كيميا زائري زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همه افکارتان را باور نکنید (چرا شیوه تفکر شما آغاز و پایان تمام رنج‌هایتان است)
ویل
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
مرزهای خود را تعیین کنید تا به آرامش دست یابید (راهنمایی برای بازپس‌گیری خود)

همه افکارتان را باور نکنید (چرا شیوه تفکر شما آغاز و پایان تمام رنج‌هایتان است)

  • 49,000 تومان

اگرچه درد اجتناب‌ناپذیر بوده، اما رنجش اختیاری است. در این کتاب موارد زیر را خواهید آموخت: دلیل اصلی تمام رنج‌های روانی و عاطفی و شیوه‌ پایان‌دادن آن‌ها چگونه تحت تاثیر افکار و احساسات منفی قرار نگیریم چگونه عشق، آرامش و لذت بدون شرط را در لحظه و بدون توجه به شرایط محیطی تجربه کنیم درصورت لذت نبردن از زندگی فعلی، چگونه به سرعت تجربه‌ای جدید از زندگی ایجاد کنیم درصورت گرفتاری ناگزیر در چرخه افکار منفی، چگونه از آن رها شویم چگونه اضطراب، خود تردیدی، خودتخریبی و هر عادت مخرب دیگری را متوقف کنیم چگونه با کفایت، غرقگی وراحتی هرچیزی را خلق کنیم چگونه قدرت فوق‌العاده کنارآمدن با ندانستن و عدم قطعیت را در خود پرورش دهیم چگونه به غریزه و آگاهی درونی خود که ورای محدودیت فکر ماست، دسترسی پیدا کنیم.

ویل

  • 159,000 تومان

یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های حال حاضر صنعت سرگرمی، با تالیف کتابی الهام‌بخش دریچه‌ای جدید به سوی زندگی خود گشوده تا نشان دهد چگونه درس‌هایی که در زندگی فرا گرفته وی را به سمت موفقیت، شادی درونی و ارتباط موثر سوق داده است. در این مسیر، ویل یکی از شجاعانه‌ترین سفرهایی که در دنیای موسیقی و فیلم می‌توان داشت را به طور مفصل روایت می‌کند. تبدیل ویل اسمیت اهل فیلادلفیای غربی به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های سبک رپ در دوران خود و همچنین از بزرگ‌ترین ستاره‌های سینمای هالیوود بیشتر یک داستان حماسی است. اما این فقط نیمی از ماجراست... ویل اسمیت، دلیل خوبی داشت تا تصور کند در زندگی موفق است و نه تنها در زمینه موفقیت شخصی، بلکه همه اعضای خانواده‌اش نیز قله‌های دنیای سرگرمی را فتح کرده بودند. تنها مشکل، دیدگاه منفی خانواده‌اش به این موفقیت بود. آن‌ها تصور می‌کردند صرفا بازیگرانی در سیرک او هستند و مجبور به انجام کاری که هفت روز هفته، بدون وقفه ادامه داشت؛ بودند. این‌جا بود که مشخص شد یادگیری ویل اسمیت به پایان نرسیده است. این زندگی‌نامه حاصل سفری تاثیرگذار به سوی خودشناسی بوده و نشان‌دهنده تمام چیزهایی است که با اراده می‌توان به آن‌ها دست یافت. این کتاب که با کمک مارک منسن، نویسنده کتاب پرفروش هنر ظریف بی‌خیالی نوشته شده است، داستانی در مورد چگونگی تسلط یک فرد به احساساتش را به گونه‌ای که برای دیگران نیز آموزنده باشد، روایت می‌کند. تعداد کمی از ما قادر به درک فشار اجرا بر روی بزرگ‌ترین صحنه‌های جهان و جمعیت زیادی هستیم، اما همه می توانیم درک کنیم که برای ادامه دادن راه، شاید نیاز باشد محرکی که در یکی از مراحل زندگی کارآمد بوده را تغییر داده تا به مقصد برسیم. ترکیبی از آگاهی حقیقی از ارزش جهانی و داستان زندگی‌ای که به طرز عجیبی سرگرم‌کننده و حتی حیرت‌آور است، باعث شده تا کتاب ویل، درست همانند نویسنده‌اش، در نوع خود بی‌همتا باشد.

مرزهای خود را تعیین کنید تا به آرامش دست یابید (راهنمایی برای بازپس‌گیری خود)

  • 149,000 تومان

همه ما می‌دانیم برای برقراری تعادل بین کار و زندگی، مقابله با افراد سمی و لذت‌بردن از روابط عاطفی، دوستانه و خانوادگيِ رضایت‌بخش به حریم‌های سالمی نیاز داریم. اما به‌راستی حریمٍ سالم به چه معناست؟ چطور می‌توانیم به شیوه‌ای کارآمد نیازهایمان را بیان کنیم، «نه» بگوییم و بدون توهین به دیگران فردی جسور باشیم؟ ندرا گلاور تواب، متخصص و مشاور روابط، که یکی از تاثیرگذارترین روان‌درمانگرها در اینستاگرام است، این موضوعِ پیچیده را به شیوه‌ای قابل فهم برای مردم دنیای امروز شرح می‌دهد. این کتاب با قلمی ملموس و قابل درک برای همه، راهکارهایی ساده و در عین‌حال کارساز را برای تعیین حریم‌هایی سالم در تمام جنبه‌های زندگی فراهم می‌کند. این تکنیک‌ها که طبق آخرین مطالعات و بهترین رویکردهای رفتاردرمانی شناختی «CBT» تنظیم شده‌اند، به ما کمک می‌کنند تا نیازهایمان را شناخته و آن‌ها را به طور واضح و بدون احساسِ شرمساری بیان کنیم و مشکلات ریشه‌ای که باعث وابستگی، جنگ بر سر قدرت در روابط، اضطراب، افسردگی، از پا درآمدن و ... می شود را حل کنیم.

صفحه‌ی 1