محمدتقي بهرامي حران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انسان و اخلاق (آشنایی با دیدگاه‌های اخلاقی به زبان ساده)
ارغنون سوم
  • 330,000 تومان
  • با تخفیف: 330,000 تومان
بودا و اندیشه‌های او
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان

انسان و اخلاق (آشنایی با دیدگاه‌های اخلاقی به زبان ساده)

  • 28,000 تومان

واکاوی ده پرسش ذیل از منظر اندیشمندان قدیم و جدید بخشی از مباحث کتاب حاضر است: آیا هیچ تفاوتی میان قوانین اخلاقی و قوانینی که جامعه وضع کرده وجود دارد؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، چرا وجود دارد؟ افراد انسان دارای چه صفتی هستند: خودپسند و آزمند یا بخشنده و مهربان؟ آیا در زمینه اخلاق، بعضی از مردم ”بهتر“ از دیگران‌اند، یا همه یرای خوب بودن دارای استعداد یکسانی هستند؟ آیا برای آموزش رفتار اخلاقی به کودکان راه‌های خوبی وجود دارد؟ آیا هیچ‌کس حق دارد به دیگری بگوید خیر چیست و شر کدام است؟ آیا اعمالی (از قبیل شکنجه کودکان) وجود دارند که همیشه نادرست باشند؟ اگر چنین اعمالی وجود دارند، کدام‌اند؟ فکر می‌کنید در برابر سئوال ”چرا باید شخص خوبی باشم“ بهترین پاسخ چیست؟ آیا علم اخلاق نوع خاصی از شناخت است؟ در این صورت، چه نوع شناختی است و چگونه می‌توانیم آن را اخذ کنیم؟ آیا اخلاق درباره اطاعت از یک رشتهقوانین است یا عبارت است از اندیشیدن دقیق درباره‌ی پیامدها؟ وقتی کسی می‌گوید ” می‌داتنم قتل خطاست“، آیا فقط علم به این موضوع را دارد یا خیلی سخت به آن معتقد است؟

ارغنون سوم

  • 330,000 تومان

این کتاب مطالب بسیرا ارزنده‌ای را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. اهم این مطالب عبارتند از: راه‌گشایی برای شناخت بهتر انسان،‌ انسان برتر، انسان در جهان عاری از جهل و خشونت، تبیین و تحلیل عوامل مخل کامیابی انسان در طول تاریخ از آغاز تا امروز و رهنمون‌هایی برای ساختن آینده‌ای ایده‌آل برای جامعه بشریت.

بودا و اندیشه‌های او

  • 145,000 تومان

کتابی که پیش رو دارید شرحی کوتاه، اما جامع، در این باره است که بودا کیست، چه می‌گوید، و چه تاثیری بر جامعه بشری نهاده است. این اثر دارای دو بخش است: بخش نخست، ترجمه کتاب زندگی بودا نوشته ساداتیسا و بخش دوم‌، مطالبی است که مترجم به منظور آشنایی هر چه بیشتر خواننده با بودا، فرهنگ آیین بودا، تاریخچه بوداگرایی و گستره جغرافیایی آن گردآوری و تنظیم کرده است.

صفحه‌ی 1