كتايون شهپرراد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تعریف پسامدرن برای فرزندان
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
این بچه که اومد زندگی ما رو به هم ریخت
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
چرا بچه ما نمی‌خوابه (بررسی مشکلات خواب کابوس و شب‌ادراری در کودکان)
چرا این بچه این‌قدر بی‌ادبه
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
این بچه رو ببرم پیش روان شناس یا نبرم؟ (چه وقت باید به روانشناس مراجعه کرد؟)
زیبایی‌شناسی و نظریه رمان
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
چگونه بر بی‌خوابی غلبه کنیم
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
بوطیقای نثر (همراه با جستارهایی نو در باب حکایت)

تعریف پسامدرن برای فرزندان

  • 60,000 تومان

سخن گفتن از پسامدرنیسم بدون استناد به تحلیل‌های لیوتار ممکن نیست؛ فیلسوف منتقدی که ابر حکایت‌هایی همچون مسیحیت و یهودیت و مارکسیسم و کاپیتالیسم و غیره را بازاندیشی می‌کند؛ همان‌ها که مدعی‌اند قادرند بشریت را از انقیاد‌ دردها و رنج‌ها برهانند.

این بچه که اومد زندگی ما رو به هم ریخت

  • 50,000 تومان

ازدواج و تشکیل زوج در حکم ماجراجویی است و به چشم بسیاری، بچه‌دار شدن و بچه بزرگ کردن آخرین تعهدی است که هنوز ارزش و بهایی دارد. توقع زن و مرد از بچه‌دار شدن مترادف فداکاری است. دلسردی‌ها و به ستوه آمدن‌ها را نمی‌توان به گردن بچه گذاشت؛ چه، بچه، بنابر تعریف، بی‌‌گناه است. حالا که بچه مسئول نیست، راحت‌ترین کار این است که مشکلات را به گردن شریک زندگی بیندازیم. این چنین است که بسیاری ازدواج‌ها به محض رویارویی با نخستین ناکامی‌ها به فکر جدایی می‌افتند. اما مشکل اصلی جامعه کنونی این است که والدین فرزند خود را به محور اصلی زندگی بدل می‌کنند. این‌گونه است که مواجهه با کوچک‌ترین ناملایمات و مشکلات در زندگی کودک باعث می‌شود تا بنیاد زندگی پدر و مادر نیز از هم بپاشد. بچه‌دار شدن یعنی به خطر افتادن استقلال و آزادی. تردیدی نیست که وقتی دو نفر، گذشته، تربیت و خلق و خوی متفاوتی دارند نمی‌توانند از زندگی توقع به طور مطلق یکسانی داشته باشند. آن‌ها می‌دانند که هیچ یک بدون نیت در پی بچه‌دار شدن نیستند و دوست دارند تولد بچه و رشد و نمو او دل‌شان را شاد و حس خودشیفتگی‌شان را تقویت کند. البته در این بین، هر یک ممکن است گاهی از خود بپرسند: «پس من چی؟ سهم من از زندگی چیست، یعنی باید تمام جون و زندگی‌ام را صرف این بچه کنم؟»

چرا بچه ما نمی‌خوابه (بررسی مشکلات خواب کابوس و شب‌ادراری در کودکان)

  • 22,000 تومان

وقتی کودکی بد می‌خوابد، نمی‌خواهد بخوابد، صبح زود از خواب بلند می‌شود، کابوس می‌بیند و یا شب‌ادراری دارد چه کاری از دست ما برمی‌آید؟ والدین اغلب خود را در برابر مشکلات فرزندشان ناتوان می‌بینند، به همین دلیل از طرح این پرسش دچار دلهره و اضطراب می‌شوند. وقتی می‌بینیم که بچه‌ای حالش خوب نیست، شب‌ها گریه می‌کند و هنگام رفتن به رختخواب ادا درمی‌آورد پدر و مادر غصه می‌خورند و نگران می‌شوند. به ندرت اتفاق می‌افتد که چنین والدینی احساس گناه نکنند و به خود نگویند که لابد کارهایی را که باید می‌کردم نکردم! رسانه‌ها هم به نوبه خود بر میزان این دلهره می‌افزایند: کودکی که در تلویزیون می‌بینیم تپل و خوشگل است، همیشه خوب می‌خورد و خوب می‌خوابد و می‌خندد و هیچ کاری که باعث ناراحتی پدر و مادرش شود انجام نمی‌دهد. اما فراموش نکنید: نه بچه کامل و بی‌نقص وجود دارد و نه پدر و مادر کامل و بی‌عیب! اگر درباره قابلیت‌هایتان شک کنید ممکن است در حل مشکلات بیشتر با شک و تردید مواجه شوید. بچه‌ای بد می‌خوابد، بسیار خوب! چه کاری از دست ما برمی‌آید؟ این کتاب پاسخی است بر این قبیل پرسش‌ها.

چرا این بچه این‌قدر بی‌ادبه

  • 45,000 تومان

هر بی‌ادبی از سوی کودک می‌تواند مستجوب مجازات و تنبیه باشد. همین تنبیه است که باعث می‌شود حرف والدین تاثیرگذار باشد. اگر پدر و مادر فقط به تهدید بسنده کنند اعتبار خود را از دست خواهند داد. کودک وقتی خطایی می‌کند احساس ناراحتی خواهد کرد و طبیعی است که تنبیه متناسب با خطا می‌تواند او را از دام این ناراحتی برهاند. تنبیه باید متناسب با بی‌ادبی باشد. این که بگوییم صد بار بنویس اشتباه کردم گره‌ای را باز نخواهد کرد. در این کتاب شگردهایی ارائه شده است که والدین می‌توانند با تکیه بر آن‌ها با بسیاری از بی‌ادبی های کودک مقابله کنند و تنش حاکم بر فضای خانواده را فرو بنشانند.

این بچه رو ببرم پیش روان شناس یا نبرم؟ (چه وقت باید به روانشناس مراجعه کرد؟)

  • 50,000 تومان

وقتی کودکی در مدرسه یا با خانواده مشکل دارد، وقتی کج‌خلقی می‌کند، وقتی رفتارش نشان می‌دهد که رنج می‌کشد، چه کاری از دست ما ساخته است؟ امروز، اولیای مدرسه، اطرافیان و به‌ویژه رسانه‌ها، والدین را تشویق می‌کنند تا به مجرد مشاهده کوچک‌ترین ناسازگاری از سوی کودک، به روان‌شناس مراجعه کنند و به‌کودک دارو بدهند تا آرام شود

زیبایی‌شناسی و نظریه رمان

  • 78,000 تومان

باختین در پانزده سال آخر زندگی خود توفیق یافت تا شاهد کنار رفتن پرده سکوت از بخش عظیمی از آثار خود باشد. جانمایه اصلی کتابی که در دست دارید و آخرین نوشته او محسوب می‌شود (1975)، هسته اصلی مجموعه‌ای است سه‌محوری که داستایوفسکی و رابطه دو محور آن را تشکیل می‌دهند. باختین در این کتاب آنچه را تنها از خلال این دو اثر می‌شد حدس زد، به روشنی توضیح می‌دهد؛ مضامینی همچون زیربنای استوار و روش‌شناختی و فلسفی اثر، بیان بی‌پروای نظری‌های نوین در زمینه رمان و همچنین نگرشی که، هرچند در لفافه اما در زمان خود، تحولی در نظم حاکم محسوب می‌شد؛ این نکته آخر توضیحی است بر اینکه چرا این اندیشمند در طول سا ل‌های زندگیش همواره در انزوا به‌سر برد.

چگونه بر بی‌خوابی غلبه کنیم

  • 18,000 تومان

از چه راهی می‌توان بر اختلالات خواب غلبه کرد؟ اگر نخواهیم برای درمان بدخوابی یا بی‌خوابی از داروهای خواب‌آور استفاده کنیم چه باید بکنیم؟ تغذیه، ورزش، گیاهان دارویی و ماساژها روش‌هایی هستند ملایم و کارآمد برای غلبه بر مشکلات بی‌خوابی که امروزه به یکی از معضلات زندگی بشر بدل شده است. نویسنده این کتاب که دکتر روانشناس و متخصص طب گیاهی است، از سال‌ها پیش، با بررسی قابلیت‌های درونی انسان، به راه حل‌هایی دست یافته است که از طریق آن‌ها می‌توان بر اختلالات خواب چیره شد.

بوطیقای نثر (همراه با جستارهایی نو در باب حکایت)

  • 32,000 تومان

جستجوی گراآل، به مثابه حکایت، همان چیزی را منکر می‌شود که طبق سنت‌های روایی، ماده اولیه حکایت را تشکیل می‌دهد، یعنی ماجراهای عاشقانه یا جنگی یا کامیابی‌های زمینی. این کتاب نوعی دن کیشوت است، یعنی با رمان‌های شوالیه‌ای درمی‌افتد و از این طریق، در واقع با نوعی رمان مقابله می‌کند، تنها تفاوت شاید در این است که زودهنگام نوشته شده شده...

صفحه‌ی 1