مجتبي پردل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مسیرهای زندگی (6 داستان روان‌درمانی)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
فیلسوفان
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
ذهن‌آگاهی از رهگذر هنر (25 شیوه برای زیستن در زمان حال به کمک هنر)
چگونه جوجه‌تیغی‌ها را بغل کنیم (راه‌هایی ساده برای دوست‌داشتن بدقلق‌ترین افراد در زندگی)
روانشناسی گروهی و کندوکاو در من
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
روانشناسی رانندگی
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
در جستجوی زندگانی نیکو (شادکامی و فیلسوفان دیروز و امروز)
وابی سابی (هنر کامل نبودن در زندگی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
الفبای ذهن‌آگاهی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
ایکیگای (هنر معنا بخشی به زندگی به سبک ژاپنی)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
زنون و لاکپشت (چگونه همچون یک فیلسوف بیندیشیم)

مسیرهای زندگی (6 داستان روان‌درمانی)

  • 210,000 تومان

کتابی دیگر از روانشناس مشهور سوئیسی، آلیس میلر، که به مطالعه بی‌شمار شیوه‌هایی می‌پردازد که از رهگذر آنها خانواده و تجربه‌های دوران کودکی به شخصیت افراد شکل می‌بخشند و آنان را به کسانی که هستند بدل می‌سازند. تجربه‌های آغازین عشق یا رنج چه‌سان بر روابط بزرگسالی‌مان تاثیر می‌گذارند؟ کودک‌آزاری چه تاثیری بر زندگی بعدی قربانیان دارد؟ نفرت چه‌سان ریشه می‌گیرد و رشد می‌یابد؟ آدمیان چه‌سان به رهبران فرقه‌ای یا خودکامگان سیاسی بدل می‌شوند؟ میلر از رهگذر شش داستان و دو جستار که بر روی هم مسیرهای زندگی را تشکیل می‌دهند به بررسی این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگر می‌پردازد. روایت‌های او نشان می‌دهند که ما با شناخت و فهم گذشته خود می‌توانیم آینده‌مان را تغییر دهیم، به گونه‌ای که قادریم خویشتن را از نفرین تکرار اشتباه‌های پدر و مادر خود برهانیم. میلر در این کتاب نیز همچون دیگر کتاب‌هایش کند و کاوی ژرف از اهمیت دوران کودکی به‌دست می‌دهد.

فیلسوفان

  • 80,000 تومان

ورق زدن صفحات این آلبوم چشمگیر به معنای تجربه‌ی سیمای تفکر عمیق به عنوان شیوه‌ای از هستی است. در زندگی واقعی، نشستن روبه‌روی هر کدام از این افراد، جوان یا پیر، مرد یا زن،‌ به معنای نهادن درونی‌ترین باورهای استوار خود در معرض لبه‌های برنده‌ی ذهن‌هایی است که در مکالمه‌هایی تندوتیز شده‌اند که به آموزش فلسفه شکل داده‌اند. چه بسا یافتن حقیقت مستلزم زخم‌ها و بریدگی‌هایی سنگ‌دلانه، رسیدن به نتیجه‌هایی شگفت‌انگیز، باشد...مشخص نیست چگونه باید زندگی کنیم، چه‌سان باید بیندیشیم، چگونه باید عمل کنیم. چه رسد به معنای زندگی، امکان‌پذیری دانش، و امکان دستیابی به حقیقت و اینکه زیبایی چیست.

ذهن‌آگاهی از رهگذر هنر (25 شیوه برای زیستن در زمان حال به کمک هنر)

  • 280,000 تومان

کریستف آندره روان‌پزشک و متخصص مدیتیشن است که با کمک هنر تمرکز حواس به خوانندگانش کمک می‌کند تا به ذهن‌آگاهی برسند. او نقاشی‌های کلاسیک را، از رامبراند گرفته تا هاپر و ماگریت، جمع‌آوری کرده و در این کتاب، تفسیری شفاف درخصوص عملکرد درونی هریک ارائه داده است. آندره پویاییِ روی بوم را توصیف می‌کند و به واکنش‌های خود بیننده روی می‌آورد و ارتباط بین آنچه را می‌بینیم و آنچه را احساس می‌کنیم بررسی می‌کند. او فراتر از هنر نقش‌بسته بر صفحه، به ما می‌آموزد که در نظر گرفتن محیط اطراف، تعاملات و تعهدات روزانه و تأثیر آنها بر رفاه درونی و وضوح ذهنی ما چگونه است. این نقاشی‌ها اولین گام بصری و ملموس برای درک ذهن‌آگاهی و مزایای زندگی در لحظه هستند. با تمرین ذهن‌آگاهی، هریک از ما می‌توانیم تغییراتی فوری، معنادار و دائمی برای رفاه خود و دیگران ایجاد کنیم. «ذهن‌آگاهی از رهگذر هنر» به‌زیبایی نوشته شده است و به‌طرز شگفت‌انگیزی برای مبتدیان و متخصصان قابل درک است. این کتاب، گام‌های عملی و درک جامعی از تمرین و معنای ذهن‌آگاهی و مراقبه ارائه می‌دهد. نویسنده، با کلامی اصیل و ساده، معنای زندگی آگاهانه را روشن می‌کند؛ معنایی که ما هرگز نمی‌توانیم به‌تنهایی به آن دست یابیم. «ذهن‌آگاهی از رهگذر هنر» در حالی برای رسیدن به ذهن‌آگاهی و تمرین مراقبه به شما کمک می‌کند که بزرگ‌ترین آثار هنری جهان پیش روی شماست.

چگونه جوجه‌تیغی‌ها را بغل کنیم (راه‌هایی ساده برای دوست‌داشتن بدقلق‌ترین افراد در زندگی)

  • 80,000 تومان

اگر تیغ‌های قضاوت‌مان به سمت خودمان برمی‌گردند و آزارمان می‌دهند، این کتاب می‌تواند کمک کند تا خود‌پذیری را درون‌مان پرورش دهیم. اگر از دست دیگران عصبانی می‌شویم چون با رفتار به شکل‌هایی آسیب‌رسان و تحریک‌کننده باعث آزارمان می‌شوند، راهبرد‌هایی که در این کتاب ارائه شده‌اند کمک خواهند کرد تا به آرامش و ثبات برسیم. و اگر دیگران آزارمان می‌دهند، حکمت سخنان این کتاب به یادمان می‌آورند که نباید حرف‌ها و کارهایشان را زیادی به خود بگیریم!

روانشناسی گروهی و کندوکاو در من

  • 85,000 تومان

روانشناسی گروهی و کندوکاو در من نام کتابی از فروید است که در سال 1921 به انتشار رسید. در این تک‌نگاره، فروید می‌کوشد تا یافته‌هایی را که از روانکاوی افراد به دست آورده است برای فهم پدیده اجتماعی تشکل‌های گروهی و رفتار فرد در آنها به‌کار بندد. در فصل نخست، «درآمد»، او توضیح می‌دهد که روانکاوی از همان ابتدا نوعی روانشناسی اجتماعی بوده است، زیرا روانکاوی فرد را در حالتی تک‌افتاده و منزوی، یا به قول معروف در خلاء، بررسی نمی‌کند؛ بلکه رابطه او را با پدر و مادر، معشوق، پزشک و دیگر افراد مهم زندگی‌اش مورد مطالعه قرار می‌دهد. تک‌افتادگی یا انزوا (یا به قول فروید «نارسیسیسم») نوعی حالت آسیب‌شناختی است، و تنها این وضعیت است که شایسته نام روانشناسی فردی است، حال آنکه فرد در حالت طبیعی به‌گونه‌ای درون‌ذاتی با دیگران در ارتباط است.

روانشناسی رانندگی

  • 100,000 تومان

سنمان که بالا می‌رود راننده‌های بهتری می‌شویم یا بدتر؟ چرا هنگام رانندگی در رفتارهای پرخطر زیاده‌روی می‌کنیم؟ آیا فناوری نقش انسان را در رانندگی کاملا حذف خواهد کرد؟ «روانشناسی رانندگی» مقدمه‌ای جذاب است بر عوامل روان‌شناختی دخیل در زمان رانندگی. این کتاب با کندوکاو در نقش خصلت‌های شخصیتی و کارکردهای شناختی، مانند دقت در هنگام رانندگی، بررسی می‌کند که چرا در تصادف‌های جاده‌ای ایراد از خطای انسانی است، و چگونه می‌توان امنیت رانندگان را بهبود داد. نیز این افسانه را از اعتبار می‌اندازد که مردها از زن‌ها «راننده‌ترند»، و به این می‌پردازد که چرا برخی افراد آگاهانه در حین رانندگی از موبایل استفاده می‌کنند یا مست و نشئه پشت فرمان می‌نشینند. در زمانه‌ای که «ماشین‌های بی‌راننده» بدل به واقعیت می‌شوند، «روانشناسی رانندگی» نشان می‌دهد که رفتارها و تصمیمات انسانی چگونه هنوز می‌توانند در جاده سرنوشت‌ساز باشند. گراهام هول دانشیار رشته روانشناسی در دانشگاه ساسکس بریتانیا است.

فیلسوف‌ها و دیوانه‌ها (داستان رویارویی زیگموند فروید و مارتین هایدگر) نمایش‌نامه‌ای کوتاه در 3 پرده روشن‌داشتی از اندیشه‌های زیگموند فروید مارتین هایدگر و مدارد باس

  • 190,000 تومان

این کتاب کندوکاوی است خلاقانه درباره‌ فلسفه و دیوانگی در بافت مواجهه‌ انتقادی هستی‌شناسی پدیدارشناختی‌ هایدگر با روان‌کاوی فرویدی. متن حاضر شامل نمایش‌نامه‌ای می‌شود که در آن هایدگر، پس از فروپاشی روانی، به‌دست دکتر مدارد باس تحت روان‌کاوی قرار می‌گیرد. باس اساسا میان دو غول اندیشه گرفتار آمده است: بیمارش هایدگر که او را به چالش می‌کشد تا از روان‌کاوی سنتی فروید فراتر برود، و مرداش فروید که در مقام مشاوری «شبح‌گون» در تسهیل بهبود هایدگر ایفای نقش می‌کند.

در جستجوی زندگانی نیکو (شادکامی و فیلسوفان دیروز و امروز)

  • 65,000 تومان

برای جانواران غیرعقلانی همین کافی است تا بخورند و بنوشند و استراحت و تولید مثل کنند، و همه آن کارهایی را انجام دهند که هر یک از انواع حیوانات دیگر می‌کنند. از سوی دیگر، برای ما این فعالیت‌های حیوانی دیگر کافی نیستند، بلکه تا به نحوی مناسب و نظام‌مند و هماهنگ با ماهیت و سرشت فردی‌مان رفتار نکنیم دیگر به غایت‌مان دست نمی‌یابیم... هم از این رو، خطا یا شرم‌آور است که انسان همان جایی شروع و تمام کند که جانوران غیرعقلانی چنین می‌کنند. وی باید از جایی شروع کند که آن‌ها شروع می‌کنند و جایی تمام کند که طبیعت برای وی در نظر گرفته است.

وابی سابی (هنر کامل نبودن در زندگی)

  • 110,000 تومان

نوبوئو سوزوکی متولد 1968 است و زندگی خودش را وقف مطالعه درباره‌ی رویکردهای فلسفی و روان‌شناختی در ژاپن کرده است. اما ظاهرا هیچ علاقه‌ای به این که خودش را به دیگران نشان دهد ندارد. با رسانه‌ها گفت‌وگو نمی‌کند و هیج تصویری از او در اینترنت وجود نداردء جز همین تصویر سیاه و سفید و از پشت که اصلا معلوم نیست خود اوست یا خیر! تصویر ناقصی که انگار قصد دارد با آنء در عمل نیز مفهوم عمیق و چندوجهی (وابی سابی) را به نمایش بگذارد. مفهومی که حالا در کنار (ایکیگای) توجه همه را به خود جلب کرده است و سعی دارد ما را از تلاش مداوم برای بی‌نقص بودن منصرف کند. سوزوکی با یک بررسی دقیق و همه‌جانبهء در این کتابء به سه وجه مختلف وابی سابی پرداخته است: فلسفه‌ی وابی سابیء هنر مبتنی بر وابی سابی و وجوه روان‌شناختی وابی سابی یا در واقع وابی سابی به عنوان یک سبک زندگی.

الفبای ذهن‌آگاهی

  • 40,000 تومان

ذهن‌آگاهی چیست؟ ذهن‌آگاهی، که به آگاهی از لحظه حال نیز معروف است، درباره تمرکز بر روی اینجا و اینک است و نیز رها کردن افکار و قضاوت‌ها. زندگی‌های امروزی ما پر از چیزهایی هستند که توجه‌مان را می‌طلبند: فهرست کارهایی که باید انجام دهیم، جواب دادن به پیام‌ها، پر کردن فرم‌ها، پرداخت قبض‌ها، تحویل کارها در موعد مقرر، دیدن افراد، سیر کردن خانواده. از همین‌رو، به‌راحتی ممکن است احساس سردرگمی بکنیم و مراقبت از خودمان را به دست فراموشی بسپاریم. ذهن آگاهی درباره برگرداندن خودمان از نشخوار ذهنی درباره آینده یا نگرانی‌هایی که انرژی‌مان را تحلیل می‌برند به تجربه لحظه حال به صورت پروپیمان و کامل است، بدون تحلیل آگاهانه. ذهن‌آگاهی به میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان کمک کرده است تا به تعادل، هدفمندی و سرور در زندگی‌شان دست یابند. این کتاب برای آن است تا به شما کمک کند برای بهبود زندگی‌تان از آن استفاده کنید.

ایکیگای (هنر معنا بخشی به زندگی به سبک ژاپنی)

  • 65,000 تومان

«ایکیگای» چیست؟ طی هفت سالی که به عنوان روزنامه‌نگار مستقل کار می‌کنم، این مسئله پیچیده‌ترین موضوعی بوده است که مجبور بوده‌ام در آن کندوکاو کنم. تا قبل از این که برای بی‌بی‌سی مقاله‌ای به نگارش دربیاورم، قدر این مفهوم را نمی‌دانستم و آن را بدیهی می‌پنداشتم. ایکیگای چنان مفهوم رایجی است و چنان عمیقا در اذهان مردم ژاپن جای گرفته است . که هیچ‌گاه واقعا درنگ نکرده بودم و به معنای آن نیندیشیده بودم. واژه ژاپنی ایکیگای از دو بخش، یا دو کانجی، تشکیل شده است: «ایکی» ، که به معنای زندگی است، و «گای» که معنی ارزش یا بها می‌دهد. بدین‌ترتیب، ایکیگای به معنی ارزش زندگی یا شادکامی در زندگی است. به بیانی ساده، ایکیگای به همان دلیلی اشاره دارد که افراد هر روز صبح به خاطرش از خواب بیدار می‌شوند.

زنون و لاکپشت (چگونه همچون یک فیلسوف بیندیشیم)

  • 55,000 تومان

زنون و لاکپشت نه تنها توضیح می‌دهد که هر فیلسوف که بوده است و چه می‌اندیشیده استء بلکه دقیقا نشان می‌دهد که چه‌سان به آن طرز فکر خاص رسیده است. نیکولاس فرن فلسفه را چنان مجموعه‌ای ابزار عرضه می‌دارد - از تیغ او کام گرفته تا چنگک هیوم - که می‌توان یکایک‌شان را در مورد هر مسئله دشواری به کار زد. زنون و لاکپشتء که در بیست و پنج فصل کوتاه نوشته شده است. و هریک را می‌توان در طول مسیر رفتن به سرکار خواند. دوره آموزشی ایده‌آلی است برای دفاع شصی در حوزه فکری. کتاب حاضر تاکنون به بیست و پنج زبان برگردانده شده استء آلمانیء پرتغالیء ترکی و غیره و ترجمه فارسی پیشارو بیست و ششمین برگردان آن محسوب می‌شود.

1  2  صفحه‌ی 1