در مدرسه و زندگی را در خود تقویت کنند. در کتاب «ابرمهارت، مهارت‌های ضروری ویژه نوزادان و کودکان»، فعالیت‌هایی برای آموزش مهارت‌های ویژه‌ای همچون مسئولیت‌پذیری، حل مسئله، احترام، تلاش، نوع‌دوستی و ... (به طور کلی دوازده مهارت اساسی زندگی) برای کودکان سنین یک تا شش‌ساله طراحی و عرضه شده است. این کتاب به پدر و مادرها کمک می کند فرزندانشان را یاری دهند تا از همان سال‌های نخست از زندگی بیشترین بهره را ببرند.

روانشناسی خیانت (بر اساس رویکرد سیستم‌های خانواده کمک به شناخت رهایی و پرهیز زوج‌ها از روابط نامشروع بعد از ازدواج)

  • 180,000 تومان

روانشناسی خیانت بر اساس سیستم‌های خانواده با ارائه الگویی توصیفی و راهکارهای علمی و عملی، به درمانگران و مشاوران این امکان را می‌دهد که به جای زدن چسب زخم به روابط زخم‌خورده، مشکلات روابط و ازدواج‌ها را از ریشه درمان کنند. در کتاب «روانشناسی خیانت» راهکارهای علمی اثبات‌شده‌ای در اختیار درمانگران قرار می‌گیرد و به زوج‌ها کمک می‌کند تا اعتماد از دست رفته‌شان را بازیابند، توازن قدرت را از نو برقرار کنند، رضایت از زندگی مشترک را افزایش دهند و زخم‌های ناشی از خیانت را التیام بخشند.

ورزش‌های ضروری در دوران بارداری زایمان و پس از زایمان

  • 85,000 تومان

اگر می‌خواهید از عوارض بارداری، زایمان و شیردهی، مثل کمردردها، جابجایی اعضا لگنی، شلی یا جداشدگی عضلات شکم، حالت بدنی ناجور، احساس خستگی، کسالت و غیره، مصون بمانید، از شما دعوت می‌کنیم تا طبق دستورات این کتاب عضلات خود را بدون ایجاد خستگی تقویت کرده و طرز صحیح انجام کارهای روزانه را بیاموزید و به آن عمل کنید تا در زندگی زنی سالم، شاداب و موفق باقی بمانید.

فروشندگی با زندگی انسان عجین است (واقعیت عجیب درباره‌ ترغیب دیگران)

  • 160,000 تومان

اگر بخواهیم تعارف را کنار بگذاریم باید اذعان کنیم که همه‌ی ما چه در زندگی روزمره چه در زندگی شغلی‌مان به نوعی مدام درصددیم ایدهء کالا یا خدماتی را به دیگران قالب کنیمء سعی می‌کنیم دیگران را به انجام کاری تشویق یا برای رسیدن به اهدافمان خود را به بهترین وجه به دیگران عرضه یا معرفی کنیم. دانیل پینکء یکی از 50 متفکر طراز اول جهان امروزء در کتاب فروشندگی با زندگی انسان عجین استء نه تنها به شما نشان می‌دهد که فروشندگی در خونتان استء بلکه با ارائه‌ی 6 نوع معرفی آسانسوریء 3 قاعده برای درک احساسات دیگران و 5 چارچوب برای ایجاد وضوح بیشتر در پیامی که می‌خواهید به دیگران منتقل کنیدء به شما کمک می‌کند فروشنده‌ای مؤثرتر باشید به این شرط که در فروشندگی انسانیت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهید.

365 راه سبز زیستن برای بچه‌ها (حفظ محیط زیست در هر روز از سال در منزل مدرسه هنگام بازی)

  • 90,000 تومان

هم تفریح کن و هم سیاره زمین را نجات بده! سیاره ما به کمک تو نیاز دارد- و یک عالمه کارهای عملی وجود دارد که تو از پس آنها برمی‌آیی... کتاب 365 راه سبز زیستن برای بچه ها از طراحی باغچه خانه تا درست کردن چوب آشغال جمع‌کن، ایده‌های جدیدی درباره نحوه «سبز» شدن در اختیار تو قرار می‌دهد. با انجام دادن این کارها یاد بگیر چگونه از سیاره‌مان محافظت کنی. - کاهش تولید زباله، بازیافت و استفاده مجدد از مواد. - پاکیزه نگه‌داشتن هوا، اقیانوس‌ها و جنگل‌ها از آلودگی. - خوردن مواد غذایی ارگانیک، که هم خوشمزه‌ترند و هم برایت مفید‌ترند. - جلوگیری از انقراض گونه‌های گیاهی و جانوری. - الهام بخشیدن به مردم که آنها نیز کاری کنند و خودی نشان دهند. - گرامیداشت «روز زمین» و یا «هر روز، روز زمین» است. اکنون می‌توانی از کمک دوستان، هم مدرسه‌ای‌ها و افراد خانواده‌ات برخوردار شوی تا دست به دست هم آینده بهتری بسازید. تو این قدرت را داری که از همین امروز از دنیا مکان بهتری بسازی!

تافته‌های جدابافته (داستان موفقیت راز استعدادهای درخشان)

  • 220,000 تومان

کتاب «تافته‌های جدا بافته» داستان موفقیت افراد بزرگی است که بی‌گمان خواندن و پی بردن به علل و زمینه‌های موفقیت آنان، برای همه جذاب و گیرا است. نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که موفقیت، به طور کامل با تلاش و زمان درهم آمیخته است. نکته‌ای که در سراسر کتاب، توجه آدمی را به خود جلب می‌کند این است که اگر مایلیم کاری را به شکل بهتری انجام دهیم باید ساعت‌های بیشتری را برای آن وقت بگذاریم. مسئله مهم دیگری که در این کتاب به چشم می‌خورد این است که انسان محصول همان فرهنگی است که در آن زندگی می‌کند و فرهنگ نیز تاثیر بسزایی بر تمام جنبه‌های زندگی ما دارد. درست است که موفقیت به مجموعه‌ای از عوامل فرهنگی و زمینه‌ای، که از کنترل ما خارج است بستگی دارد اما آن چیزی که به‌طور کامل در اختیار ما قرار دارد و موفقیت ما را تضمین می‌کند، همانا میزان تلاش خود ما است. بنابراین در نهایت، ما مسئول موفقیت خود هستیم. ما برای شناخت افراد موفق، بیش از اندازه بر هوش، بلندپروازی و ویژگی‌های شخصیتی آنان متمرکز می‌شویم. ولی نویسنده کتاب «تافته‌های جدابافته» استدلال می‌کند که باید به دنیای پیرامون افراد موفق - مانند فرهنگ، خانواده، نسل و تجربه‌های فردی آنان - توجه کنیم. با درک بهتر عواملی که باعث موفقیت می‌شود، باید بتوانیم افراد موفق بیشتری را پرورش دهیم.

قدرت عادت ( چرا در زندگی روز‌مره و محیط کار اینگونه رفتار می‌کنیم)

  • 150,000 تومان

چرخه عادت عبارت است از الگو‌ی عصب شناختی‌ای که بر عادت‌های ما حاکم است و از سه عنصر ساخته شده :محرک، رویه و پاداش. شناخت درست این عوامل کمک می‌کند عادت‌های بد خود را تغییر دهیم، عادت‌ها و رفتار‌های سازنده‌ای در پیش بگیریم و چرخه عادت را به نفع خود مهار کنیم. ایمان و اعتماد‌‌به‌نفس عوامل اصلی در بروز این دگرگونی‌اند. بدین ترتیب مثلا مربیانی توانسته‌اند عادت‌های مضر ورزشکاران را به عادت‌های سازنده تبدیل کنند و از آن‌ها قهرمان جدید بسازند. عادت‌های محوری پایه الگو‌هایی هستند که عادت‌های دیگر را در انسان تحریک می‌کنند.

فکرها و احساس‌ها

  • 230,000 تومان

همه ما برای کنار آمدن با مشکلات زندگی به مجموعه‌ای از ابزارها مجهز هستیم که معمولا پدر و مادرها، خویشاوندان، دوستان، کارفرمایان و سایرین، برحسب اتفاق، در اختیارمان قرار داده‌اند. برخی از این ابزارها مفید و برخی غیرمفید هستند. در کتاب «فکرها و احساس‌ها» ابزارهای موثری برای کنار آمدن با این مشکلات پیشنهاد شده است. این کتاب به عنوان راهنمایی برای تغییر الگوها و روش‌های کهنه پاسخ‌دهی، به شما کمک می‌کند که کنترل وضعیت روانی و زندگیتان را به دست بگیرید. در این کتاب فصلی درباره هشیاری نوشته شده، زیرا در حال حاضر در قسمت اعظم موج سوم درمان های رفتاری، از هشیاری به منزله یکی از تکنیک های درمانی مهم و اصلی نام برده و استفاده می شود. هشیاری در مقوله هایی همچون کنترل اضطراب، افسردگی، و تنش جسمانی از پشتوانه پژوهشی قابل توجهی برخوردار است. در این کتاب پروتکل های چند مرحله ای برای درمان بسیاری از مشکلات خلق-وابسته ارائه می شود.

شجاعانه رهبری کن

  • 150,000 تومان

برای این کتاب یک هدف دارم که به نحو گول‌زننده‌ای ساده و کمی خودخواهانه است، و آن این است که شدیدا‏‎ دلم می‌خواهد همه‌ی آموخته‌هایم را با شما در میان بگذارم. دلم می‌خواهد دو دهه پژوهش و تجربه‌ای را که در صدها سازمان داشتم بردارم و کتابی عملی و با زبان ساده به شما عرضه کنم که بگوید لازمه‌ی شجاعانه رهبری کردن چیست.

50 کاری که بچه‌ها از پدرها انتظار دارند

  • 110,000 تومان

در این کتاب از موعظه و انداختن تقصیر به گردن این و آن خبری نیست، نصایح رک که ممکن است شنیدنش برایتان گران تمام شود. نویسنده کاری می‌کند که ژرف بیندیشید، قاه‌قاه بخندید، و بیش‌تر عشق بورزید. داستان هایش الهام‌بخش شما خواهد بود. درس‌هایش شما را از این رو به آن رو خواهد کرد. جی پیلیتنر نشان می‌دهد پدری کردن در قرن بیست و یکم چه هست و چگونه باید باشد. کتاب 50 کاری که بچه‌ها از پدرها انتظار دارند، به عنوان هدیه‌ای عالی و منبعی فوق‌العاده برای پدرها که به اندازه‌ی یکسال تمام ایده در اختیارتان می‌گذارد و هفته‌ای یک ایده به شما می‌دهد.

فریبکاری

  • 24,000 تومان

دنیا دنیای فریبکاری است. اگر منابعی در دست دارید پول،زمان، انرژی، هنر، شهرت، زیبایی، زور بازو و... باید مراقب باشید زیرا به طور قطع کسانی هستند که به منابع شما چشم دوخته اند و تا آن را از چنگ‌تان در نیاورند یا از آن به نفع خویش استفاده نکنند، از پای نخواهند نشست، دزد کسی است که به زور منبع‌تان را از شما می‌گیرد، ولی فریبکار کسی است که با جلب اعتمادتان کاری می‌کند تا خودتان دودستی آنها را به او تقدیم کنید. با مطالعه این کتاب از انواع فریبکاری، خصوصیات و شگردهای فریبکاران، و شیوه‌ی مقابله با آنان آگاه می‌شوید تا به راحتی بتوانید آنها را از سر راه‌تان کنار برانید.

سرعت اعتماد (عامل دگرگونی)

  • 250,000 تومان

کتاب سرعت اعتماد، درمان عملی، قابل ارزیابی و مطمئن برای موضوع بسیار مهم اعتماد است و مطالب آن فقط به تجربه‌های داستانی و شخصی محدود نمی‌شود، بلکه با تکیه بر پژوهش‌های عملی از آن حکایت دارد که سرعت اعتماد چگونه ممکن است در روابط افراد و معادلات مهم درون سازمان‌ها و روابط مربوط به آن وارد شود. برعکس آنچه بیشتر مردم می‌پندارند، اعتماد کیفیتی لطیف و فریبنده نیست که یا از آن برخوردار باشید یا نباشید، بلکه اعتماد سرمایه‌ای عملی، عینی و قابل پیگیری است که می‌توانید آن را خیلی سریع‌تر از آنچه فکرش را بکنید خلق کنید.

1  2  صفحه‌ی 1