كتايون حلمي


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای بالینگران در آموزش ذهن‌آگاهی (برنامه جامع جلسه برای متخصصان سلامت)
روح تسخیرناپذیر سفری به ماورای وجود
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
راهنمای درمان شناختی‌ رفتاری مبتنی بر شواهد
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
درمان‌شناختی رفتاری اضطراب در کودکان (رویکرد واحدپردازه‌ای)

راهنمای بالینگران در آموزش ذهن‌آگاهی (برنامه جامع جلسه برای متخصصان سلامت)

  • 115,000 تومان

دوره‌ای است که شاهد انفجار محبوبیت مداخلات مبتنی بر ذهن‌آگاهی هستیم و دلیل آن هم موفقیت این رویکردها در درمان تمامی مشکلات، اعم از استرس‌های معمول روزانه تا موقعیت‌های دشوارتری از قبیل افسردگی، اضطراب و اختلال استرس پس از آسیب است. موفقیت این کتاب حاصل ارائۀ راهنمای کامل به صورت جلسه به جلسه به متخصصان برای آموزش ذهن‌آگاهی است، به همراه نوشته‌ها و مواد آموزشی لازم برای آموزش مقدماتی ذهن‌آگاهی در موقعیت‌های متنوع و متفاوت و باوجود زمینه‌های نظری مختلف. اگر شما متخصصی هستید که به آموزش ذهن‌آگاهی علاقه‌مندید، این کتاب تمام آنچه برای شروع سریع این کار لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. پروتکل مقدماتی و شش هفته‌ای این کتاب بسیار ساده است و می‌تواند در موقعیت‌های مختلف از بیماران سرپایی در کلینیک‌های سلامت روان تا بیماران بستری در بخش‌های سرطان ، و از برنامۀ ترک اعتیاد تا موقعیت‌های آموزشی به‌کار گرفته شود. به علاوه، این کتاب به شما می‌گوید که برای هر کلاس به چه چیزهایی نیاز دارید؛ برای هر جلسه رئوس مطالب را بیان کرده؛ نوشته‌های لازم برای تمرین‌های مراقبه در هر هفته؛ و منابع ارزشمندی برای مطالعۀ بیشتر و دانش‌افزایی نیز در اختیار شما قرار داده است. اگر به فکر افزودن ذهن‌آگاهی به حرفۀ خود هستید، این کتاب مناسبی برای شروع کار شماست.

روح تسخیرناپذیر سفری به ماورای وجود

  • 100,000 تومان

در کتاب روح تسخیرناپذیر، مایکل سینگر شما را از مسیر گایانا، که حالتی از یوگای ذهنی است، قدم‌ به ‌قدم به‌ سوی سرچشمه هدایت می‌کند. بالاتر این‌که، او برای این کار سادگی زیبایی دارد. این کتاب را با دقت بخوانید و چیزی بیش از نگاهی سریع به ابدیت در آن خواهید یافت. مایکل سینگر ذهن شما را به ‌سوی ابدیتی جدید می‌برد. البته نیازمند بیش از یک ‌بار روخوانی و ساعت‌ها درون‌نگری است ولی خواندن این کتاب الزامی است برای تمام کسانی که در جستجوی درک خویشتن و درک حقیقت هستند. دقت و سادگی بیان این اثر بزرگ‌ مقیاسی است برای سنجش عظمت آن.

راهنمای درمان شناختی‌ رفتاری مبتنی بر شواهد

  • 25,000 تومان

کتابی که در دست دارید به روشی کم‌نظیر شواهد تجربی و پژوهشی را برای درمانی علمی و کاربردی، یعنی درمان شناختی‌رفتاری، به خوانندگان ارائه نموده است. کیت و دبورا دابسون با داشتن تجربه‌ای طولانی در عرصه بالینی و دانشگاهی در این کتاب تلاش نموده‌اند درمان شناختی‌رفتاری را به شکلی جامع و کامل و با بیانی ساده از لحظه شروع تا پایان به تمامی درمانگران و کسانی که خواهان آشنایی عمیق با این درمان هستند معرفی کنند. خواننده همگام با فصل‌های کتاب جو حاکم بر جلسات را احساس نموده و همپای آن پیش خواهد رفت. به علاوه درمانگران بالینی با مطالعه این کتاب قادر خواهند شد که از یافته‌های پژوهشی برای هدایت بهتر درمان در دنیای واقعی سود جویند. در چارچوبی از فرمول‌بندی مورد، تئوری‌ها و تکنیک‌های شناختی و رفتاری به زبانی ساده و آشنا بیان شده و برای درک بهتر موضوع، کیس‌های واقعی مطرح شده‌اند. نویسندگان همچنین نحوه مدیریت چالش‌های متداول در درمان جداسازی افسانه‌های غیرواقعی از واقعیت و نیز نحوه ارائه موفق درمان شناختی‌رفتاری و ارتقاء کیفیت آن را مورد بررسی قرار داده‌اند.

درمان‌شناختی رفتاری اضطراب در کودکان (رویکرد واحدپردازه‌ای)

  • 150,000 تومان

این کتاب راهنمای واحدی است برای درمانگر پرمشغله، جهت درمان موثر تمام این کودکان. این کتاب،‌ که یکی از مجموعه کتاب‌های راهنمای درمان فردی متکی بر شواهد است مجموعه روش‌هایی را معرفی می‌نماید که درمانگران می‌توانند با استفاده از آنها درمان را بر اساس نیازهای منحصر به فرد مراجعین فردی نموده و در عین حال همچنان بر اصول متکی بودن بر شواهد وفادار بمانند.

صفحه‌ی 1