فريدالدين رادمهر


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرمتیکا (حکمت مفقوده فرعونان)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
در جستجوی کبریت احمر (زندگانی ابن عربی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
نیچه (فیلسوف روان‌شناس و دجال)
  • 480,000 تومان
  • با تخفیف: 480,000 تومان
فروید یونگ و آدلر (کشف ذهن 3)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
کشف ذهن (نیچه هایدگر و بوبر)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان

هرمتیکا (حکمت مفقوده فرعونان)

  • 180,000 تومان

هرمتیکا، نوشته‌های کهن منسوب به هرمس است که قدیمی‌ترین آن‌ها در مصر یافت شده است و هرمس را همان طاط، فرزانه‌ی اسطوره‌ای مصر دانسته‌اند که بیش از سه هزار سال پیش از میلاد می‌زیست و گویند جمیع معارف و نیز دین را به مصریان آموخت. آثار او بعدها به یونان رفت و با نهضت ترجمه به جهان اسلامی نیز راه یافت و سپس بر رنسانس نیز تاثیر گذاشت. این کتاب برگزیده‌ای است از مجموعه آثار بازمانده‌ی هرمسی، که در اصل شامل هجده کتاب است و در این‌جا قطعه‌هایی که بهتر می‌توانند مضمون‌های اصلی اندیشه‌ی هرمسی را معرفی کنند انتخاب شده‌اند.

در جستجوی کبریت احمر (زندگانی ابن عربی)

  • 75,000 تومان

نوشته های ابن عربی جدا از زندگانی او نیست این نوشته‌ها را نمی‌توان از مقامات بلند شیخ الاکبر جدا ساخت، نوشته‌هایی که از شرق تا غرب در پهنای وسیع جهان اسلامی با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و دست به دست گشت. جهان اسلامی در آن موقع، از سویی با تهدید مسیحیان در اسپانیا روبرو بود و از سوی دیگر، با صلیبیان در فلسطین می‌جنگید. ابن عربی هم در حیات روحانی و هم در زندگانيِ جسمانيِ خویش، هر جا که رفت و با هر که مصاحبت گزید، ناظر به این وقایع بود و از سلوک در مقامات روحانی خود بازنماند. پیش از انتشار این کتاب، آنان که در پی شرح حالی از ابن عربی بودند، منابع اندکی در اختیار داشتند. کتاب سترگ کلود عداس با اِشراف کامل وی بر نوشته‌های خود ابن عربی و سایر منابعِ اصیلِ دیگر، خواه عربی و خواه فارسی، به رشتۀ تحریر درآمده است و منبع کاملی در زندگی ابن عربی به شمار می‌آید. با این کتاب هم زندگی ابن عربی را می‌شناسیم و هم با دنیایی که او در آن زیست، آشنا می‌شویم و هم تاریخ دقیق نوشته‌های او را در می‌یابیم و هم به اصول عقاید وی پی می‌بریم. بی شک کتاب کلود عداس در حوزۀ مطالعات و پژوهش‌های ابن عربی، ارمغانی است که باید قدر نهاد و تمجید کرد.

نیچه (فیلسوف روان‌شناس و دجال)

  • 480,000 تومان

((این کتاب بر تمامی آثاری که در نقد و تفسیر نیچه نوشته شده است ، توفق و ارجحیت دارد )) سخنی است که توماس‌مان در وصف کتاب حاضر اثر والتر کوفمان نوشت . کوفمان سه نقاب بر چهره‌ی نیچه می‌بیند : فیلسوف ، روان‌شناس و دجال . آنان که از روی بغض بر نیچه خشم گرفتند و ملحدش خواندند ، آنان که از روی حب اما از ظن خود یار او شدند و حرف خود را بر زبان نیچه گذاشتند ، آنان که آثارش را نخوانده به تفسیر افکارش کوشیدند و عاقبت، آنان که او را دیوانه انگاشتند، در دایره‌ی سخن و نقد والتر کوفمان قرار می‌گیرند و او منصفانه و محققانه نظرات هر یک را به ترازوی داوری می‌کشد. کوفمان، خواننده‌ی کتاب خویش را دعوت می‌کند که نیچه را باید، در نوشته‌هایش، خواند و دید. از نظر او کتاب‌های نیچه از همان نخستین اثر تا آخرین آن‌ها در هماهنگی و استحکام کامل قرا دارد. از نظر او نیچه ادیب ترین فیلسوف جهان معاصر است.

فروید یونگ و آدلر (کشف ذهن 3)

  • 220,000 تومان

جلد سوم کشف ذهن به فروید، آدلر و یونگ می‌پردازد و تصویری بس دلربا و تازه از این سه تن ارائه می‌دهد. قهرمان این کتاب، فروید، در قبال دو مخرب کشف ذهن یعنی آدلر و یونگ قرار دارد درست آن‌گونه که در مجلد اول گوته در برابر کانت و هگل، و در مجلد دوم نیچه در برابر هایدگر و بوبر قرار گرفتند. قهرمانان کشف ذهن آنان‌اند که فیلسوف و ادیب و روان‌شناس‌اند، زیرا خردمند واقعی‌اند، به زیبایی می‌نویسند و سرشار از شناختن خویشتن‌اند. در این کتاب از فروید دفع تهمت می‌شود و بدفهمی‌های پیرامون شخصیت و نظراتش مورد بررسی قرار می‌گیرد و معلوم می‌شود مسبب اصلی این زشت‌گویی‌ها درباره‌ی فروید، آدلر و یونگ بودند. در عوض شخصیت واقعی آدلر و به خصوص یونگ برای خواننده روشن می‌شود. در خاتمه کتاب خلاصه‌ هر سه مجلد بیان می‌شود که آدمی باید دلیرانه به کشف خویشتن و فهم حقیقت دست یازد حتی اگر جهانی مخالف داشته باشد.

کشف ذهن (نیچه هایدگر و بوبر)

  • 185,000 تومان

جلد نخست این سه‌گانه به احوال و آرای گوته و کانت و هگل اختصاص یافته بود که قهرمان آن گوته معرفی شده بود. اینک ترجمه این مجله پیش‌روست و به احوال و عقاید نیچه و هایدگر و بوبو می‌پردازد. این سه تن برای فارسی زبانان آشنایند زیرا یا متون نوشته‌های ایشان یا کتبی در وصف ایشان به فارسی درآمده است. از این سه تن مشهورترین، نیچه است و البته نافذترین، هایدگر، بوبو اندکی غریب‌تر به نظر می‌آید. بی‌شک باید هایدگر را بزرگ‌ترین فیلسوف قرن بیستم دانست نه از آن حیث که باب روز است و مد، بلکه به این سبب که تاثیری شگرف بر همگان داشت. بسیاری از اندیشمندان را می‌توان به هایدگر اما هایدگر را باید به خود وی شناخت.

صفحه‌ی 1