مرتضي نظري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نقشه ‌راه خودشناسی عمقی و کاربردی
  • 310,000 تومان
  • با تخفیف: 310,000 تومان
رهایی از غم جدایی (5 مرحله غلبه بر درد ترس و رنج ناشی از طلاق شکست‌های عاطفی و انواع جدایی)
سفر زندگی (پیدا کردن پاسخ 10 سوال اساسی در زندگی)
تیپ شخصیتی شما (همراه با سی‌دی)
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
نقشه راه خودشناسی عمقی و کاربردی
  • 136,000 تومان
  • با تخفیف: 136,000 تومان
21 راز میلیونرهای خودساخته
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
روانشناسی نیمه دوم عمر (یافتن معنا در نیمه دوم عمر)
معمای عشق
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
بهانه‌ها را کنار بگذارید
  • 44,900 تومان
  • با تخفیف: 44,900 تومان

نقشه ‌راه خودشناسی عمقی و کاربردی

  • 310,000 تومان

به همه ما این فرصت داده شده است تا بتوانیم نهایت لذت را از زندگی‌مان ببریم و از آن احساس رضایت کنیم. رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به طی کردن مسیری زمان‌بر، ولی ارزشمند دارد که در این کتاب به آن "سفر قهرمانی" اطلاق شده است. شما برای طی کردن این راه نیاز به نقشه دارید که این کتاب آن را به خوبی برای‌تان ترسیم می‌کند و قدم به قدم شما را هدایت و راهبری می‌نماید. شما با انجام تمرینات کاربردی و آزمونی که در این کتاب ارائه شده درمی‌یابید کجاها در «سفر قهرمانی»تان دچار وقفه شده و به زودی دچار بحران خواهید شد، یا حتی اگر در زندگی دچار بحرانی شده‌اید برای برطرف کردن ریشه‌ای آن باید از کجا شروع کنید. این نقشه برگرفته از دیدگاه‌های روانکاو شهیر سوییسی، پروفسور کارل گوستاو یونگ است.

رهایی از غم جدایی (5 مرحله غلبه بر درد ترس و رنج ناشی از طلاق شکست‌های عاطفی و انواع جدایی)

  • 308,000 تومان

ترس از طرد شدن و تنها ماندن یکی از اساسی‌ترین ترس‌های ما است. در بحبوحه لطمه عاطفی، بسیار سخت است که پایانی برای احساسات طرد شدگی، شرمساری و یا خیانت پیدا کرد. چه شما از یک تجربه از دست دادن در این اواخر رنج می‌برید و چه متاثر از زخم به جا مانده از گذشته باشید، چه در الگوهای رفتاری‌ای درگیر شده باشید که سایر روابط‌تان را تباه می‌کند، و چه در رابطه‌ای باشید در آن دیگر عشق را احساس نمی‌کنید، این کتاب برنامه‌ای کامل برای التیام حس طرد شدگی ارائه می‌دهد. فرایند التیام در این کتاب به شما کمک خواهد کرد 5 گام جهانی طرد شدگی «درهم‌شکستن، ترک کردن، خشم، و بلند شدن) را طی نموده، و از طریق تمرینات عملی ارائه شده درک کاملا جدیدی از خویشتن ایجاد کنید.

سفر زندگی (پیدا کردن پاسخ 10 سوال اساسی در زندگی)

  • 67,000 تومان

اگر سوالات ما در نیمه دوم زندگی این‌ها باشند، من چگونه می‌توانم به امنیت مالی دست پیدا کنم؟ چگونه خوشبخت شوم؟ چگونه می‌توانم کسی را پیدا کنم که مراقب من باشد؟ چگونه می‌توانم کاری کنم که دیگران مرا دوست داشته باشند؟ در این صورت زندگی ما محدود خواهد شد. زیرا با وجود این که دغدغه خاطره‌ها طبیعی و قابل درک هستند، برای دستور کار روح در نیمه دوم زندگی پیش از حد کوچک‌اند. به این ترتیب، همان‌گونه که یونگ می‌گوید: «با کفش‌هایی راه می‌رویم که بیش از حد کوچک هستند.» دکتر جیمز هالیس، رئیس انستیتو یونگ واشنگتن، ده سوال مهم و اساسی را در این کتاب طرح می‌کند. ما به طرز رقبت‌باری، فرار می‌کنیم از دادن پاسخ به این سوالات، از این‌که وجود پرعظمت خود را بفهمیم و آن را زندگی کنیم. عجیب است که اکثر آدم‌ها به زندگی حقیرانه و درگیر بودن با سوالات حقیرانه بیشتر خو می‌کنند تا رفتن به سمت زندگی باعظمت و بزرگ‌تر. هالیس می‌گوید: «در جایی که ما متوجه نیستیم و حتی حاضر به همکاری برای رشدمان نیستیم، روان دست به کار می‌شود و رنجی را به زندگی ما ورود می‌دهد، تا ما در سفر زندگی‌مان تشویق شویم از آنچه آشنا بوده گام فراتر نهیم و به ناشناخته‌ها قدم بگذاریم.»

تیپ شخصیتی شما (همراه با سی‌دی)

  • 169,000 تومان

این کتاب با بهره‌گیری از ابزار قوی mbti شما را با تیپ شخصیتی‌تان آشنا می سازد. تاکنون این ابزار کمک‌های فروانی به میلیون‌ها نفر در سرار جهان نموده تا با شناخت تیپ شخصیتی خود و اطرافیانشان به درک عمیقی از تفاوتهای خود با آن‌ها دست یابند و زندگی لذت‌بخشی را تجربه کنند. معجزه مهم شناخت تیپ شخصیتی ،اعتماد فوق‌العاده‌ای است که برای شما ایجاد می‌کند. فردی که تیپ شخصیتی خود را نمی‌شناسد ،دائما در حال قضاوت و مقایسه خود با دیگران است و این امر احساس رضایت او از زندگی را می‌گیرد. این کتاب در کنار کمک به شناخت تیپ شخصیتی‌تان ،به شما کمک می کند تا درکی از جزییات رفتاری ،قابلیت‌ها ،سبک ارتباط‌تان با دیگران ،نحوه یادگیری و کارهای مهمی که می‌توانید خوب ظاهر شوید پیدا کنید. ضمیمه کتاب، سی‌دی صوتی با صدای سید سهیل رضایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا راحت تر به تیپ شخصیتی‌تان برسید و نکات کلیدی در مورد آن کسب کنید.

نقشه راه خودشناسی عمقی و کاربردی

  • 136,000 تومان

به همه ما این فرصت داده شده است تا بتوانیم نهایت لذت را از زندگی‌مان ببریم و از آن احساس رضایت کنیم. رسیدن به چنین جایگاهی نیاز به طی کردن مسیری زمان‌بر، ولی ارزشمند دارد که در این کتاب به آن "سفر قهرمانی" اطلاق شده است. همه ما امکانات لازم برای قرار گرفتن در این جاده و مسیر را داریم. فقط برای طی کردن راه نیاز به نقشه‌ای داریم که این کتاب آن را به خوبی برا‌یتان ترسیم می‌کند و قدم به قدم شما را هدایت و راهبری می‌نماید. شما با انجام تمرینات کاربردی و آزمونی که در این کتاب ارائه شده درمی‌یابید کجاها در "سفر قهرمانی"تان دچار وقفه شده و به زودی دچار بحران خواهید شد، یا حتی اگر در زندگی دچار بحرانی شده‌اید برای برطرف کردن ریشه‌ای آن باید از کجا شروع کنید. شما در نهایت علاوه بر این که می‌توانید در "سفر قهرمانی" خودتان موفق عمل نمایید، با درک این مسیر و منزلگاه‌هایی که هم‌قطاران شما در آن به سر می‌برند، درک بهتری از ایشان یافته و ارتباطات‌تان نیز دچار تحول بنیادی خواهد شد.

21 راز میلیونرهای خودساخته

  • 5,000 تومان

21 راز موفقیت برای میلیونرهای خودساخته وجود دارد که هر یک از این رازها برای استقلال مالی شما مهم و حیاتی هستند. نبود هر یک از این فاکتورها می‌تواند به خودی خود احتمال سلامت، شادی و موفقیت مالی شما را تضعیف کرده یا حتی از بین ببرد. خبر خوب این است که شما می‌توانید، تک تک این اصول را از طریق تمرین و تکرار دوباره و دوباره یاد بگیرید تا اینکه این اصول جز ذات شما می‌شوند، هم‌چنان که دم و بازدم اینگونه است.

روانشناسی نیمه دوم عمر (یافتن معنا در نیمه دوم عمر)

  • 269,000 تومان

چگونه می‌توانید راه‌تان را به بیرون جنگل تاریک زندگی پیدا کنید؟ وظیفه‌ای که پیش روی ما است، همان چیزی است که هالیس آن را بزرگ‌ترین پروژه‌ی میانسالی می‌نامد: «باز پس گرفتن اختار شخصی زندگی» این به این معنی پشت‌سر گذاشتن چیزهایی است که در عین راحتی، محدودکننده هستند.

معمای عشق

  • 60,000 تومان

اگر قرار بود یک زبان جهانی وجود داشته باشد، آن «زبان عشق» بود. این کتاب کوچک تلاشی است برای به کارگیری واژگان بنیادین عشق در زبان یونانی: اروس و فیلیا و آگاپه، به عنوان روش‌هایی جدید برای درک آنچه کارل گوستاو یونگ «بزرگ‌ترین راز زندگی»نامید. افزون بر این، در آن از چهار نوع عشق «کهن‌الگویی» سخن رفته است: عشق مادر، عشق پدر، عشق دیگری و عشق خویشتن، به عنوان راه‌هایی برای گسترش درک از عشق و اینکه چگونه عشق به رشد فردی و افزایش توان فرد برای یافتن معنای زندگی کمک می‌کند. سرانجام، به این می‌رسیم که عشق متناقض است، چون وجوه تاریک و روشن دارد: واقعیتی است که ما را زخمی می‌کند و هم‌زمان و در یک لحظه، حقیقتی است که شفایمان می‌دهد. عشق هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و برای همه انسان‌ها، گذشته از نوع نژاد و ملیت، مشابه است.

بهانه‌ها را کنار بگذارید

  • 44,900 تومان

بیشتر مردم فکر می‌کنند که موفقیت از خوش‌شانسی یا نبوغ سرشار سرچشمه می‌گیرد، اما بسیاری از افراد موفق به روشی ساده‌تر به موفقیت دست می‌یابند: ((با انضباط شخصی)). برایان تریسی این موضوع را از روی تجربه می‌داند. او از دبیرستان فارغ‌التحصیل نشد و پس از سال‌ها کار کردن به عنوان یک کارگر متوجه شد که مهارت‌ها و آینده‌ای محدود دارد؛ اما از طریق قدرت انضباط شخصی، زندگی‌اش را تغییر داد و در فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، توسعه‌ی املاک و مستغلات و ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌ی مدیریت به موفقیت‌هایی دست یافت. او به بیش از 1000 شرکت مشاوره داده است، برای بیش از 4000000 نفر در چهل کشور دنیا سخنرانی‌های انگیزشی و سمینار کرده‌ است و 45 کتاب نوشته است. کتاب بهانه‌ها را کنار بگذارید به شما نشان می‌دهد چگونه در هر 3 حیطه‌ی اصلی زندگی‌تان به موفقیت دست یابید.

صفحه‌ی 1