كورش كامياب


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر هشیارانه زیستن
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
خودشیفته‌ای که می‌شناسی (دفاع از خود در برابر خودشیفته‌های حاد)
راهنمای تفکر نقادانه (پرسیدن سوال‌های به‌جا)
  • 380,000 تومان
  • با تخفیف: 380,000 تومان

هنر هشیارانه زیستن

  • 150,000 تومان

هنر هشیارانه زیستن دعوتی است به تعقل و تفکر و بهره‌گیری از فواید بی‌شمار آن، و راهنمایی برای زندگی آگاهانه. نویسنده ما را به بازاندیشی در بسیاری از باورهایمان فرامی‌خواند، از باورهایی درباره‌ی فعالیت‌های روزمره تا باورهای اخلاقی و معنوی. ضرورت این بازاندیشی در عصر اطلاعات، که ما را در معرض حجم بی‌سابقه‌ای از نظرات و عقاید درباره‌ی هر جنبه‌ی قابل‌تصوری از زندگی قرار داده است، از هر زمان دیگر بیشتر است. هنر هشیارانه زیستن ابزارهایی در اختیارمان قرار می‌دهد تا به کمک آنها بتوانیم به توانمندی‌های خود متکی باشیم. از ناتانیل برندن، روان‌شناس و درمانگر کانادایی-امریکایی، بیش از بیست کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی منتشر شده است. مهم‌ترین دستاورد او بنیان گذاشتن جنبش عزت‌نفس است. برندن نخبه‌ترین نظریه‌پردازی است که طی شش دهه تلاش این مفهوم را، که تا دهه 1960 در متون روان‌شناسی جدی گرفته نمی‌شد، از ابهام درآورد و سهم بزرگی در معرفی تأثیرات آن بر زندگی روزمره‌ی انسان‌ها ایفا کرد. هنر هشیارانه زیستن شانزدهمین کتاب او است که از جنبه‌های فراوان ارزشمندترین اثر این متفکر فقید به شمار می‌آید.

خودشیفته‌ای که می‌شناسی (دفاع از خود در برابر خودشیفته‌های حاد)

  • 230,000 تومان

در این کتاب از خلال آشنایی با نمونه‌هایی از زندگی واقعی آدم‌ها و به‌واسطه ساعت‌ها گفت‌وگوی نویسنده با مراجعانش، خواهید آموخت چگونه خودشیفته‌های حاد را میان دوستان، اعضای خانواده و همکارانتان شناسایی کنید پی خواهید برد محرک آنان چیست، برخی روش‌های سودمند برای طرف شدن با خودشیفته‌های حادی که می‌شناسید کدام است، وقتی رفتارهای خودشیفته‌وار را در دیگران تشخیص دادید، چگونه می‌توانید از برانگیختن آنها پرهیز کنید و چگونه می‌توانید شیوه‌هایی کارآمد برای واکنش نشان دادن به خودشیفته‌های حاد در پیش گیرید. البته در این روند چیزهایی هم دربارۀ خودتان می‌آموزید، چگونه واکنش‌های تدافعی‌تان شما را هرازگاهی به آدمی خودشیفته تبدیل می‌کند، چطور گرایش‌های خودشیفته‌واری را که تمامی ما آدم‌ها گاه‌ وبی‌گاه بروز می‌دهیم در خودتان تشخیص دهید و چگونه آسیب‌ها به زندگی خصوصی و روابطتان را به حداقل برسانید.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

راهنمای تفکر نقادانه (پرسیدن سوال‌های به‌جا)

  • 380,000 تومان

این کتاب جز آشنا کردن خواننده با سؤال های نقادانه و نحوۀ کاربرد آن ها هدف مهم دیگری هم دارد و آن مهارت یافتن خواننده در تفکر نقادانه است. مهارت یافتن خواننده در تفکر نقادانه تمرین بسیار زیادی لازم دارد و برای همین در این کتاب مثال های زیادی مطرح شده است تا فرصت تمرین کردن به خواننده داده شود. البته از آنجا که این کتاب برای مخاطب عام نوشته شده، در آن از مسائل تخصصی و پیچیده خبری نیست بلکه مثال ها و تمرین های آن تقریباً ملموس است.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

صفحه‌ی 1