فهيمه صديق عابديني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هر جنگ داستانی دارد
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
ذهنیت سالم (رویکردی نو در روانکاوی انگیزشی)
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
سکه‌های ثروت‌ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دست‌یابی به موفقیت مالی)
معمولی مثل بقیه
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان

ذهن برنده (همچنان که برای دستیابی به اهدافتان خیز برمی‌دارید از سلامت روانی خود نیز محافظت کنید)

  • 132,000 تومان

چگونه می‌توانیم محدودیت‌ها را کنار زده و در همان حال میانه‌روی را حفظ کنیم؟ چگونه از زندگی تک‌بعدی دوری کرده و در همان حال در شغلمان رقابت طلب و کم‌نظیر باشیم؟ چگونه حتی در محیط‌های رقابتی نیز رفتاری مناسب و به ویژه مهربان داشته باشیم؟ بازخوردهای منفی را چگونه مدیریت کنیم؟ با تنش و اضطراب زندگی‌های امروزی چگونه کنار بیاییم و با شکست‌ها چطور؟ مگان فرچایلد، بالرین اصلی باله نیویورک، در این کتاب می‌کوشد به این پرسش‌ها و بسیاری دیگر پاسخ دهد. او همچنین درباره ده درس مهمی می‌نویسد که در طول زندگی حرفه‌ای خود در مقام یک بالرین آموخته و توضیح می‌دهد که میان این همه هرج و مرج، تنش و سردرگمی های زندگی چگونه از این مهارت‌ها برای یافتن قوی‌ترین نمود خود بهره بگیریم.

هر جنگ داستانی دارد

  • 77,000 تومان

اگر دو چیز در دنیا وجود داشته باشد که ترور بیش از هرچیز دوستشان بدارد، بازی‌های ویدئویی جنگی و پدر پدربزرگش، جیکوب فایرستون، یک کهنه سرباز جنگی واقعی است که در اوج درگیری‌های جنگ جهانی دوم، به آزادسازی یک روستای کوچک فرانسوی کمک کرد و پس از بازگشت به کشور خودش خیلی‌ها او را یک قهرمان می دانند، اما نه همه...

ذهنیت سالم (رویکردی نو در روانکاوی انگیزشی)

  • 230,000 تومان

با انتخاب طرز فکر شما جهان جدیدی را انتخاب می‌کنید. در جهانی که صفات ثابتی دارد، موفقیت یعنی اثبات هوش یا استعداد، یعنی به اثبات رساندن خودتان. در جهان دیگر که ویژگی‌هایی در حال تغییر دارد، موفقیت به معنای ارتقای خودتان برای یادگیری چیزهای جدید است. یعنی توسعه خودتان! انتخاب با شماست. طرز فکرها، تنها باورهای ما هستند. آن‌ها اعتقادات قدرتمندی هستند، اما تنها، درون ذهن شما هستند و می‌توانید ذهن خود را تغییر دهید. همان‌طور که این کتاب را می‌خوانید، به این فکر کنید که دوست دارید به کجا برسید و چه طرز فکری شما را به آن‌جا می‌رساند.

کارآفرین‌های کوچک با فکرهای بزرگ

  • 55,000 تومان

حتما این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که هیچ‌وقت برای شروع دیر نیست. ما می‌گوییم هیچ‌وقت برای شروع زود نیست! حتی بچه‌ها هم می‌توانند با اصول اولیه تجارت و کارآفرینی آشنا شوند. هدف ما در این کتاب، آشنا کردن بچه‌ها با استراتژی‌های کلیدی دنیای کسب و کار است. با دانستن این استراتژی‌ها، آنها می‌توانند در راه‌اندازی، اداره و رشد کسب و کارشان تجربه‌های ارزشمندی به‌دست آورند و مهارت تصمیم‌گیری را در خود تقویت کنند. آینده از امروز شروع می‌شود.

سکه‌های ثروت‌ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دست‌یابی به موفقیت مالی)

  • 55,000 تومان

اگر خردمند هستید و رویای زیبای ثروت یک‌ شبه را در سر نمی‌پرورانید، اگر در جستجوی راهکارهای کاربردی و ساده برای دست‌یابی به ثروت هستید، و اگر مایلید در این راه از خرد نسل‌ها و ملت‌های دیگر، به‌ویژه از دانش و تجربه فردی چون بنجامین فرانکلین، یکی از پدران بنیان‌گذار آمریکای نوین بهره بگیرید، این کتاب برای شما نوشته شده است. کتابی ساده اما آموزنده همراه با مثال‌ها و تصاویر جذاب که لذت خواندن آن را چندین برابر می‌کند.

معمولی مثل بقیه

  • 49,000 تومان

نورا قرار است بعد از دو سال به زندگی معمولی برگردد اما می‌داند که این برگشتن آسان نیست، به خصوص که او داستان سرطانش را از خیلی از همکلاسی‌هایش پنهان کرده است. او در نبرد با سرطان پیروز شده است، اما این بار باید تنهایی، خجالت، ناامیدی و ترس را شکست بدهد. نورا عاشق داستان‌های افسانه‌ای است، اما آیا افسانه‌ها می‌توانند به او کمک کنند تا از این مرحله دشوار عبور کند؟

صفحه‌ی 1