محمد خضرزاده


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهبران( راهنمای گام به گام پرورش راهبران حرفه‌ای در بازار شبکه‌ای) جلد اول
پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای (چطور الان نه را به همین الان تبدیل کنیم)
شیب
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

راهبران( راهنمای گام به گام پرورش راهبران حرفه‌ای در بازار شبکه‌ای) جلد اول

  • 80,000 تومان

راهبری مهارت و موضوع مهمی است. این کتاب ادعا ندارد که شامل تمام اصول و مهارت‌های لازم جهت تسلط‌یابی بر مبحث راهبری می‌شود. این کتاب فقط برای شروع است، اما بالاخره باید از جایی شروع کنیم، اینطور نیست؟ اگر ندانیم که چه چیزهایی را نمی‌دانیم، بهترین گزینه شروع است. این کتاب قاعده مهارت‌ها و روش‌های «چگونه انجام دادن» را شرح می‌دهد، گر چه قطعا همه آن‌ها را به طور کامل در بر ندارد. مانند هر مبحث دیگری، ابتدا مقدمات و مباحث اولیه راهبری را یاد می‌گیریم و سپس سراغ مباحث پیشرفته‌تر می‌رویم. برای همین است که این کتاب «جلد اول» نام دارد. موضوع این کتاب یک غول عظیم‌الجثه است به اسم مشکلات.

پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای (چطور الان نه را به همین الان تبدیل کنیم)

  • 79,000 تومان

وقتی مهارت‌های درست برای پیگیری را داشته باشیم ترس و تعلل از بین می‌روند. دیگر از تلفن کردن نمی‌ترسیم و حالا ما می‌توانیم مشتاقانه منتظر گفتگوهای صمیمانه با مشتریان‌مان باشیم که ما را دوست دارند.وقتی که به پراسپکت‌مان اعتماد‌به‌نفس بدهیم، برقراری تماس دوباره با آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود. برای هر دوی ما و آن‌ها. مگر هر دوی ما یک تجربه‌ی خوشایند نمی‌خواهیم؟

شیب

  • 50,000 تومان

شیب چیست؟ شیب پنجمین مصاحبه‌ای است که مصاحبه‌کننده هرگز با شما تماس نمی‌گیرد. شیب گروه موسیقی‌ای است که در یک سالن خالی از تماشاگر در مکانی نامعلوم مشغول اجرا است. شیب هفتمین باری است که هنگام تمرین اسکی زمین می‌خورید. شیب نیمه مسیر ماراتن است، وقتی که هیجان شلیک شروع مسابقه‌ خاطره‌ای مبهم است و شوق رسیدن به خط پایان رویایی دست‌نیافتنی است. شیب مسیر ناهمواری است که باید طی کنید تا به هدف بزرگ خود برسید... البته اگر که در تعقیب هدف درست هستید. دیگر چی؟ آهان، شیب همچنین راهنمایی است برای حرفه‌تان، برنامه‌ریزی برای آینده شرکت‌تان، و ای بسا رسیدن به خوشبختی در زندگی‌تان.

صفحه‌ی 1