محمدمهدي رباني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کواکتیو کوچینگ (چارچوبی قطعی برای تحول در کار و زندگی)
عامل ارزش‌ها (راز موفقیت و جهش)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
اگر اول نباشی آخر می‌شوی (راه‌هایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا)
دقیقا چه بگویید تا حرف‌تان را گوش کنند (کلمات جادویی برای تاثیر و نفوذ روی دیگران)

کواکتیو کوچینگ (چارچوبی قطعی برای تحول در کار و زندگی)

  • 100,000 تومان

این کتاب مدل منسجمی برای کوچینگ است و اصول، روش‌ها، مفاهیم و مهارت‌های عملی را برای کوچینگ ارائه می‌کند. در واقع کتاب نشان می‌دهد چطور می‌توان کوچینگ را به شکل موثری پیاده کرد. ما در این مسیر پیشگام بوده‌ایم و ده‌ها هزار مربی کواکتیو در سراسر جهان تربیت کرده‌ایم. کواکتیو بودن مربوط به ماهیت رابطه کوچینگ است و با شیوه همکاری کوچ و کوچی (مراجعه‌کننده) با همدیگر، یعنی اتحاد آن‌ها برای تحقق برنامه‌های کوچی سر و کار دارد. در نسخه‌های قبلی کتاب، به این رابطه کواکتیو بنیادی پرداخته‌ایم و حالا لازم است بدانیم چه چیزی این رویکرد کوچینگ را منحصر به فرد و تحول‌آفرین می‌کند. هدف ما این نیست که همه کوچ شوند، بلکه می‌خواهیم کوچینگ را درک کنند و بتوانند اصول ظرف توانمندکننده آن را به کار ببندند. نسخه چهارم کواکتیو کوچینگ یک روش نوین برای بودن در رابطه و در ضمن تداوم گفتگوست؛ راهی برای شناخت و کاربست مهارت‌هایی که هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی می‌توانند نتایج موثرتر، تغییرات آگاهی‌بخش‌تر و روابط سالم‌تری در پی داشته باشند.

عامل ارزش‌ها (راز موفقیت و جهش)

  • 290,000 تومان

قدرت عامل ارزش‌ها فوق‌العاده است. افرادی که با آن‌ها کار کرده‌ام از این رویکرد استفاده کرده‌اند تا کارشان را شکل دهند، الگوهای زندگی‌شان را پیدا کنند، از درد مزمن و بیماری‌شان خلاص شوند، روابط شان را با همسرشان، والدین و فرزندان‌شان بهبود دهند و دوباره به عمیق‌ترین نداهای معنوی‌شان متوسل شوند. این تمرین‌ها روش‌هایی را که من برای خلق و حفظ زندگی فوق‌العاده‌ام استفاده کرده‌ام، دربردارد. دستاوردهای شخص خودم و موفقیت‌های دانشجویانم هر روز قدرت بیکران درک مهم‌ترین ارزش‌ها و هدف‌گذاری متناسب با آن‌ها را به من یادآوری می‌کند.

اگر اول نباشی آخر می‌شوی (راه‌هایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا)

  • 130,000 تومان

شما باید در شرکت یا حرفه‌تان چنان جایگاهی به دست آورید که مشکلات اقتصادی نتوانند به شما آسیب بزنند. این یعنی باید به ایجاد سیستم اقتصادی خودتان فکر کنید. هیچ‌وقت نباید به «گذران امور» یا نگران بودن برای وضعیت اقتصادی خودتان بسنده کنید. من می‌گویم اقتصاد برود به جهنم! من می‌خواهم بهتر شوم، فتح کنم و پیش بروم و هر کاری خواهم کرد که اول باشم. این کتاب به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید موفق شوید و چگونه آن جایگاه قدرتمند اول را به دست آورید. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید برای پیشرفت خود، شرکت و ایده‌های‌تان (و همیشه اول شدن) دقیق چه کارهایی باید انجام دهید.

دقیقا چه بگویید تا حرف‌تان را گوش کنند (کلمات جادویی برای تاثیر و نفوذ روی دیگران)

  • 80,000 تومان

بخشی از نظرات جهانی در مورد این کتاب: کتاب «دقیقا چه بگویید تا حرف‌تان را گوش کنند؟» شاهکاری‌ست در هنر نفوذ، متقاعد کردن و رسیدن به نتایج تجاری عالی. هر کس که دوست دارد در کسب و کار و زندگی شخصی‌اش بیش‌تر دیگران را متقاعد کند، باید این کتاب را بخواند. اگر می‌خواهید در هر شرایطی تاثیرگذارتر باشید، باید روی درس‌های ساده و در ضمن، قدرتمند این کتاب، تسلط پیدا کنید. این کتاب آن قدر مفید است که می‌تواند جایگزین تمام کتاب‌های دیگر مربوط به رفتار انسان شود.

صفحه‌ی 1