محمد يوسفي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دام توصیه
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
چالش رواقی (راهنمای فلسفی برای دستیابی به استقامت آرامش و انعطاف‌پذیری بیشتر)
درآمدی کوتاه بر فلسفه ذهن
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
برنامه بازاریابی 1 صفحه‌ای (مشتریان جدید جذب کنید درآمد بیشتری بدست آورید و متمایز شوید)
5 زبان عشق (رازهایی برای داشتن عشقی پایدار)
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
متافیزیک
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
فلسفه در قرن جدید
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
درآمدی کوتاه به ذهن
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
فلسفه‌ای برای زندگی (روش‌های کهن رواقی برای زندگی امروز)
درآمدی کوتاه به مغز
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
اختیار و عصب‌ زیست‌شناسی (تاملاتی درباره اراده آزاد زبان و قدرت سیاسی)

دام توصیه

  • 59,000 تومان

مایکل بانگی استانیر در این کتاب و در ادامه کتاب عادت مربیگری به شما کمک خواهد کرد تا به مربی بهتری تبدیل شوید. هرچه می‌خواهید اسمش را بگذارید؛ دفترچه راهنما، کتاب، کارگاه آموزشی یا مدرسه! این کتاب نکاتی را که برای تغییر رفتارتان لازم دارید، عمیق‌تر بیان می‌کند. نویسنده در ابتدا راجع به نحوه تغییر رفتارتان و دشواری‌های تغییر عادت توصیه صحبت می‌کند. سپس ابزاری خاص و دقیق در اختیارتان قرار می‌دهد تا به کمک آن بتوانید برای پرسیدن سوالات بیشتر، کنجکاوی بیشتری به خرج دهید. در آخر نیز به شما کمک می‌کند تا به ایجاد عادت مربیگری در خود ادامه دهید. فرار کردن از دام توصیه و رام کردن هیولای توصیه آسان نخواهد بود. قرار است از مسیری اصلی تغییر جهت دهید که سال‌ها می‌رفته‌اید. اما این کتاب و تعهد شما به رفتارها و عادات جدید، فرصت تغییر روش رهبری‌تان را برای همیشه در اختیارتان خواهد گذاشت.

چالش رواقی (راهنمای فلسفی برای دستیابی به استقامت آرامش و انعطاف‌پذیری بیشتر)

  • 130,000 تومان

ویلیام اروین فیلسوف در این کتاب کاربردی نشان می‌دهد که خردورزی‌های فیلسوفان رواقی سده‌ها پیش می‌تواند ما را در مواجهه با فشارهای گوناگون زندگی روزمرۀ امروزی یاری کند. کتاب چالش رواقی، به نحوی منحصربه فرد، بینش‌های رواقیان باستان نظیر مارکوس اورلیوس، سنکا و اپیکتتوس را با تکنیک‌های روان‌شناختی معاصر، نظیر اثر لنگرانداختن، تلفیق می‌کند. نتیجه آن‌که «راهبرد آزمون رواقی» ساده و نوین نویسنده به ما می‌آموزد که چگونه واکنش‌های عاطفی خود را نسبت به موانع زندگی، به شکلی عمیق، تغییر دهیم. بدین‌سان، نه‌تنها بر این موانع چیره می‌شویم بلکه از آن‌ها بهره هم می‌بریم. این کتاب تمرینی است برای چیزی که می‌توان رواقی‌گری قرن بیست و یکمی نامیدش. در این کتاب، ویلیام اروین پند و اندرزهای فیلسوفان رواقی قرن نخست میلادی را با تحقیقات روانشناسان قرن بیست و یکمی در هم آمیخته است.

درآمدی کوتاه بر فلسفه ذهن

  • 48,000 تومان

ماهیت ذهن و ارتباط آن با بدن (مغز)، یکی از ژرف‌ترین مسائل فلسفه جدید و معاصر است. درآمدی کوتاه بر فلسفه ذهن با زبانی ساده و با ذکر مثال‌های گویا، شما را با مهم‌ترین نظریه‌های فلسفی در این باره آشنا می‌کند. نویسنده در این کتاب با اشاره به ابعاد سه‌گانه مسئله ذهن - بدن، یعنی ابعاد هستی‌شناختی، معرفت‌شناختی و معناشناختی، توجه خود را عمدتا به مسئله هستی‌شناختی معطوف می‌کند. فصل نخست به بررسی نقادانه دوگانه‌گرایی اختصاص دارد، اما در بیش‌تر فصل‌های بعدی روایت‌های مختلف از فیزیکالیسم بررسی و نقد می‌شوند. هدف این کتاب رسیدن به نتیجه‌ای له یا علیه نظریه‌ای خاص در باب ذهن نیست، بلکه تلاش بر این است که نقاط قوت و ضعف هر یک از دیدگاه‌ها بیان شوند.

برنامه بازاریابی 1 صفحه‌ای (مشتریان جدید جذب کنید درآمد بیشتری بدست آورید و متمایز شوید)

  • 120,000 تومان

برای ساختن و اداره یک کسب و کار موفق، باید از انجام فعالیت‌های بازاریابی تصادفی و پراکنده دست برداریم و از یک برنامه بازاریابی قابل اتکا و منسجم برای داشتن یک رشد پیوسته استفاد کنیم. به طور سنتی، تهیه برنامه بازاریابی، یک فرآیند دشوار و زمان‌بر است و به همین دلیل هم به ندرت انجام می‌شود. آلن دیب، که یک کارآفرین سریالی و بازاریاب موفق است، در کتاب «برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای»، روش و ابزاری ساده و سریع برای ساخت برنامه بازاریابی در اختیار ما قرار می‌دهد. این برنامه، واقعا یک صفحه است و از 9 بخش تشکیل می‌شود. با کمک آن، به راحتی می‌توانیم مسیر بازاریابی خود را ترسیم کرده و آن را اجرا کنیم. صرف نظر از اینکه تازه شروع کرده باشید یا یک کارآفرین با سابقه باشید، این کتاب و ابزار، به شما کمک می‌کند تا با سریع‌ترین و راحت‌ترین روش، یک برنامه بازاریابی و مناسب و کاربردی برای رشد پایدار کسب و کارتان ایجاد نمایید. برخی مفاهیم مهمی که در این کتاب پوشش داده شده‌اند: ـ چگونه مشتریان جدید جذب کنید و چگونه از مشتریان فعلی درآمد بیشتری کسب نمایید. ـ چرا تقلید از روش‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ باعث شکست شما خواهد شد و بهترین استراتژی‌های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط چیست؟ ـ یک فرآیند ساده و گام به گام برای ساخت برنامه بازاریابی اختصاصی کسب و کار شما که واقعا یک صفحه باشد. ـ چگونه رقبا را کنار بزنید و به بهترین گزینه برای مشتریان صنعت خود تبدیل شوید. ـ چگونه با کمک رازهای بازاریابی واکنش مستقیم، با بودجه‌ای اندک، نتایجی عالی به دست آورید. ـ چگونه قیمت‌های بالایی برای محصولاتتان در نظر بگیرید و در عین حال مشتریان قدردان شما باشند. ـ و...

5 زبان عشق (رازهایی برای داشتن عشقی پایدار)

  • 115,000 تومان

ممکن است به دلیل مشغله‌های روزمره، ابراز عشق را فراموش کنیم. ما تعریف کردن را از یاد می‌بریم، هدیه‌ای به مناسبت عشق نمی‌دهیم، عاشقانه همسرمان را در آغوش نمی‌گیریم. هر آنچه نشان‌دهنده عشق و علاقه است را بیان نمی‌کنیم یا به درستی انجام نمی‌دهیم. کتابی که در دست دارید، در مورد بیان و شنیدن عشق است، آن هم شفاف. بدون هیچ ترفند یا روانکاوی. فقط به شما می‌آموزد با زبان همسر خود، به او ابراز عشق کنید. ایده‌های ساده موجود در این کتاب که کاملا واضح و با شوخ‌طبعی بیان شده‌اند، آن را جذاب و کاربردی کرده است. داستان‌های واقعی این کتاب برای شما الهام‌بخش خواهند بود و روش حس مشترک استفاده شده در این کتاب شما را برای بکار بردن ایده‌ها ترغیب خواهد کرد. حسی که خواندن این کتاب به شما می‌دهد همانند حس قدم زدن و صحبت کردن یا یک دوست فهیم است. بکار بردن آن برای همیشه رابطه شما را تغییر خواهد داد، تغییری که از همین امروز آغاز می‌شود.

متافیزیک

  • 14,000 تومان

این کتاب بی‌درنگ با طرح پرسش‌های متافیزیکی، سراغ مباحث اساسی این حوزه از معرفت بشری می‌رود: اشیا چه هستند؟ آیا رنگ‌ها و شکل‌ها برای خود وجودی مستقل دارند؟ آیا کل، همان مجموع اجزایش است؟ چگونه است که چیزی علتٍ چیزی دیگر می‌شود و نه صرفاً هم‌جوار آن؟ ممکن چیست؟ آیا زمان چیزی جاری است؟ استیون مامفورد استاد متافیزیک در دانشگاه دورهام انگلستان می‌کوشد، با طرح پرسش‌هایی ساده، زمینه را برای تأمل در باب برخی مباحث در سنت متافیزیک تحلیلی فراهم سازد، مباحثی چون جوهر، خاصیت، تغییر، علت، امکان، زمان، هویت شخصی، عدم و آگاهی...

فلسفه در قرن جدید

  • 39,000 تومان

جان سرل آثار برجسته‌ای در سه قلمرو فلسفی دارد: فلسفه ذهن، فلسفه زبان و فلسفه اجتماع. این کتاب جستارهایی از او را در این سه قلمرو در اختیارتان قرار می‌دهد. ادامه این جستارها گسترده است: هستی‌شناسی اجتماعی، که در آن سرل می‌کوشد با بیانی فشرده و آموزنده آرای خود را که در مواضع دیگر با جزئیات آورده است به اختصار توضیح دهد؛ هوش مصنوعی و علوم شناختی که به بررسی وضعیت کنونی آن و بیان اندیشه‌های اخیر سرلی در این باره اختصاص دارد؛ فلسفه زبان، که در آن سرلی با برقراری ارتباط میان ایده‌های مختلف، پاسخ‌هایی اصیل به پرسش‌هایی بنیادی می‌دهد. به علاوه در این کتاب جستارهایی درباره محدودیت‌های تحقیق و تفحص پدیدار شناختی، مسئله ذهن - بدن و نیز چیستی و آینده فلسفه از نگاه سرل خواهید یافت. دامنه این جستارها گسترده است: هستی‌شناسی اجتماعی، که در آن جان سرل می‌کوشد با بیانی فشرده و آموزنده آرای خود را که در مواضع دیگر با جزئیات آورده است به اختصار توضیح دهد: هوش مصنوعی و علوم شناختی، که به بررسی وضعیت کنونی آن و بیان اندیشه‌های اخیر سرل در این باره اختصاص دارد. فلسفه زبان، که در آن سرل با برقراری ارتباط میان ایده‌های مختلف، پاسخ‌هایی اصیل به پرسش‌هایی بنیادی می‌دهد. همچنین در این کتاب جستارهایی درباره محدودیت‌های تحقیق و تفحص پدیدارشناختی، مسئله ذهن‌ـبدن و نیز چیستی و آینده فلسفه از نگاه جان سرل خواهید یافت.

درآمدی کوتاه به ذهن

  • 48,000 تومان

جان سرل با آنکه حالات ذهنی را به تمامی معلول فعالیت‌های نورونی مغز می‌داند، اما از آنجا که آنها را سوبژکتیو، کیفی و اول شخص می‌شمارد، تقلیل هستی شناختی این حالت‌ها را به بنیاد نورونی‌شان برنمی‌تابد. بدین‌سان سرل از مادی‌باوری تقلیل‌گرا و حذفی فاصله می‌گیرد و می‌کوشد تا با چیره شدن بر واژگان و مفروضات سنتی که به باور او همگی بر خطا بوده‌اند راه حلی برای مسائل فلسفه ذهن، همچون مسئله ذهن - بدن، علیت ذهنی و... بیابد.

فلسفه‌ای برای زندگی (روش‌های کهن رواقی برای زندگی امروز)

  • 115,000 تومان

فلسفه رواقی یکی از رایج‌ترین و مردمی‌ترین مکاتب فلسفی در روم باستان بود، نویسنده این کتاب خود آموزه‌های فلسفه رواقی را در زندگی به کار می‌بندد و در اثر حاضر تجارب شخصی‌اش را با خواننده در میان می‌گذارد. خوانندگان این کتاب می‌آموزند که چگونه دلهره و نگرانی را به حداقل برسانند و چگونه گذشته را فراموش کنند و به چیزهایی بیندیشند که هم‌اکنون تحت کنترلشان است؛ به‌علاوه، یاد می‌گیرند چگونه با توهین، سالمندی و وسوسه جستجوی ثروت و شهرت مقابله کنند. در یک کلام، فلسفه‌ای برای زندگی به مخاطبان نشان می‌دهد که چطور به ناظران فکور زندگی خود بدل شوند. اگر در همان حال که امور روزمره خود را انجام می‌دهیم به خود بنگریم و بعدا درباره آن تامل کنیم، به سرچشمه‌های ناراحتی و رنج پی می‌بریم و سرانجام از آن دوری می‌کنیم: این‌گونه است که رواقیان به زندگانی با کمترین رنج و بیشترین خشنودی امید می‌بندند.

درآمدی کوتاه به مغز

  • 48,000 تومان

توجه به مغز و دستاوردهای عظیمی که طی دهه‌های اخیر نصیب دانشمندان شده است نتایجی تاثیرگذار در همه‌ی حوزه‌های دانش بشری داشته است. از زدودن بسیاری از خرافات نزد عامه‌ی مردم گرفته تا هوشیار شدن محققان در حوزه‌های علوم انسانی و فلسفه. در عصر حاضر، هر مطالعه و تحقیقی که چنین دستاوردهایی را نادیده بگیرد در مقطعی ناگزیر به تصحیح مفروضات خود خواهد بود. پس خردمندانه این است که پیش از به کار بستن مغزمان در هر تحقیقی چه علمی چه فلسفی ابتدا با آن آشنا شویم. این کتاب مدخلی است بر این مهم...

اختیار و عصب‌ زیست‌شناسی (تاملاتی درباره اراده آزاد زبان و قدرت سیاسی)

  • 15,000 تومان

در کتاب حاضر دو سخنرانی چاپ شده است، یکی درباره مسئله اراده آزاد و عصب زیست‌شناسی و دیگری درباره زبان، هستی‌شناسی اجتماعی و قدرت سیاسی. موضوعاتی که به ظاهر ارتباطی با هم ندارند. البته در یک سطح، یعنی سطح نیت مولف، به واقع هیچ ارتباطی با هم ندارند. هنگام تهیه آنها هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که زمانی آنها، یک جا با هم، چاپ خواهند شد. با این حال، هر دوی آنها بخش‌هایی از یک اقدام فلسفی بسیار عظیم‌تر هستند و توضیح آن می‌تواند ارزشمند باشد، چه، درک خواننده را از آنچه در تلاشم تا در این سخنرانی‌ها به انجام برسانم، عمق می‌بخشد. در این کتاب برخی از موضوعات فلسفی مهم را به صورت مختصر و فشرده مورد بحث قرار داده‌ام.

صفحه‌ی 1