محمدباقر اسمعيل پور فرناز گنجي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رابطه‌ها (از مجموعه مکتب زندگی)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
مراقبه و آرامش درون یا (روانشناسی یوگای کندالینی)
ناخودآگاه جمعی و کهن‌الگو
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان

رابطه‌ها (از مجموعه مکتب زندگی)

  • 140,000 تومان

در زندگی هر شخصی انگشت‌شمارند چیزهایی که بتوانند مانند روابط او موجب خوشحالی و شادکامی‌اش گردند، اما در بیشتر موارد این رابطه‌ها سرانجامی جز رنج و اندوه ندارند. اشتباه اغلب ما این است که می‌پنداریم به طور مادرزاد می‌دانیم که چه طور عشق بورزیم و در نتیجه مدیریت یک رابطه را امری ساده و سطحی قلمداد می‌کنیم. اما این کتاب بر این فرض استوار است که عشق تنها احساسی برای حس کردن نیست، بلکه مهارتی است که باید آن را آموخت و بر این اساس در اینجا به موضوعات مختلف مطرح در جریان یک رابطه، از جمله انتخاب هدف، جدال‌ها، بخشش‌ها، منفی‌گرایی، طریقه برقراری ارتباط و... پرداخته می‌شود تا اطمینان یابیم که موفقیت رابطه‌هایمان را تنها به شانس گره نمی‌زنیم.

مراقبه و آرامش درون یا (روانشناسی یوگای کندالینی)

  • 195,000 تومان

در دهه شصت، یونگ به عنوان معلم جنبش جدید سال معرفی شد. یکی از دلایل این امر، نقش او در پیشبرد مطالعات، کمک به اشاعه، تبیین و یافتن توضیحات روانشناسی برای افکار شرقی بود. او برای کسانی که به شرق سفر می‌کنند، نقش یک پدرخوانده را داشت. درعین حال، بسیاری از مردم علاقه یونگ را به پذیرش فرهنگ‌ها، به عنوان کهنه‌پرستی اسرارآمیز روانشناسی او در نظر می‌گرفتند...

ناخودآگاه جمعی و کهن‌الگو

  • 260,000 تومان

نظریه ناخودآگاه جمعی جزو آن دسته از نظریاتی است که مردم در نگاه اول آن را عجیب می‌پندارند، اما خیلی زود آن را می‌پذیرند و از آن به عنوان مفهومی شناخته شده، استفاده می‌کنند. به طور کلی این مساله در مورد ناخودآگاه نیز صدق می‌کند. پس از آنکه گمانه‌زنی‌های فلسفی درباره ناخودآگاه، که بیشتر توسط کاروس و ون هارتمن ارائه گردید، به دلیل پیدایش جریان‌های گسترده ماتریالیسم و تجربه‌گرایی نادیده گرفته شد، و تقریبا هیچ اثری از آن‌ها بر جای نماند، این مفهوم اندک اندک وارد حیطه روانشناسی بالینی نیز گردید. کلمه «کهن الگو» در زمان فیلو یودائوس، برای اشاره به image dei (تصویر خدا) در انسان به کار می‌رفت.

صفحه‌ی 1