محدثه احمدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دختران بی‌پروا
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
اگزیستانسیالیسم و عشق رمانتیک
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
ناگاه ناکجا
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
5 بازمانده
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
هم‌خون
  • 221,000 تومان
  • با تخفیف: 221,000 تومان
1 لحظه
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
گلوله‌ای که خطا رفت
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
آن دختر
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
بازی قتل (مقدمه‌ای بر رمان‌های راهنمای کشف قتل از 1 دختر خوب و دختر خوب خون بد)
آپارتمان پاریس
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
کاخ کاغذی
  • 151,000 تومان
  • با تخفیف: 151,000 تومان

دختران بی‌پروا

  • 210,000 تومان

یک جزیره؛ زیبا، وحشی و عجیب… جزیره مرو، نقطه‌ای متروک وسط اقیانوس آرام است و گذشته‌ای مرموز و سرشار از کشتی‌های شکسته، آدم‌خواری و حتی قتل. مقصدی مناسب برای مسافران ماجراجویی که می‌خواهند از هر چیزی بگریزند… جز حقیقت. شش مسافر؛ شش جوان جذاب، سفری دلپذیر را آغاز می‌کنند، با روزهای آفتابی و شب‌های سرمست‌کننده. ولی کم‌کم می‌فهمند خیلی از تمدن دور شده‌اند و در چنگ جزیره اسیرند. پس وارد مسیری پیچیده و خطرناک می‌شوند. رازهای بی‌شمار؛ یک نفر گم می‌شود. دیگری می‌میرد. بقیه مسافرها از خودشان می‌پرسند زیر پوست این بهشت زیبا چه امواج سیاهی مخفی شده و حالا چه کسی را با خود خواهد برد.

اگزیستانسیالیسم و عشق رمانتیک

  • 200,000 تومان

در «اگزیستانسیالیسم و عشق رمانتیک» دیدگاه‌ها، زندگی و نوشته‌های پنج تن از مهم‌ترین فیلسوفان اگزیستانسیالیست مورد بررسی دقیق کلیری قرار گرفته است. او با استفاده از بینش اگزیستانسیال فیلسوفان بزرگی چون فردریش نیچه، کی‌یر کگور، سیمون دوبووار، ژان پل سارتر و ماکس اشتیرنر، به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا واقعیت روابط عاشقانه، اغلب از ایده‌آل‌های ما فاصله می‌گیرد. کدام بخش از نظرات معمول درباره عشق می‌تواند نادرست از آب درآید و ناکامی‌ها و ناامیدی‌های ما از کجا سرچشمه می‌گیرند. کلیری همچنین به مهم‌ترین عناصر عشق و جریان قدرتمند اگزیستانسیالیسم می‌پردازد و از دل اندیشه‌های این پنج فیلسوف پیشنهادها یا راه‌حل‌هایی نیز برای رسیدن به یک عشق ماندگارتر و سالم‌تر ارائه می‌دهد.

ناگاه ناکجا

  • 225,000 تومان

اواخر اکتبر. پس از نیمه‌شب. منتظر پسر هجده ساله‌تان هستید. دیر کرده. از پنجره به خیابان چشم می‌دوزید. او را می‌بینید. ولی تنها نیست. مسلح است و به سمت یک نفر می‌رود. باورتان نمی‌شود. پسر شوخ‌طبع و خوشحال شما درست جلوی خانه، یک غریبه را می‌کشد. دلیلش را نمی‌دانید. ولی حالا آینده‌اش نابود شده و تحت بازداشت است. آن شب با درماندگی می‌خوابید. همه چیز از دست رفته. تا اینکه بیدار می‌شود... و از دیروز سر درمی‌آورید. دوباره بیدار می‌شوید... و از دو روز قبل سر درمی‌آورید. هر بار، یک روز عقب می‌روید و از لحظه‌ی قتل فاصله می‌گیرید. حالا فرصت دارید جلوی آن اتفاق منحوس را بگیرید. پاسخ معما و علت وقوع این جنایت، جایی در گذشته است. چاره‌ای ندارید؛ باید پیدایش کنید... - تک‌تک کلمات و لحظات این کتاب عالی هستند. شاهکار است... یکی از بهترین کتاب‌هایی که به عمرم خوانده‌ام. (لیزا جوئل) - واقعاً فوق‌العاده است. پیرنگی اصیل و خلاقانه دارد و لحظات حساس کتاب بسیار معنادارند. (مارین کیز) - برای نجات فرزندتان تا کجا پیش می‌روید؟ این رمان، پاسخی هوشمندانه و حیرت‌انگیز به این پرسش می‌دهد. (روث ور) - نویسنده حس هم‌ذات‌پنداری را در ما بیدار می‌کند و نتیجه، خلق اثری ارزشمند است. (گاردین)

5 بازمانده

  • 239,000 تومان

«پنج بازمانده» تریلر جنایی جدید و فراموش‌نشدنی از هالی جکسون یکی از بااستعدادترین و جوان‌ترین نویسندگان در ژانر جنایی - معمایی است. او در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل کرده است و اولین رمانش را زمانی نوشت که تنها پانزده سال داشت، اما امروزه بیشتر به واسطه مجموعه «راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» شناخته می‌شود. این سری کتاب محبوب، هالی جکسون را به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز تبدیل کرد و تحسین‌های بسیاری را برایش به ارمغان آورد.

هم‌خون

  • 221,000 تومان

یک آزمایش ژنتیک، تاریک‌ترین راز خانواده را برملا می‌کند. ویل هیچ چیزی راجع به خودش و خانواده‌اش نمی‌داند؛ جز این‌که در کودکی در جنگل راماپو در نیوجرسی پیدا شد و عنوان «پسر جنگل» را گرفت. حالا بعد از چند دهه، در یک وبسایت نسب‌شناسی پدرش را پیدا می‌کند و بیش از هر زمانی، به گذشتۀ مجهولش نزدیک می‌شود. ولی بعد از ملاقات با آن مرد، با سؤالات بیشتری مواجه می‌شود. پس سراغ آخرین سرنخ می‌رود؛ خویشاوندی درمانده که از عرش به فرش رسید و ناپدید شد. در این میان، به گروهی مخفی می‌رسد که قصدش افشای هویت آزارگران اینترنتی است. اما خیلی زود مشخص می‌شود که قاتلی زنجیره‌ای این گروه را هدف گرفته و شاید قربانی بعدی، خودِ وایلد باشد…

ذهن‌خوانی (علم جدید رمزگشایی از آنچه افراد واقعا می‌اندیشند آنچه واقعا می‌خواهند و آنچه واقعا هست)

  • 160,000 تومان

دکتر «دیوید لیبرمن»، روان‌درمانگر و نویسنده‌ی مشهوری است. او کتاب‌های موفق زیادی نوشته است که به فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز راه یافته‌اند و در ایران نیز محبوبند. لیبرمن آن‌طور که خودش در مقدمه‌ی این کتاب می‌گوید، سی سال است که ذات و روان انسان را می‌کاود. او در این مدت، به استراتژی‌هایی برای افزایش کیفیت زندگی و روابط افراد دست یافته که در سخنرانی‌ها، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های تلویزیونی و آثار گذشته‌اش، درباره‌ی آنها سخن می‌گوید.‌‌‌‌‌‌‌ اما «ذهن‌خوانی» که سال 2022 منتشر شد، موضوع تازه و بسیار جذابی را مطرح می‌کند. این کتاب با تکیه بر تازه‌ترین پژوهش‌های روانشناسی زبان، به دانشی می‌پردازد که به اعتقاد خود لیبرمن، به ما توانایی‌های «شبه تله‌پاتی» می‌دهد. «ذهن‌خوانی» حاصل سال‌ها ‌مطالعه و پژوهش لیبرمن درباره‌ی عناصر اساسی روان و زبان است و به هیچ وجه غیرعلمی و خیال‌پردازانه نیست. کتاب در چهار فصل و با زبانی همه‌فهم تدوین شده است تا برای همه‌ی افراد با هر میزان دانش روان‌شناختی، مفید و قابل استفاده باشد. در این کتاب، قدم به قدم یاد می‌گیرید که در موقعیت‌های واقعی، افکار اشخاص را بخوانید. مثلاً می‌فهمید یک فرد قابل اعتماد است یا دغلباز، همکارتان مشکل دارد یا صرفاً بی‌حوصله است، قرار اول موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. زمانی که در شرایطی با ریسک بالا قرار می‌گیرید، در وقت، پول و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد، مانع از دل‌شکستگی می‌شوید و می‌دانید چه کسی همراه شماست و چه کسی در مقابل‌تان ایستاده است.

1 لحظه

  • 175,000 تومان

فین میلر شانزده‌ساله تصادف می‌کند و زندگی‌اش در یک لحظه به پایان می‌رسد. او بین دو جهان معلق می‌ماند و با درماندگی شاهد تلاش و تقلای عزیزانش برای بقاست. بازماندگان تصمیمات سختی می‌گیرند، درگیر غم و پشیمانی می‌شوند و سعی می‌کنند قطعات زندگی خود را دوباره کنار هم بچینند. فین در این دنیا می‌ماند و همه چیز را می‌بیند. پدرش دنبال انتقام است، دوستش شجاعانه حقیقت را می‌طلبد، خواهرش مشتاق ترک این زندگی است، و مادرش همه را نجات می‌دهد ولی درگیر تصمیماتش می‌شود. فین باید برود اما چطور می‌تواند اعضای خانواده‌اش را رها کند؟ «یک لحظه» داستان غم‌انگیزی است که از عشق، مفهوم خانواده و گذر از سختی‌ها می‌گوید.

گلوله‌ای که خطا رفت

  • 159,000 تومان

پنجشنبه است و بالاخره اوضاع باید عادی شود. وقتی پای انجمن قتل پنجشنبه‌ها وسط می آید، دردسر هیچ‌وقت دور نیست. یک اسطوره خبری دنبال مطلبی هیجان‌انگیز می‌گردد و خیلی زود، اعضای انجمن با دو قتل مواجه می‌شوند که ده سال باهم فاصله دارند. اوضاع بدتر هم می‌شود. دشمنی جدید سراغ الیزابت می آید و ماموریتی مرگ‌آور به او می‌دهد.

آن دختر

  • 239,000 تومان

هانا جونز در آکسفورد، پیش از همه با آپریل کوتس - کلایودن آشنا شد. آپریل دختری پرانرژی و باهوش که گاهی هم بی‌رحم می‌شد. در ترم اول، آن‌ها در کنار ویل، هیو، رایان و امیلی گروهی جدانشدنی و خاص را تشکیل دادند. اما آخر ترم دوم، آپریل به قتل رسید. حالا یک دهه گذشته و هانا و ول منتظر اولین فرزندشان هستند. همزمان قاتل آپریل و دربان سابق آکسفورد، جان نویل، در زندان می‌میرند. هانا خوشحال است که بالاخره می‌تواند گذشته را پشت سر بگذارد. اما یک خبرنگار به سراغش می‌آید و با شواهد جدید روی بی‌گناهی نویل پافشاری می‌کند.

بازی قتل (مقدمه‌ای بر رمان‌های راهنمای کشف قتل از 1 دختر خوب و دختر خوب خون بد)

  • 59,000 تومان

پیپا فیتز - آموبی حوصله ندارد در مهمانی معمای قتل شرکت کند. چون باید پیراهنی قدیمی به سبک دهه 1920 بپوشد و وانمود کند شهرش، لیتل کیلتون، جزیره‌ای به نام جوی است. اما با شروع بازی، کم کم جذب جهانی خیالی می‌شود که مملو از فریب، فتنه و قتل است. پیپ سرنخ‌ها را جمع می‌کند تا به هویت قاتل پی ببرد اما مرگ شخصیت خیالی رجینال رمی تنها دغدغه‌اش نیست...

آپارتمان پاریس

  • 130,000 تومان

جس باید از اول شروع کند، او بی‌پول و تنها است و تازه شغلش را از دست داده است. برادر ناتنی‌اش، بن مشتاق نیست او را به خانه‌اش راه بدهد ولی دست رد به سینه‌اش نمی‌زند، حتما همه چیز در پاریس بهتر خواهد بود. جس به آپارتمان شیک برادرش می‌رسد ولی او را پیدا نمی‌کند. خبری از بن نیست. جس همه‌جا دنبالش می‌گردد و با پرسش‌های زیادی روبرو می‌شود، همسایه‌های بن عجیب و سردند. جس به پاریس آمده تا از گذشته‌اش فرار کند ولی ضاهرا پای آینده بن وسط است. تمام همسایه‌ها مظنون به حساب می‌آیند و رازی در سینه دارند.

کاخ کاغذی

  • 151,000 تومان

یکی از روزهای زیبای ماه ژوئیه شروع می‌شود و ال پنجاه ساله در «کاخ کاغذی» بیدار می‌شود. اینجا خانه تابستانی خانواده است و هرسال به این‌جا می‌آیند. ولی امروز صبح فرق دارد....

1  2  صفحه‌ی 1