لطيف احمدپور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اقدام فوری (1 برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و بازیابی انگیزه)
تمرکز قدرتمند (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)
طرز فکر استراتژیک (1 برنامه 7 روزه برای تشخیص امور مهم و خلق 1 استراتژی کارساز)
صبح جادویی (6 عادتی که با انجام آن‌ها قبل از ساعت 8 صبح زندگی‌تان متحول خواهد شد)

سم‌زدایی دوپامین (راهنمایی برای از بین بردن حواس‌پرتی‌ها و آموزش دادن مغز برای انجام کارهای سخت)

  • 63,000 تومان

آیا همچنان کارهای مهم خود را به تعویق می‌اندازید؟ آیا اغلب احساس بی‌قراری می‌کنید و نمی‌توانید بر روی کاری که در دست دارید، تمرکز کنید؟ اگر چنین است، ممکن است به سم‌زدایی دوپامین نیاز داشته باشید. در دنیای امروز که حواس‌پرتی‌ها در همه جا وجود دارند، توانایی ما برای تمرکز، به کالای کمیاب تبدیل شده است. گویی همه چیز و هر چیز، ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد.، به جز همان کاری که باید انجامش دهیم. وقتی که یاد بگیرید حواس‌پرتی‌ها را حذف کنید و از این حالت مداوم تحریک، برانگیختگی و بی‌قراری فاصله بگیرید، می‌توانید تعداد بیشتری از وظایف چالش‌برانگیزتان را به انجام برسانید. و با انجام مداوم این کار، بهره‌ورتر و در نتیجه بسیار شادتر خواهید شد...

اقدام فوری (1 برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و بازیابی انگیزه)

  • 53,000 تومان

آیا مدام کارهایتان را به فردایی موکول می‌کنید که هرگز نمی‌آید؟ آیا ابتدا به کارهای بی‌اهمیت می‌پردازید تا از پرداختن به چالشی‌ترین کارهایتان اجتناب کنید؟ اگر چنین است، این کتاب برای شما نوشته شده است. حتی پربازده‌ترین و بهره‌ورترین افراد روی این کره خاکی، کارهایشان را به تعویق می‌اندازند. همه ما این کار را انجام می‌دهیم، اما اگر متوجه شدید که بیش از حد کارهایتان را به تعویق می‌اندازید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که در این باره کاری انجام دهید. در این کتاب. پی می‌برید که چگونه با به تعویق انداختن کارها به شیوه موثرتری برخورد کنید، البته فقط در هفت روز! در پایان این هفت روز، به یک سیستم ساده و در عین حال موثر مجهز خواهید شد که به شما کمک تا مهم‌ترین کارتان را تکمیل کنید.

تمرکز قدرتمند (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)

  • 62,000 تومان

آیا مدام از یک کار به کار دیگری می‌پرید؟ آیا برای متمرکز ماندن به اندازه کافی تا حصول موفقیت مشکل دارید؟ اگر چنین است، باید تمرکز عمیق را در خودتان پرورش دهید. تفاوت بین یک شخص معمولی و یک شخص بسیار موفق، اغلب به سطح تمرکز آنها برمی‌گردد. توانایی تمرکز یکی از باارزش‌ترین دارایی‌هایی است که تا به حال پرورش داده‌اید. وقتی از آن برای دستیابی به هیجان‌انگیزترین اهداف‌تان استفاده کنید، می‌توانید به سطوحی از موفقیت برسید که هرگز تصور نمی‌کردید ممکن باشد. در این کتاب می‌آموزید چگونه از حواس‌پرتی به تمرکزی لیزرگونه برسید، آن هم فقط در هفت روز. در پایان هفت روز، درک عمیق‌تری از ماهیت تمرکز و نحوه عملکرد آن پیدا خواهید کرد و به خوبی در مسیر تبدیل شدن به یکی از متمرکزترین افرادی خواهید بود، که تا به حال دیده‌اید.

طرز فکر استراتژیک (1 برنامه 7 روزه برای تشخیص امور مهم و خلق 1 استراتژی کارساز)

  • 73,000 تومان

آیا بدون این که نتیجه زیادی به‌دست آورید، به پیش رفتن و تلاش کردن ادامه می‌دهید؟ آیا احساس سردرگمی می‌کنید و نمی‌دانید موثرترین کاری که باید روی آن تمرکز کنید، چیست؟ آیا این افسانه را پذیرفته‌اید که برای موفقیت باید سخت کوشانه‌تر کار کنید؟ اگر چنین است، این کتاب برای شما نوشته شده است. در حقیقت، انجام کار بیش‌تر، اغلب راه‌حل درست نیست. بدون داشتن یک استراتژی بسیار موثر، بهره‌وری بی‌معنی است. به همین دلیل است که باید به تفکر استراتژیک وسواس پیدا کنید. همان‌طور که برای برنده شدن در یک بازی شطرنج باید به چندین حرکت بعدی فکر کنید، برای برنده شدن در بازی بهره‌وری، باید به ماه‌ها، سال‌ها یا حتی دهه‌های بعدی فکر کنید. در این کتاب خواهیم دید چگونه می‌توانید در زمان کم‌تری به دستاوردهای بیش‌تری برسید. هدف این است که فقط در هفت روز شما را به یک مولد استراتژیک تبدیل کنیم.

صبح جادویی (6 عادتی که با انجام آن‌ها قبل از ساعت 8 صبح زندگی‌تان متحول خواهد شد)

  • 150,000 تومان

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پدر پول‌دار پدر فقیر. پرفروش‌ترین کتاب هوش مالی دنیا: کاری که هال با منجی‌های زندگی‌اش انجام داده در واقع این است که بهترین تمرین‌های مربوط به افزایش هوشیاری بشر طی قرن‌های گذشته را انتخاب کرده و آن‌ها را به رویه‌ای صبحگاهی خلاصه کرده است. رویه‌ای که حالا بخشی از زندگی روزمره من شده است. صبح جادویی برای افراد موفق و پرمشغله بسیار عالی و کاربردی است. انجام هر روزه این منجی‌های زندگی، مانند پمپ کردن سوخت موشک به بدن، ذهن و روح‌تان قبل از آغاز هر روز است... پدر پولدارم اغلب می‌گفت: «همیشه می‌توان یک دلار دیگر ساخت، اما روزی را که از دست رفت، نه!» اگر می‌خواهید هر روزتان را به حد اعلی برسانید. کتاب صبح جادویی را مطالعه کنید.

صفحه‌ی 1