محمدجواد شجاعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نیمه‌ تاریک وجود
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
چرا مردها عاشق زنان زیرک می‌شوند
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
خودت رو به فنا نده
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
گند کاری بسه
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
همه خوبی‌هایت
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
7 عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و موثر
  • 7,500 تومان
  • با تخفیف: 7,500 تومان
پول پول پول پول پول
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

نیمه‌ تاریک وجود

  • 42,000 تومان

با تمام این حرف‌ها جایی به خود می‌رسیم و فکر می‌کنیم که خب حالا این همه کار، انرژی هم دارد یا نه؟ اصلا می‌ارزد که این همه وقت و انرژی بگذاریم تا با وجود خود به یک همسویی و وحدت برسیم وافکارمان را از نیمه تاریک وجود بیرون آوریم و متحول سازیم؟ پاسخ این است که وقتی دریابید که در زیر لایه‌رویی بینش و آگاهی شما چه افکار و احساسات نابی نهفته است تمام زخم‌هایی که تاکنون بر پیکر روحتان خورده است التیام می‌یابد. وقتی که بخش‌های تکه تکه و سرکوب شده‌ی احساسات درونی خویش را از دل تاریکی‌ها بیرون می‌کشید آرامش می‌گیرید و می‌‌توانید نفسی راحت بکشید وقتی نقابی که سالهاست روی انسانیت و معرفت و حساسیت شما نشسته است کنار می‌زنید و با چهره‌ی حقیقی خویش آشنا می‌شوید لذتی شگرف را تجربه می‌کنید.

چرا مردها عاشق زنان زیرک می‌شوند

  • 45,000 تومان

چرا مردها عاشق زنان زیرک می‌شوند! آیا خیلی خوب هستید؟ زنا ن زیرک اثر شری آرگوو به شیوه‌ای منحصر به فرد می‌گوید که چرا مردها جذب یک زن قوی که می‌تواند روی پاهای خود بایستد می‌شوند. این کتاب راهنمای رابطه با جزئیات دقیق، فاش می‌کند که چرا یک زن قوی خیلی خواستنی‌تر از یک «زن بله گو» است که همواره خود را قربانی می‌کند. مولف جواب‌هایی قانع کننده برای پرسش‌های سختی که زنان همیشه می‌پرسند، دارد: - چرا مردان در ابتدا خیلی رمانتیک هستند و چرا بعدها تغییر می‌کنند؟ - چرا مردها قدر دختران خوب را نمی‌دانند؟ - چرا وقتی زنی در مقام دفاع از خود برمی‌آید، مرد به او احترام می‌گذارد؟ این کتاب سرشار از پند و اندرز، مثال‌های واقعی جالب، داستان‌هایی از حرف‌های زن و افکار مرد و قوانین جاذبه است. «زنان زیرک» پاسخ‌های نهایی را در اختیارتان می‌گذارد. کمکتان می‌کند خود را بشناسید، از موضع‌تان دفاع کنید و با شیوه کاملا متفاوت با مردان ارتباط برقرار کنید. وقتی بدانید تحکم و قاطعیت تا چه اندازه در نظر مردان جذاب است، نه تنها جنبه رمانتیک زناشویی‌تان را بالا می‌برید، بلکه عشق و احترام مردتان را راحت‌تر از همیشه به دست خواهید آورد.

خودت رو به فنا نده

  • 25,000 تومان

چه عاملی مانع تو شده تا آنچنان که دوست داری زندگی نکنی؟ بسیاری از مردم در پاسخ به این پرسش به موارد گوناگون اشاره می‌کنند از جمله روابط با دیگران، پول، شغل یا شرایط ناگوار! اما هیچ یک از این موارد عامل اصلی ایجاد تفاوت نیستند. گری جان بیشاپ، سال‌هاست که به عنوان مشاور رشد فردی با مراجعان متعدد کار کرده و معتقد است فقط یک مانع در این مسیر وجود دارد: خودتان! اگر همه اکنون مخالفت کرده و در لاک دفاعی فرو رفتید، پس لطفا این کتاب را نخوانید چون مناسب شما نیست. اما اگر تا به حال به دنبال یک کتاب برای توانمند شدن خود بوده‌اید تا به شما کمک کند استعدادهای نهان در درون خود را بشناسید و با کمک آن‌ها به خودتان کمک کنید؛ تبریک می‌گویم چون بالاخره انتظار به پایان رسید؛ خودت رو به فنا نده همان کتابی است که منتظرش بودید؛ از آن به عنوان بیانیه تغییر استفاده کنید تا زندگی خود را متحول کرده و شان واقعی خود را نشان دهید. گری جان بیشاپ یکی از متخصصان برجسته رشد فردی در صنایع است. رویکرد فلسفه شهری او نشانگر یک موج جدید از توانمندسازی فردی و تسلط بر زندگی است که تاکنون نتایج معجزه‌آسای متعدد برای گروه کثیری از خوانندگان در راستای بهبود کیفیت و عملکرد در زندگی ایجاد کرده است.

گند کاری بسه

  • 38,000 تومان

خودتان هم می‌دانید که نباید... اما انجام می‌دهید. خودتان هم می‌دانید که باید... اما انجام نمی‌دهید! شاغل هستید یا زندگی را به بطالت می‌گذرانید؛ تاکنون نتوانسته‌اید شوهر یا همسر دلخواه‌تان را بیابید؛ برای پس‌انداز کردن یا دستیابی به اهداف سلامتی با مشکل مواجه شدید؛ مشکل شما هر چه باشد... فقط ناشی از خرابکاری خودتان است! و اکنون شما را خسته کرده است. اگر حقیقتا به دنبال یک زندگی خارق‌العاده هستید؛ پس قطعا نمی‌توانید به شیوه‌های عادی و رایج عمل کنید. از هم اکنون دست به کار شوید و شماره عمیق‌ترین بخش ذهن ناخودآگاه خود را بگیرید؛ همان قسمت که قادر است شما را توانمند کند تا منفی‌ترین افکار و رفتارهای خود را به سمت همان شیوه‌ای که همیشه می‌خواستید اما روش رسیدن به آن را نمی‌دانستید؛ برگردان کنید! آماده باشید که هر آن‌چه تاکنون در مورد خودتان می‌دانستید را بطور کلی واژگون کنید.

همه خوبی‌هایت

  • 38,000 تومان

آیا یک داستان عاشقانه با یک آغاز کامل تا آخر عمر بین دو نفر ناکامل دوام می آورد؟ کتاب «همه خوبی هایت!» را نیز با همان احساسات عمیق نوشته است؛ کتاب همه خوبی‌هایت، یک داستان تاثیرگذار و قدرتمند در خصوص زوجی است که آینده آن‌ها به وعده‌های گذشته‌شان بستگی دارد؛ این کتاب به ما تاکید می‌کند که قدرت بی‌پایان عشق همان ناجی موعود انسان‌ها است.

7 عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و موثر

  • 7,500 تومان

در این مجموعه آموزشی، استفان آر کاوی روشی منسجم و قانون‌مند را ارائه می‌کند تا بدین ترتیب به یک متخصص بسیار کارآمد در زمینه بازاریابی شبکه‌ای تبدیل شوید. علاوه بر ذکر نمونه‌های موفق بازاریابان شبکه‌ای که در حال حاضر وجود دارند، کاوی مسیری گام به گام را به شما نشان می‌دهد تا نه تنها در کمال عدل، شرافت، خدمت‌گزاری و کرامت به دیگران زندگی کنید، بلکه عادت‌های قانون‌مند را به کار گیرید تا در حرفه بازاریابی شبکه‌ای عاملی تاثیرگذار باشید. در این کتاب، اصول جاودانه بازاریابی شبکه‌ای گنجانده شده است، که مکملی فوق‌العاده برای کمک به شما در جهت رسیدن به هدف‌های عالی‌تان در زمینه بازاریابی شبکه‌ای می‌باشد.

پول پول پول پول پول

  • 45,000 تومان

خوشتان بیاید یا نه، هیچ‌وقت نمی‌توانید کنار بگذاریدش. پول پول پول. هر کسی می‌تواند پول بیشتری خرج کند. این کتاب کوچک آسان‌ترین راه دنیا را برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنید به شما نشان می‌دهد. از همین الان شروع کنید و تا آخر عمرتان پول‌های بیشتری به حسابتان روانه کنید.

صفحه‌ی 1