محمد خلعتبري فاطمه بلدي


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر ظریف اهمیت ندادن
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
همه چیز به فنا رفته
  • 157,000 تومان
  • با تخفیف: 157,000 تومان
مشاوره و تحول شغلی (نظریه‌ها و کاربست)
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

هنر ظریف اهمیت ندادن

  • 115,000 تومان

چندین دهه است که به ما گفته‌اند مثبت‌اندیشی کلید یک زندگی شاد است. مارک منسن می‌گوید: لعنت به مثبت‌اندیشی، بیایید روراست باشیم. اوضاع خراب است و ما همه مجبور هستیم با آن کنار بیاییم . منسن ظاهرسازی نمی‌کند و طفره نمی‌رود. او همه چیز را همان‌گونه که واقعا هست می‌گوید درصد خالص و نشاط‌آور از حقیقتی که جای آن در زندگی امروز شدیدا خالی است .هنر ظریف اهمیت ندادن، پادزهر او برای ذهنیت نازپرورانه‌ای است که می‌گوید بیایید همگی احساس خوبی داشته باشیم و نسلی لوس بار آورده است. منسن به پشتوانه تحقیقات آکادمیک و لطیفه‌های به جا سعی دارد پایه‌های زندگی ما را تقویت کند تا بتوانیم به جای مثبت‌اندیشی در شرایط سخت، یاد بگیریم آن شرایط را تحمل کنیم. زمانی که ترس‌ها، اشتباهات، و تردیدهای خود را بپذیریم، زمانی که با حقایق دردناک مواجه شویم ، می‌توانیم شهامت، استقامت، صداقت، مسئولیت‌پذیری و بخشندگی‌ای را که می‌جوییم بیابیم.

همه چیز به فنا رفته

  • 157,000 تومان

مارک منسن بر خلاف کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن که در آن به اضطراب همیشگی حاکم بر زندگی انسان مدرن پرداخته است . در همه چیز به فنا رفته توجه خود را از نقایص اجتناب‌ناپذیر درون هر فرد، به فجایع بی‌پایان دنیای اطرافمان معطوف می‌کند. او با استفاده از دریای پژوهش‌های روان‌شناختی درباره این موضوعات، و نیز با به کارگیری خرد لایتناهی فیلسوفانی همچون افلاطون ، نیچه و تام ویتس، مذهب و سیاست را تشریح می‌کند و به بررسی شباهت‌هایی که به یکدیگر پیدا کرده‌اند می‌پردازد. او با نگاهی متفاوت به روابط ما با پول سرگرمی و اینترنت می‌نگرد و اینکه چطور افراط در یک چیز خوب می‌تواند تبدیل به سوهان روح شود. او آشکارا تعاریف ما از ایمان خوشبختی، آزادی و حتی امید را به چالش می‌کشد

مشاوره و تحول شغلی (نظریه‌ها و کاربست)

  • 165,000 تومان

انسان چرا کار می‌کند یا باید کار کند؟ آیا کار برای رفع نیازهای بشری و یا دستیابی به لذت است یا انسان کار می‌کند تا از این طریق رشد کند، شکوفا شود و بقا یابد؛ این کتاب با این سؤال اساسی آغاز می‌شود. در بخشی که مبانی نظری شغل اهمیت دارد نظریه‌های مهمی مطرح شده است؛ نظریه‌های سازگاری کار مینه سوتا، نظریه گزینش و سازگاری شغلی هالند، نظریه شغلی پهنه زندگی یا فضای زندگی، نظریه شغلی شناختی ـ اجتماعی و نظریه سازه شغلی، قالب این کتاب را تشکیل می‌دهد.

صفحه‌ی 1