محمد كريمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زنانی که جهان را بهتر کردند
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
معنای زندگی (مدرسه زندگی)
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
ایده‌های بزرگ برای ذهن‌های کنجکاو (مقدمه‌ای بر فلسفه) مجموعه مدرسه زندگی
فلسفه درد
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
فروشنده
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
آنتونیای من
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
در باب اعتماد به نفس (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
روان‌درمانی چیست (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 98,500 تومان
  • با تخفیف: 98,500 تومان
مصیبت‌های شاغل‌ بودن (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 66,500 تومان
  • با تخفیف: 66,500 تومان
قحطی بزرگ و نسل‌کشی در ایران (1296 تا 1298 1917 تا 1919)
آرامش (مجموعه مدرسه زندگی)
  • 89,500 تومان
  • با تخفیف: 89,500 تومان

زنانی که جهان را بهتر کردند

  • 180,000 تومان

این کتاب شامل زندگی‌نامه مختصر و مفید زنان دانشمند، ورزشکار، هنرمند، هنرپیشه، مخترع، کاشف و... است. قطعا داستان زندگی آن‌ها، از گمنام‌ترین‌شان تا مشهورترین‌شان، سرچشمه الهام نوجوانان خواهد بود و آنها را تشویق خواهد کرد تا رویای بزرگ در سر بپرورانند.

معنای زندگی (مدرسه زندگی)

  • 89,000 تومان

این کتاب طیفی از انتخاب‌ها را پیش روی ما قرار می‌دهد تا بتوانیم یکی از آن‌ها را که برای ما پذیرفتنی‌تر است، انتخاب کنیم. کتاب پیرامون هشت فعالیت معنادار مهم بحث می‌کند: عشق، خانواده، کار، دوستی، فرهنگ، سیاست، طبیعت و فلسفه. بسیاری از این فعالیت‌ها به خوبی شناخته شده‌اند: چراکه هدف در این‌جا بیشتر بازخوانی و تبیین برخی از انتخاب‌های آشناست تا کشف منابع کاملا جدید معنا. انتخاب‌ها، جهت‌گیری‌ها را نشان خواهند داد و ما را به یافتن اولویت های خود توانمند می‌کنند و یا اگر انتخابی خلاف خواسته‌های ما باشد، می‌توانیم هدف دیگری را جایگزین کنیم.

ایده‌های بزرگ برای ذهن‌های کنجکاو (مقدمه‌ای بر فلسفه) مجموعه مدرسه زندگی

  • 82,500 تومان

کودکان از بسیاری جهات فیلسوف به دنیا می‌آیند. آن‌ها بی‌نیاز از ترغیب دیگران، برخی از مهم‌ترین سوال‌ها را می‌پرسند؛ سوالاتی در مورد زمان، میرایی، خوشبختی و معنای زندگی. با این حال متاسفانه اغلب اوقات این کنجکاوی ذاتی پرورش پیدا نمی‌کند و همان‌طور که بزرگ می‌شوند، سوال‌هایشان کم و کمتر می‌شود. کتاب ایده‌های بزرگ برای ذهن‌های کنجکاو طراحی شده است تا غریزه فلسفی خودانگیخته کودکان را مهار کند و آن را از طریق آشنایی با ایده‌های اساسی و پرشور فلسفی در طول تاریخ پرورش دهد. این کتاب ما را به دیدار شخصیت‌های برجسته فلسفه در نقاط مختلف جهان از تمام دوره‌ها می‌برد و برایمان آشکار می‌کند که چگونه ایده‌های آن‌ها تا امروز اهمیت خود را حفظ کرده‌اند. این کتاب با تمرین‌ها و تصویرسازی‌های زیبا، شور و طراوت ایده‌های متفکران بزرگ را زنده می‌کند و برای ذهن‌های کنجکاو بالای نه سال پیشنهاد می‌شود...

فلسفه درد

  • 125,000 تومان

آرنه وتلسن بر آن است که همه ما در هر لحظه از زندگی‌مان در معرض درد هستیم، اما نه لزوما به شکل واقعیت سمج، بلکه به منزله یک احتمال دائمی. فلسفه درد نگاهی تامل‌برانگیز است به جنبه‌ای ناگزیراز وضع بنیادین بشر. وتلسن در این کتاب به شکل‌های متنوعی از درد می‌پردازد، از جمله دردی که به واسطه شکنجه بر انسان تحمیل می‌شود، درد بیماری، درد اضطراب، درد اندوه، درد خشونت و افسردگی. او ماهیت دو پهلوی درد را بررسی می‌کند. این‌که در زندگی روزمره همواره تلاش می‌کنیم از درد اجتناب کنیم اما در عین‌حال، جستجوی درد برایمان شورانگیز است. وتلسن درد را در قلمروهای مختلفی از زندگی مدرن، از جمله خانواده و شغل، بررسی می‌کند.

فروشنده

  • 44,000 تومان

موریس فنجان را شکست و گذاشت بالای اجاق گاز. زنگ «عدم فروش» صندوق را زد و یک پنج سنتی از کشوی صندوق بیرون آورد. بعد درپوش صندوق را بلند کرد، کبریتی زیر پیشخان زد. کف دستش را حائل شعله کرد و مقدار پول داخش را نگاه کرد. آیدا فقط توانسته بود سه دلار کاسبی کند. کی پولش می‌رسید روزنامه بخرد؟ با این حال موریس از مغازه بیرون رفت تا روزنامه بخرد، اگرچه به لذت ناچیزی که از روزنامه می‌برد بدبین بود؛ مگر این روزنامه چه چیز باارزشی درباره دنیا می‌نوشت؟

آنتونیای من

  • 41,000 تومان

آنتونیا دختری کولی بود. وقتی بچه بودم، رفتار خوبی با من داشت. از هشت تا دوازده سالگی‌ام چیزهای زیادی از او دیدم. او مهربان بود و ذاتاً احساساتی...

در باب اعتماد به نفس (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 75,000 تومان

تصور ما از تفاوت بین موفقیت و شکست، مبتنی بر مفهومی است که سیستم استاندارد آموزشی هیچ‌گاه به آن نمی‌پردازد: اعتماد به نفس. در باب اعتماد به نفس ما را با کلیدی‌ترین موانعی آشنا می‌کند که اجازه نمی‌دهند پتانسیل‌هایمان را بیشتر به کار بیندازیم. در این کتاب در باب سندروم شیادپنداری خواهیم خواند، در مورد حکمتی سخن خواهیم گفت که از تصور دستشویی رفتن شخصیت‌های بزرگ حاصل می‌آید، و خواهیم دید (از جمله) نیچه و مونتنی در باب مقاومت انعطاف‌پذیرانه و دلیری چه حرف‌هایی برایمان دارند. اغلب‌مان در همان سطح اعتماد به نفسی که داریم در جا می‌زنیم، چون داشتن اعتماد به نفس را نوعی خوش‌شانسی می‌پنداریم. اما در واقع حقیقت کاملا برعکس است: اعتماد به نفس در واقع مهارتی است مبتنی بر ایده‌هایی در باب جایگاه‌مان در جهان، که می‌توان رازهای آن را آموخت.

روان‌درمانی چیست (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 98,500 تومان

روان‌درمانی یکی از ارزشمندترین ابداعات صد سال گذشته است که از قدرتی استثنایی برای ارتقاء سطح سلامت روانی، بهبود روابط و گشایش فضای خانواده برخوردار است و در بهره‌برداری از ظرفیت بالقوه حرفه‌ای‌مان کمک می‌کند. از این‌رو در این کتاب تلاش بر آن است تا روان‌درمانی تبیین گردد و توضیح داده شود که این حوزه پاسخ‌گوی کدام نیازهای درونی ما است و با چه روش‌هایی به این نیازها رسیدگی می‌شود و برآیند مداخله روان‌درمانی در حالت ایده‌آل چه می‌تواند باشد. این کتاب بازتاب‌دهنده یک باور بنیادین در مدرسه زندگی، که معتقد است روان‌درمانی بزرگ‌ترین گامی است که ما می‌توانیم در جهت خودفهمی و شکوفایی خویش برداریم. یک دوره‌ روان‌درمانی می‌تواند قدری از خشم، خودمغلوب‌انگاری، بی‌اعتمادی، سرگشتگی و اندوه ما را بکاهد. هدف از انتشار مجموعه‌ی مدرسه زندگی پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه فقدان خودشناسی، هم‌دلی و ارتباط است. فعالیت‌های ما در ده مرکز در اقصی نقاط جهان انجام می‌شود، از جمله لندن، آمستردام، سئول و ملبورن. فیلم‌سازی، برگزاری کلاس‌ها، ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی از دیگر فعالیت‌های ماست. مؤسسه انتشاراتی مدرسه زندگی به انتشار آثاری در باب مهم‌ترین مسائل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر می‌پردازد. مبنای انتشار عناوین، ارائه سرگرمی، آموزش، تسلی‌بخشی و دگرگونی در زندگی خوانندگان است.

مصیبت‌های شاغل‌ بودن (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 66,500 تومان

کار می‌تواند مبنای خلاقیت، هیجان و هدف باشد. با این وجود، زندگی شغلی اکثر ما منجر به سردرگمی، ناامیدی و شکست می‌شود. اغلب وسوسه و تصمیم ناگهانی سرزنش کننده است و در خلوت خود احساس شرم و گناه می‌کنیم. این کتاب با دلایل بجا و جذابی از جمله توسعه شغل دوران مدرن، نقش تکنولوژی، ماشین‌آلات و رقیب‌ها توضیح می‌دهد که چرا شغل می‌تواند گاهی مایوس کننده باشد. این کتاب پیشنهادات شگفت‌انگیز و در عین حال امیدوارکننده‌ای به ما می‌دهد؛ دورنمای کار ما را مستحکم‌تر می‌کند و وقتی شغل در زمان‌های مختلف به صورت طاقت‌فرسایی ما را به چالش می‌کشد، به ما راهکار می‌دهد.

قحطی بزرگ و نسل‌کشی در ایران (1296 تا 1298 1917 تا 1919)

  • 25,000 تومان

قحطی بزرگ در زمانی اتفاق افتاد که سراسر ایران در اشغال نظامی انگلیسی‌ها بود. ولی انگلیسی‌ها نه تنها هیچ کاری برای مبارزه با قحطی و کمک به مردم ایران نکردند، بلکه عملکرد آن‌ها اوضاع را وخیم‌تر کرد و سبب مرگ میلیون‌ها نفر از ایرانیان شد.

آرامش (مجموعه مدرسه زندگی)

  • 89,500 تومان

هدف از انتشار مجموعه مدرسه زندگی پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه فقدان خودشناسی، همدلی و ارتباط است. فعالیت‌های ما در ده مرکز در اقصی نقاط جهان انجام می‌شود، از جمله لندن، آمستردام، سئول و ملبورن. فیلم سازی، برگزاری کلاس‌ها، ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی از دیگر فعالیت‌های ماست. موسسه انتشاراتی مدرسه زندگی به انتشار آثاری در باب مهم‌ترین مسائل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر می‌پردازد. مبنای انتشار عناوین، ارائه سرگرمی، آموزش، تسلی‌بخشی و دگرگونی در زندگی خوانندگان است.

صفحه‌ی 1