فهيمه فتحي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تو یک کله‌شقی (پیش به‌سوی موفقیت)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
تزلزل ناپذیر (چگونه در دنیایی بی‌ثبات به آرامش مالی برسیم)
هر مشکلی راه‌حلی  دارد  (با کشف توانمندی‌هایتان غیر ممکن‌های زندگی را ممکن کنید)
پول و قانون جذب (نحوه جذب ثروت سلامت و سعادت)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
حرف دلت را بنویس (چگونه در دنیای آشفته امروز قلب‌هایمان را به هم نزدیک کنیم)
راز
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
قانون 5 ثانیه (زندگی شخصی شغلی و اعتماد به نفس‌تان را با شجاعت روزمره متحول کنید)
شکستن عادت (چگونه ذهن‌تان را پاک کنید و ذهنی جدید با ذهنیتی نو بیافرینید)
معجزه شکرگزاری
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
زبان بدن (چگونه به ناگفته‌های دیگران پی ببریم)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
سارا (کتاب اول)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

تو یک کله‌شقی (پیش به‌سوی موفقیت)

  • 95,000 تومان

شاید شما هم مثل بیشتر افراد جامعه، از موقعیت کنونی خود در زندگی تان راضی نباشید و توقع شرایط بسیار بهتری را داشته باشید. جالب است بدانید کتاب حاضر، شما را متوجه علایقتان کرده و سپس می آموزد که چگونه به خواسته هایتان برسید. این اثر جذاب و انگیزشی، به شما شجاعت می دهد تا باهوش ترین و کله شق‌ترین فرد موفقی شوید که همیشه آرزویش را داشته‌اید.

تزلزل ناپذیر (چگونه در دنیایی بی‌ثبات به آرامش مالی برسیم)

  • 78,000 تومان

محتوای هیچ کتابی به اندازه این کتاب کوچک و مختصرء جامع و ارزشمند نیست. مطالب این کتاب کاملا با اوضاع و شرایط امروز جامعه ما سازگار است. توصیه‌های این کتاب زمان و مکان نمی‌شناسند، کاملا کاربردی است و هیچ تاریخ انقضایی ندارد. سرمایه‌گذاران و همه کسانی که سرمایه‌گذاری را هنوز شروع نکرده اندء باید این کتاب را بخوانند و به توصیه های آن عمل کنند. از ابتدای تأسیس بازار بورس تاکنونء این بازار با فراز و فرودهای بسیاری مواجه شده و هرگز در یک بازه زمانی طولانی پررونق یا بی‌رونق‌ نمانده است. قیمت های سهام بازار بورس یکنواخت و خطی پیش نمی‌روند و به همین دلیل با هشدارهای فراوانی همراه‌اند.

هر مشکلی راه‌حلی دارد (با کشف توانمندی‌هایتان غیر ممکن‌های زندگی را ممکن کنید)

  • 58,000 تومان

هر کسی در زندگی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده است. انسان‌ها همگی باور دارند که زندگی خالی از مشکلات نیست؛ چه مشکلات کوچک و چه مشکلات بزرگ. با وجود این، بهتر است این شعار طلایی را از یاد نبرید: هر مشکل راه حلی دارد! جالب این‌جاست که بدانید این شعار تاکنون زندگی صدها نفر را دگرگون کرده است. می‌‌خواهید بدانید چگونه؟ پس با این کتاب متفاوت همراه شوید.

پول و قانون جذب (نحوه جذب ثروت سلامت و سعادت)

  • 48,000 تومان

خداوند از روز ازل مقدر کرده است که زندگی انسان‌ها سرشار از سعادت سلامت خوشحالی عشق و ثروت باشد. پس اصلا مهم نیست که وضعیت کنونی زندگی‌تان چگونه است، چرا که این کتاب با ایجاد تغییر در فرکانس باورهایتان قابلیت بهبود لحظه به لحظه و وفور نعمت و خوشی را در اختیارتان قرار می‌دهد و راه دستیابی به ثروت را در روزگار پرنعمت امروز به شما نشان می‌دهد.

حرف دلت را بنویس (چگونه در دنیای آشفته امروز قلب‌هایمان را به هم نزدیک کنیم)

  • 85,000 تومان

آیا تاکنون می‌دانستید که نوشتن، بهترین راه برای درمان افسردگی، دوست‌یابی و برقراری روابط پایدار و بلند مدت است؟ به همین خاطر باید بگوییم این کتاب بهترین هدیه برای افرادی است که در دنیای شتاب‌زده و پرهیاهوی امروز، قادر به برقراری ارتباط با دیگران نیستند و متاسفانه نمی‌دانند دوستی و ارتباط صمیمانه با مردم به سادگی برداشتن یک قلم و کاغذ است. اگر شما هم از همین دسته افراد هستید، با داستان‌های واقعی این اثر خواندنی همراه شوید.

راز

  • 165,000 تومان

شما موجودی بی‌نظیر هستید و از پس هر کار باشکوه و خیره‌کننده‌ای برمی‌آیید، زیرا عظمتی در درونتان نهفته است که از عظمت جهان هم فراتر است؛ اما راز سر به مهر آن زمانی بر شما آشکار می‌شود که «درست و مثبت بیندیشید» و قدرت کاینات را به سوی خود فرا بخوانید. در این اثر برجسته، در می‌یابیم هر آن‌چه در جهان وجود دارد، حاصل یک خرد مطلق و بی‌همتاست که با قدرت آفرینش خود، شما را از یک ذهن متعالی و قدرتمند برخوردار می‌سازد. پس با منبع این راز شگرف همراه شوید و ناشناخته‌های درونتان را کشف کنید...

قانون 5 ثانیه (زندگی شخصی شغلی و اعتماد به نفس‌تان را با شجاعت روزمره متحول کنید)

  • 95,000 تومان

می‌توان با بهره‌گیری از این کتاب زندگی را فقط در عرض پنج ثانیه دگرگون کرد! ادعای بزرگی است، نه؟ اما به مرور، درستی این مطلب به شما اثبات می‌شود. کافیست هر گاه فکری به سرتان زد، آن را در عرض پنج ثانیه عملی کنید. اما چه فکری؟ کدام افکار ارزش اقدام دارند و زندگی شما را به طرزی مثبت زیر و رو می‌کنند؟ بهتر است با ما همراه باشید...

شکستن عادت (چگونه ذهن‌تان را پاک کنید و ذهنی جدید با ذهنیتی نو بیافرینید)

  • 225,000 تومان

این مغزتان است که شخصیت، ویژگی‌های اخلاقی، هوش و بنیان تمام تصمیم‌گیری‌هایتان را بنا می‌گذارد و اگر مغزتان سالم‌تر و شادتر باشد، ثروتمندتر و موفق‌تر خواهید بود. در این کتاب با روش‌های گوناگون بازسازی مغز آشنا خواهید شد تا با بهبود عملکرد مغز و غلبه بر عادت‌های ویرانگر، زندگی خود را زیر و رو کنید..

معجزه شکرگزاری

  • 65,000 تومان

معتقدان به تمامی ادیان الهی بر این باورند که با قدرت جادویی سپاس‌گزاری می‌توان زندگی را به طرز سحرآمیزی دگرگون کرد. راندا برن در این اثر می‌خواهد قدرشناسی را در قالب تمرینی 28 روزه در ضمیر ناخودآگاهتان نهادینه کند، چون معتقد است که هم سپاس‌گزاری و هم ناسپاسی، اثراتی عمیق بر زندگی می‌گزارد. از این رو، در سراسر کتاب بارها اشاره می کند که می‌توان به راحتی حس قدرشناسی را ایجاد و تقویت کرد و از آثار جادویی آن همواره بهره برد.

مالک زندگی خودت باش (همان کسی نباشید که دیگران از شما انتظار دارند بلکه همان کسی باشید که هستید)

  • 75,000 تومان

تک تک ما زنان و دختران می‌خواهیم در زندگی ، بی همتا باشیم و اثری ماندگار از خود بر جای بگذاریم ، اما زندگی خود را با شدت نابسامان می‌یابیم . این اثر به شما یاد آور می‌شود خودتان هستید که مانع پیشرفت خود می‌شوید و نادانسته از یک زندگی هدفمند ، معنادار و مفید محروم می‌شوید . اگر برای دستیابی به یک زندگی هدفمند و معنادار آماده اید و مایلید احساس ترس ، نگرانی و میل به برآوردن توقعات را کنار بزنید و نشان دهید برای چه کاری ساخته شده اید ، با این کتاب منحصر به فرد به کمال مطلوب خود دست می‌یابید.

زبان بدن (چگونه به ناگفته‌های دیگران پی ببریم)

  • 195,000 تومان

تاثیرگذاری رفتارهای کلامی و غیرکلامی در اولین دیدار، بسیار ماندگار است. در این اثر با تمرین مستمر، از مهارت‌های کافی در زمینه زبان بدن برخوردار می‌شوید. این کتاب به 4 بخش تقسیم شده است. در بخش اول در مورد معنای زبان بدن و در بخش دوم، در مورد بایدها و نبایدهای این حرکات در فرهنگ‌های گوناگون صحبت می‌شود. در بخش سوم می‌آموزیم که چگونه راست و دروغ حرف‌ها و کارهای دیگران، از جمله فرزندانمان، را دریابیم و بخش چهارم، مهارت‌های لازم را در اختیارتان می‌گذارد تا کارفرمایتان را به پذیرش خود و سخنانتان متقاعد کنید.

سارا (کتاب اول)

  • 80,000 تومان

این اثر، رمانی دلپذیر و شادی‌بخش است که در کتاب اول آن، دختری به نام سارا اسرار خلق یک زندگی شاد و پر از لذت‌های معنوی را به شما می‌آموزد. این داستان الهام‌بخش، چشم سارا را به روی قدرت‌های درونی‌اش می‌گشاید و او درمی‌یابد که چگونه در زمان حال یک زندگی شاد و نشاط‌آور برای خود بسازد. ناگهان خواننده نیز به خود می‌آید و می‌بیند که حالا او هم راز و رمز خلق یک زندگی شاد را می‌داند. در پایان، شخصیت سارا و خواننده یکباره دستخوش دگرگونی می‌شود.

1  صفحه‌ی 1