مرتضي ذوالانوار


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهبر 360 درجه (بدون توجه به جایگاهی که در سازمان دارید نفوذ خود را گسترش دهید)
17 اصل کار تیمی (ویژگی‌های یک همکار تیمی)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
اسرار ذهن ثروتمند (در بازی ثروت درون خود استاد شوید)
برنامه‌ریزی با نقشه‌های ذهن (چگونه در کار خود بهترین باشیم و برای تفریح هم وقت داشته باشیم)

رهبر 360 درجه (بدون توجه به جایگاهی که در سازمان دارید نفوذ خود را گسترش دهید)

  • 55,000 تومان

منتظر ترفیع نشوید! از هم‌اکنون رهبری کنید، درست از جایی که هستید! به رهبری 360‌درجه خوش‌آمدید. کسانی که مایل‌اند از میانة سازمان به رهبری کردن بپردازند، با مبارزه و چالشی بی‌نظیر مواجه هستند و باور‌هایی نادرست آن‌ها را از توسعة‌ توانایی نفوذ در دیگران باز می‌دارد. دکتر مکسول، یکی از پیشتاز‌ترین نظریه‌پردازان در حوزة "رهبری کردن"، این باور‌ها را می‌شکند و به شما نشان می‌دهد که چگونه بر این چالش‌ها غلبه کنید و مهارت‌هایی را یاد می‌دهد که شما برای رهبری 360‌درجه، بدان نیاز دارید. اگر شما درست مانند بیشتر افراد حرفه‌ای تلاش می‌کنید که از میانة سازمان رهبری کنید، به باور‌های مکسول نیاز دارید. شما این امکان را دارید تا نفوذتان را در تمامی ابعاد گسترش دهید- به سوی بالا (تا رئیس)، هم عرض (در میان همکاران)، به سوی پایین (در میان کسانی که رهبری می‌کنید). خبر خوب این‌که نفوذ شما بیشتر از آن است که گمان می‌کنید. اصول رهبری 360‌درجه را تمرین کنید، آن‌گاه درهای فراتوانی به رویتان باز می‌شود... برای سازمانتان، برای شغلتان و برای زندگی‌تان.

17 اصل کار تیمی (ویژگی‌های یک همکار تیمی)

  • 99,000 تومان

برای این‌که در کار گروهی بهتر بدرخشید، باید اصولی را که در این کتاب توضیح داده شده است ر ا رعایت کنید. با استفاده از این کتاب زمینه‌ای فراهم سازید که همکارانتان به اعضای تیمی بهتری تبدیل شوند. و اگر خواستید از بیرون از تیم خود کسانی را به کار گیرید، با استفاده از توصیه‌های مطرح شده در کتاب اقدام کنید و کسانی را به خدمت بگیرید که تیم نزد آن‌ها در درجه اول اهمیت قرار داشته باشد. می‌توانید مطمئن باشید که کسی که هر هفده خصوصیت مورد نظر را از خود به نمایش بگذارد، مناسب تیم و گروه شماست.اگر شما نتوانید، تیم شما هم نمی‌تواند.

اسرار ذهن ثروتمند (در بازی ثروت درون خود استاد شوید)

  • 259,900 تومان

کتاب «اسرار ذهن ثروتمند» نوشته‌ی «تی. هارو اکر» و ترجمه‌ی «مرتضی ذوالانوار» با موضوع «ثروتمند فکر کنید تا ثروتمند شوید» و «در بازی ثروت درون خود استاد شوید» نگاشته شده است. تی هارو اکر با استفاده از اصول و قواعدی که به دیگران می‌آموزد، توانست تنها در عرض 2 سال و نیم به یک میلیونر تبدیل شود. او از نام تجاری و منحصر به فرد ” فروشنده زبل” استفاده می‌کند. انرژی زیاد اکر و توجهش به نکات مهم، تمامی مخاطبان را افسون و محسور خود کرده است. شعار او این است که صحبت کردن کاری بی‌ارزش است. او همچنین توانایی فوق العاده‌ای در وادار کردن افراد به کسب موفقیت واقعی در دنیای واقعی دارد. در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «آیا واقعا احساس می‌کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید؟ توانایی شما برای عمل کردن با وجود ترس, نگرانی, عدم اطمینان و ناراحتی تا چه اندازه است؟آیا وقتی سرحال نیستند می‌توانید دست به اقدامی بزنید؟ حقیقت این است که شخصیت شما,نحوه ی فکر و اعتقادات شما,نقش اصلی را در میزان موفقیت شمابازی می‌کند.» این کتاب را نشر «نسل نواندیش» منتشر کرده است. اسرار ذهن ثروتمند، کتاب مقدس ایجاد ثروت به شیوه‌ای عملی است. نویسنده رمز و رازهای ثروتمند شدن را برای هر فردی قابل دسترسی می‌کند. اآیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که چرا چنین به نظر می‌رسد که بعضی مردم به آسانی ثروتمند می‌شوند و حال آن که در تقدیر بعضی دیگر یک زندگی سخت از نظر مالی قرار داده شده است؟ این کتاب را به گونه‌ای مطالعه کنید که گویی زندگی شما به آن وابسته است.

برنامه‌ریزی با نقشه‌های ذهن (چگونه در کار خود بهترین باشیم و برای تفریح هم وقت داشته باشیم)

  • 49,000 تومان

برنامه‌ریزی با نقشه‌های ذهن به شما کمک می‌کند تا: سخت‌ترین مشکلات را حل کنید. اهداف خودتان را تعیین کنید و به آنها برسید. کسب و کار خود را دوباره باز‌سازی کنید. به راحتی اولویت‌ها‌تان را تعیین کنید و کار‌های مختلف انجام دهید. با اعتماد به نفس سخنرانی کنید و نظریات خود را ابراز کنید. بهترین امکانات بالقوه خود و دیگران را به فعل برسانید. تونی بوزان نویسنده کتاب‌های " چگونه نقشه ذهن بکشیم"، "نقشه‌های ذهن برای کودکان" و کتاب‌های دیگری است که در 100 کشور دنیا و 30 زبان مختلف انتشار یافته‌اند. او در تمام دنیا به ایراد سخنرانی می‌پردازد و به شرکت‌های بزرگ چند ملیتی مثل بانکHSBC، اواکل، هیولت پاکارد، دولت‌ها، سازمان‌های آموزشی و قهرمانان المپیک مشاوره می‌دهد.

صفحه‌ی 1