فريبا بردبار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه 7 روز هفته را شاد باشیم
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
مثل زاک فکر کنید (5 راز موفقیت مدیر عامل نابغه و بی‌نظیر فیسبوک در کسب و کار مارک زاکربرگ)
درخواست کن برآورده می‌شود
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان
نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
هوش مالی خود را افزایش دهید
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

چگونه 7 روز هفته را شاد باشیم

  • 99,000 تومان

هدف من از نوشتن این کتاب این است که به شما کمک کنم ذهن خود را طوری سامان‌دهی کنید که هر روز دست به انتخاب شادی بزنید. فارغ از اینکه با چه چالش‌هایی مواجه می‌شوید یا چه شرایطی به شما فشار می‌آورد می‌‌‌توانید واکنش خود را به آن چالش‌ها و شرایط انتخاب کنید. اینکه چگونه عمرتان را سپری می‌کنید کاملا به خودتان بستگی داردء این هیچ ربطی به شرایط شما ندارد. آبراهام لینکلن گفته بود: "بیشتر آدم‌ها به اندازه‌ای که تصمیم گرفته‌اند شاد باشند شاد هستند."

مثل زاک فکر کنید (5 راز موفقیت مدیر عامل نابغه و بی‌نظیر فیسبوک در کسب و کار مارک زاکربرگ)

  • 69,000 تومان

این یک هدیه گران‌بها بود. هدیه زندگی بود کسی که این هدیه را قبل از کریسمس 2010 با خود آورد بابانوئل نبود. بلکه فیسبوک بود. دانت وارن درمانده و عاجز شده بود. دختر 10 ساله‌اش ویویکا به شدت به پیوند کلیه نیاز داشت. 3 سال بود که دخترش شبی 12 ساعت دیالیز می‌شد دیدن او در آن وضعیت بسیار سخت بود و سخت‌تر از آن این بود که بدن دخترک باید آن وضعیت را تحمل می‌کرد....

درخواست کن برآورده می‌شود

  • 64,000 تومان

پیام این کتاب، بسیار حیرت‌انگیز و در عین حال بسیار ساده است: شما از یک منبع عشق و خشنودی آمده‌اید. وقتی با آن انرژی، آرامش و عشق همسو می‌شوید قدرت منبع خود را بدست می‌آورید- این همان قدرت متجلی کردن خواسته‌ها، فراخواندن خشنودی، جذب کردن ثروت در جایی که قبلا کمبود وجود داشته است و دسترسی به هدایت الهی در قالب آدم‌های خوب و شرایط کاملا درست است. این کاری است که منبع شما انجام می دهد و از آنجایی که شما از آن منبع نشات گرفته‌اید می‌توانید همین کار را انجام دهید.

نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

  • 168,000 تومان

دنیای امروز ممکن است گاه دیوانه‌کننده باشد. نه فقط در سطح جهانی (رویدادهای جهانی، اقتصاد موضوعات اجتماعی) بلکه در زندگی روزمره هم ممکن است همینطور باشد. در عرصه کسب و کار آنهایی که هنوز هم پس از کوچک‌سازی‌های اخیر شغل خود را حفظ کرده‌اند ساعات کارشان طولانی‌تر شده‌است. رقابت ، واکنش سریع به فرصت‌ها، تغییر، جهت‌گیری مجدد استراتژیک، ریسک کردن، حداکثر بهره را از حداقل‌ها بردن، و محدویت‌های اقتصادی، نام‌هایی برای بازی این زمانه هستند. در زندگی شخصی‌مان، در اکثر خانواده‌ها پدر و مادر هر دو کار می‌کنند، بیشتر خانواده‌ها از هم گسیخته شده‌اند و به صورت خانواده‌های جدید در آمده‌اند، میلیاردها «کار» باید ظرف مدت زمان کوتاهی انجام شوند. (آگهی بازرگانی کف حمام «کالگون، منو ببر!» را یادتان هست؟ شانس بزرگی در این زمینه داشت.) چالش‌ها و نیازهای ازدواج و پدر مادر شدن ممکن است گیج‌کننده باشند و غالبا والدین مجرد حداقل برای متعادل کردن کار، دوستان، روابط خود با نزدیکان، فعالیت‌ه ای اجتماعی و وظایف با فشارهای بسیار زیادی مواجه هستند.

هوش مالی خود را افزایش دهید

  • 150,000 تومان

اولین‌بار در سال 2004 با رابرت کیوساکی ملاقات کردم. ما در سال 2006 با هم یک کتاب پر فروش نوشتیم. با فرا رسیدن سال 2008 میلادی، برایم مثل روز روشن شد که حرف‌هایی که رابرت می‌زند و آموزش می‌دهد بیش از هر زمانی حائز اهمیت شده‌اند. آموزش مالی در این برهه زمانی برای کشورمان بسیار مهم است، و نمی‌توان منکر ذکاوت رابرت در این زمینه شد. فقط نگاهی به بحثی که در کتاب «چرا می‌خواهیم شما ثروتمند شوید» (Why we want you to be rich) داشتیم بیندازید و ببینید از آن زمان به بعد چه اتفاقی رخ داده است. من می‌گویم که ما آن زمان می‌دانستیم که داریم درباره چه چیزی حرف می‌زنیم. رابرت باکتاب «افزایش ضریب هوش مالی» شما را یک قدم جلوتر می‌برد و من بنا به دلایل بسیار زیاد بر این باورم که همانند سال 2006 میلادی، رابرت امروز هم از آینده خبر می‌دهد. من توصیه می‌کنم به حرف‌های او توجه کنید. دونالد ترامپ.

صفحه‌ی 1