محبوبه رمضان زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کنترل بیش‌فعالی و آموزش مهارت‌های هوش هیجانی به کودکان
40 تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان
کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان
  • 29,900 تومان
  • با تخفیف: 29,900 تومان
مهارت‌های سخنرانی
  • 17,900 تومان
  • با تخفیف: 17,900 تومان
چطور 1 دوست خوب پیدا کنیم
  • 14,900 تومان
  • با تخفیف: 14,900 تومان
قلدری در کودکان و نوجوانان
  • 14,500 تومان
  • با تخفیف: 14,500 تومان
خداحافظی با کمرویی و خجالت در کودکان و نوجوانان
عشق هرگز کافی نیست (راهنمای روابط زناشویی و خانوادگی)

کنترل بیش‌فعالی و آموزش مهارت‌های هوش هیجانی به کودکان

  • 25,900 تومان

کودک شما می‌تواند کنترل رفتار خود و تمرکزش را ارتقا بخشد همه کودکان بیش فعال (ADHD) دوست دارند بتوانند علائم اختلال خود را مدیریت کنند تا بهتر با دیگران کنار بیایند، اعتماد به ‌نفس بالاتری داشته و در مدرسه موفق تر باشند. اما اکثر آن‌ها مهارت‌های مورد نیاز برای کنترل رفتارهای ناگهانی خود را ندارند. کتاب کار برای کودکان بیش‌فعال روشی ساده پیشنهاد می‌دهد که تنها با 10 دقیقه تمرین در روز در یادگیری مهارت‌های حیاتی به کودکان بیش‌فعال کمک می کند.

40 تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

  • 29,900 تومان

به کودکان کمک کنید تا خونسرد، آرام، و با اعتماد به ‌نفس باشند. کودکان با اعتماد به ‌نفس نه تنها کمتر توسط سایر کودکان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند بلکه کمتر برای دیگران قلدری می‌کنند. برای آن‌ها همیشه آسان نیست که رفتار متعادل بین گستاخی و منفعل بودن را پیدا کنند. اگر فرزند شما به‌ طور مکرر هدف قلدری یا مورد تمسخر کودکان دیگر قرار می‌گیرد و برتری‌هایی نسبت به سایر کودکان دارد فعالیت‌های کارآمد و آسان این کتاب برایش مفید می‌باشد. این تمرینات ساده به کودکان کمک می کند بدون پرخاشگری و گستاخی از خودشان دفاع کنند و یاد بگیرند که مهربان و قاطع باشند: اعتماد به‌ نفس و ذهنیت مثبت نسبت به خود را ارتقاء بخشند. کاربرد این کتاب کار برای افزایش عزت نفس کودکان منفعل و پرخاشگر آسان و کارآمد می باشد. عزت‌نفس، نیرویی است که در دوران کودکی، نوجوانی و در تمام طول زندگی، ارزشمند بودن را به فرد و فرد را به خودش اثبات خواهد کرد.

کنترل خشم و عصبانیت در کودکان و نوجوانان

  • 29,900 تومان

روش های ساده و جالب برای کمک به کودکان در کنترل خشم: بسیاری از کودکان در همان ابتدای سال‌های ابتدایی یاد می‌گیرند که کج‌خلقی‌ها، گستاخی کردن، خودداری از رفتن به رختخواب یا حمام رفتن را کنار بگذارند. اما برخی کودکان، با نیروی اراده و کنترل خود مشکلاتی دارند. در صورت عدم اصلاح، این رفتارها منجر به مشکلات جدی در دوران نوجوانی و بزرگسالی می‌شوند. مشکل کنترل خشم یکی از دلایل ارجاع کودکان برای درمان می‌باشد. کودکان دچار این مشکل گاهی اوقات فقط 3 سال دارند. از آن‌جایی که مشکلات خشم در کودکان ممکن است نشانگر سایر مشکلات قابل توجه باشد بنابراین خشم در کودکان تا حد امکان باید سریع‌تر بررسی و کنترل شود. اگر کودکی در اطرافیان شما مشکل خشم دارد، به فعالیت‌های موثر و دوستانه این کتاب نیاز دارید.

مهارت‌های سخنرانی

  • 17,900 تومان

زندگی‌تان می‌تواند راحت‌تر... هیجان‌انگیزتر و رضایت بخش‌تر باشد. آیا دلیلی وجود دارد که شما قادر نباشید در مقابل یک شنونده در حالت ایستاده به اندازه زمانی که نشسته‌اید خوب باشید؟ به‌طور حتم می‌دانید که وجود دارد. در حقیقت وقتی با یک گروه مواجه می‌شوید باید بهتر فکر کنید. حضور آن‌ها باید به شما هیجان و سرزندگی بیشتری اهدا کند. بسیاری از سخنرانان بزرگ معتقدند که حضور شنونده برایشان محرک و الهام‌بخش است و ذهنشان را به عملکرد روشن‌تر و مشتاق‌تر سوق می‌دهد.

چطور 1 دوست خوب پیدا کنیم

  • 14,900 تومان

فعالیت‌های این کتاب، راهکارهای موثری پیشنهاد می‌دهد که در دوست‌یابی بهتر به کودک‌تان کمک می‌کند. کتاب چطور یک دوست خوب پیدا کنیم مهارت‌های اجتماعی بسیار متنوعی از جمله پیدا کردن دوستان جدید و حفظ دوستی‌ها، یافتن دوستانی با علائق مشترک، روش‌های غلبه بر طرد شدن، نکاتی برای گسترش توافق در روابط را به کودکان می‌آموزد. تمرین مهارت‌های این کتاب می‌تواند نوجوان را در دوران بلوغ حمایت کند، عزت‌نفس را ارتقا بخشد و انعطاف‌پذیری در بزرگسالی را توسعه دهد. دکتر لارنس ای شیپرو یک روانشناس شناخته شده ملی و کارشناس پرورش کودک است که به خاطر تکنیک‌های بازی‌درمانی شناختی مبتکرانه‌اش مشهور می‌باشد.

قلدری در کودکان و نوجوانان

  • 14,500 تومان

به کودک‌تان کمک کنید که در هنگام مواجهه با قلدری با اعتماد به نفس و شجاعانه رفتار کند. قلدری یک واقعیت در دنیای کنونی است که همه کودکان در دوره‌ای از زندگی خود آن را تجربه کرده‌اند و اغلب تا بعد از دوران کودکی گسترش می‌یابد. نادیده گرفته شدن، مسخره شدن و قلدری می‌تواند به عزت‌نفس کودک آسیب بزند و سبب ایجاد افسردگی و اضطراب در وی شود. اکنون که قلدری از دنیای حقیقی به دنیای مجازی نیز انتقال یافته است، مجهز کردن کودکان به مهارت‌هایی که می‌تواند آن‌ها را در مقابل قلدرهایی که با آن‌ها مواجه می‌شوند محافظت کند بسیار ضروری و مهم است. فعالیت‌های این کتاب به کودکان شما کمک می‌کند تا راهکارهای موثر برای مقابله با تمسخر، نام زشت نهادن، قلدری سایبری، شایعات و سایر انواع قلدری و مزاحمت را یاد بگیرند. کتاب "قلدری" شامل فعالیت‌ها و تمرین‌های 10 دقیقه‌ای است که شما و کودک‌تان می‌توانید برای یادگیری دفاع از خود و مقابله موثر با قلدری در کنار هم انجام دهید. این مهارت‌ها سرمایه‌های گران‌بهایی هستند که در دوران نوجوانی و بزرگسالی اعتماد به نفس و عزت‌نفس آن‌ها را ارتقا می‌دهند.

خداحافظی با کمرویی و خجالت در کودکان و نوجوانان

  • 25,900 تومان

چه زمانی خجالت فقط یک جنبه از شخصیت کودک شما می‌باشد و چه زمانی کمرویی مشکل‌ساز است؟ حتی خجالت موقتی می‌تواند کودک شما را از دوست‌یابی، سرگرمی و تجربیات جدید و عملکرد خوب در مدرسه باز دارد. این کتاب شامل بیش از 40 فعالیت جالب برای کودکان و والدین آنها می‌باشد که می‌توانند با هم انجام دهند و سبب افزایش اعتماد به نفس و ویژگی‌های مفید برای ادامه زندگی شود. اولین فعالیت این کتاب به ما کمک می‌کند برای تشویق پیشرفت کودکتان و کنار گذاشتن کمرویی یک جدول امتیاز ایجاد کنید. بقیه فعالیت‌ها توسط درمانگری‌های کودک طراحی شده‌اند و کمک می‌کنند تا اعتماد به نفس بالاتری کسب کنند و ارتباط راحت‌تری با دیگران داشته باشند.

عشق هرگز کافی نیست (راهنمای روابط زناشویی و خانوادگی)

  • 11,900 تومان

آیا به راستی مشکلات زناشویی غیر قابل حل است و آن چنان که گاه اینجا و آنجا گفته و شنیده می‌شود تنها دو راه وجود دارد: طلاق یا تحمل و خودکشی تدریجی؟ ریشه مشکلات زناشویی در کجاست و چگونه می‌توان به حل و رفع آن پرداخت؟ آیا عشق می‌تواند تمامی مشکلات و موانع را حل کند یا عشق هرگز کافی نیست؟

صفحه‌ی 1