مراد فرهادپور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تجربه مدرنیته (هر آنچه سخت و استوار است دود می‌شود و به هوا می‌رود)
درخت و برگ (3 داستان تخیلی)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
همه افتادگان (نمایش‌نامه رادیویی)
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
فلسفه معرفت و حقیقت
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان

تجربه مدرنیته (هر آنچه سخت و استوار است دود می‌شود و به هوا می‌رود)

  • 170,000 تومان

این کتاب ازخلال شماری از انواع و انحای قرائت پیش می‌رود و بسط می‌یابد:قرائت متونی چون فاوست گوته،مانیفست کمونیست،یاداشت‌های زیرزمینی،وبسیاری دیگر،ولی در عین حال می‌کوشم محیط‌های جغرافیایی و اجتماعی را نیز قرائت کنم.محیط‌هایی چون شهرهای کوچک،محوطه‌ی ساخت و سازهای بزرگ،سدها،بلوارهای پاریسی ،تفرجگاه‌های پترزبورگ،بزرگرراه‌های نیویورک ؛ وبالاخره قرائت زندگی آدمیان خیالی و واقعی، از دوره‌ی گوته گرفته تا عصر مارکس و بودلر ودر نهایت، دوره و زمانه خودمان. مدرن بودن یعنی زیستن یک زندگی سرشار از معما و تناقض. مدرن بودن یعنی اسیر شدن در چنگ سازمان‌های بوروکراتیک عظیمی که قادر به کنترل و غالبا قادر به تخریب همه‌ی اجتماعات ،ارزش‌ها و جان‌ها هستند؛وبا این همه دست بسته نبودن در پیگیری عزم راسخ خویش برای مقابله با این نیروها ،جنگیدن به قصد تغییر جهان این نیروها و تصاحب آن برای خومان. برای مدرن بودن باید هم انقلابی و هم محافظه کار بود:مهیای تحقق امکانات جدید در عرصه تجربه و حادثه و ماجرا،هراسان از آن اعماق نیهلیستی که فرجام بسیاری از ماجراجوی‌های مدرن است.و مشتاق و جویای آفرینش ودرآویختن به امری واقعی ،آن هم درست در زمانی که همه چیز دود می شود و به هوا می رود. این کتاب می کوشد غنای معنوی فرهنگ مدرنیستی را برای مردان و زنان کوچه و بازار و همه‌ی انسان‌های مدرن احیا کند. و نشان دهد چگونه برای همه ما مدرنیسم همان رئالیسم است.

درخت و برگ (3 داستان تخیلی)

  • 32,000 تومان

کتاب حاضر حاوی سه داستان تخیلی به قلم تالکین است. خواننده که با این کتاب برای اولین بار به سرزمین خیالی تالکین قدم می‌گذارد. به خوبی در می‌یابد محور اصلی اندیشه او نفی و طرد قدرت است. آنچه قهرمان کوچک او را بر نیروهای اهریمنی پیروز می‌گرداند. سادگی، قدرت و عشق و وفاداری آنان به زندگی است. اهریمن به دست «ضعیف‌ترین و ناچیزترین» نیروها نابود می‌شود؛ ریشه اصلی شکست او نیز ضعف و فقر تخیل است. اهریمن قادر نیست به جهان از چشم دیگران بنگرد و از این‌رو علی‌رغم محاسبه‌گری‌ها و استفاده از سلاح جادو و حتی زیرکی عقل عاقبت شکست می‌خورد و نیروی جادویش باطل می‌شود.

همه افتادگان (نمایش‌نامه رادیویی)

  • 14,000 تومان

خانم رونی: چه‌ت شده، دن؟ حالت خوب نیست؟ آقای رونی: خوب! هیچ‌وقت شده من رو خوب ببینی؟ روزی که دفعه اول من رو دیدی که باید تو رختخواب می‌بودم. روزی که بهم پیشنهاد ازدواج دادی دکترها جوابم کرده بودن. این رو می‌دونستی، نمی‌‌دونستی؟ شبی که باهم ازدواج کردی آمبولانس برام فرستادن. این رو که یادت نرفته؟ (مکث) نه، نمی‌شه گفت خوبم. ولی بدتر هم نیستم. در واقع بهتر از قبلم. کور شدنم تلنگر خیلی خوبی بود. اگه می‌تونستم کر و لال هم بشم یه راست تا صد سالگی می‌رفتم. یا شاید هم رفته‌م؟ (مکث.) امروز صد سالم شد؟ (مکث.) من صد سالمه، مدی؟

فلسفه معرفت و حقیقت

  • 62,000 تومان

هیچ بخشی از فلسفه نیچه گیج‌کننده‌تر از... آنچه به طور کلی معرفت‌شناسی او خوانده می‌شود، نیست... مع‌هذا، به احتمال قوی، هیچ بخش دیگری از فلسفه او را نمی‌توان، به لحاظ مسائل و علائق امروزی، مهمتر و جذاب‌تر شمرد.

صفحه‌ی 1