فروزنده داورپناه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای جامع والدین برای سامان دادن ای دی اچ دی در فرزند خود
بازی‌درمانی (هنر برقراری ارتباط)
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
کودک خوش‌بین (برنامه‌ای آزموده شده برای ایمن ساختن همواره کودکان در برابر افسردگی)
زندگی با همسر کج‌مدار (راهنمای سازگاری زناشویی برای زنان)

آموزش مهارت‌ها به فرزندان دردسرساز (کمک به والدین در زمینه اصلاح رفتارها هیجان‌ها روابط اجتماعی فرزندتان و بهبود وضعیت تحصیلی آنان)

  • 110,000 تومان

ایده اصلی این کتاب آن است که کودکان عمدا بدرفتاری نمی‌کنند، بدرفتاری‌های آنها تلاشی است برای جبران کاستی‌هایی که در مسیر رشد رفتاری، هیجانی، تحصیلی و اجتماعی . آنها نیاز دارند مهارت‌هایی را بیاموزند، تمرین کنند، و در جای خود، به کار ببرند تا خود را همپای سایر همسالانشان بدانند. کتاب «آموزش مهارت‌ها به فرزندان دردسرساز» برای آموزش به والدین بچه‌های 5 تا 17 ساله نوشته شده و در هر فصل آن، ابزارهایی برای ارزیابی خود و اطمینان از یادگیری درست، هم برای پدر و هم برای بچه‌ها، آمده است. عمل کردن مطابق قوانین، پیروی از گفته والدین، شناختن احساسات خود و ابراز آنها به صورتی شایسته، آرام کردن خود، حل و فصل اختلاف‌ها، دوست پیدا کردن و حفظ دوستی‌ها، مدیریت خشم و استرس، صداقت و درستکاری، و دل دادن به انجام تکالیف از جمله موضوعاتی هستند که در این کتاب مطرح شده‌اند. آسایش والدین و کل خانواده نیز از نظر به دور نمانده است.

راهنمای جامع والدین برای سامان دادن ای دی اچ دی در فرزند خود

  • 400,000 تومان

در بعضی از کودکان، گنجایش توجه آن‌چنان محدود، میزان فعالیت آن‌چنان زیاد، و توانایی آن‌ها در کنترل رفتارهای ناگهانی و بی‌اختیار خود آن‌چنان اندک است که در آن حوزه، رفتارهایشان، از آن چه برای سن آن‌ها مناسب است، آشکارا فاصله دارد. بیش‌تر مردم چنین کودکی را می شناسند ـ کودکی که برایش به پایان رساندن تکالیف مدرسه کار دشواری است، کودکی که نمی‌تواند با بچه‌های محل کنار بیاید، کودکی که ناتوانی‌اش در عمل کردن بر طبق دستورالعمل‌ها و به پایان رساندن وظایفی که برایش تعیین کرده‌اند، در خانه باعث به پاشدن جر و بحث می شود. آن دسته مشکلات رفتاری در این حوزه‌ها که آن‌قدر شدید شده باشند که سازگاری کودک را مختل سازند به گونه‌ای نیستند که با بزرگ‌تر شدن کودک، بهبود پیدا کنند و معمولا نمی‌توان آن‌ها را ‌بهنجار تلقی کرد. اگر چنین فرزندی دارید، ناچیز شمردن مشکلات او یا انتظار این‌که با بزرگ‌تر شدن وی، این مشکلات کم‌رنگ یا برطرف شوند نه‌تنها اشتباه، بلکه به ضرر آسایش روانی و اجتماعی اوست. با این کار، هم‌چنین برای خودتان و دیگر اعضای خانواده که باید هر روز با این کودک مراوده داشته باشید، مشکلات بیش‌تری به بار می‌آید. پدر و مادرها برای آن که درک بهتری از این اختلال به‌دست بیاورند و بتوانند در برابر منتقدان کم‌سوادی که هم‌چنان بر این نکات اصرار می‌ورزند که ADHD بر اثر ضعف والدین در تربیت فرزند، برنامه غذایی مورد استفاده، یا بیش از حد تلویزیون تماشا کردن کودکان به وجود می‌آید دلایلی علمی عرضه کنند، باید از این گونه تحولات علمی آگاهی داشته باشند.

راهنمای نویسندگان درباره ویژگی‌های شخصیت‌ها (آنچه داستان‌نویسان باید درباره انواع رفتارها و شخصیت‌ها بدانند)

  • 80,000 تومان

درک کردن مردم، نوشتن درباره آن‌ها، و خواندن درباره‌شان بی‌نهایت دلنشین است. اهل مطالعه، ماجرای شخصیت‌هایی را دنبال می‌کنند که تک‌بعدی، کسل‌کننده و کلیشه‌ای نباشند؛ یعنی همان پیچیدگی روانی انسان‌های باورکردنی و موجه را داشته باشند. لیندا ال. ادلستاین که هم روان‌درمانگر است و هم با نوشتن سر و کار دارد، با استفاده بیش از سه دهه تجربه خود در روان‌درمانی، کوشیده تا ویژگی‌های مراحل زندگی انسان، اشخاص، زوج‌ها، و گروه‌های بهنجار و نابهنجار را در قالب فهرست‌هایی در اختیار نویسندگان قرار دهد تا به آن‌ها در خلق شخصیت‌های عمیق، گیرا، و پذیرفتنی کمک کند.

بازی‌درمانی (هنر برقراری ارتباط)

  • 230,000 تومان

این کتاب با رویکرد کودک محورانه نگاشته شده است. با مطالعه این کتاب می‌توان ایمان عمیق نویسنده را به توانایی‌های ذاتی کودکان و عمق باورش را به روانشناسی انسان‌گرا و رویکرد مراجع‌محوری دریافت.آموزه‌های علمی و تجربی مطرح شده در این کتاب مانع از درغلتیدن خواننده و درمانگران به وادی احساسات می‌شود.شیوه‌های ضبط تصویری، اجراهای زنده و نقش بازی‌هایی که در کلاس‌ها و در جلسه‌های گروهی دقیقا ارزیابی می‌شوند، پایبندی به اصول بازی درمانی کودک‌ محورانه را تضمین می‌کنند.

کودک خوش‌بین (برنامه‌ای آزموده شده برای ایمن ساختن همواره کودکان در برابر افسردگی)

  • 250,000 تومان

برخلاف گذشته که افسردگی مختص بزرگسالات تلقی می‌شد، تمدن امروز با مشکل بروز افسردگی در خردسالی روبرو است. تشخیص زودهنگام این حالت و مقابله موثر با آن، برای آن دسته از کودکان که یا درماندگی و یاس پیشه می‌کنند، یا به رفتارهای پرخاشگرانه مبادرت می‌ورزند، چشم‌انداز آینده را روشن و امیدوارکننده می‌سازد. کتاب کود خوش‌بین، نتیجة چند سال کار پژوهشی و آموزشی روی کودکان دبستانی، والدین و مربیان آنهاست که به سرپرستی «مارتین سلیگمن» روانشناس نظریه‌پرداز معاصر و در قالب برنامة پیشگیری پنسیلوانیا انجام گرفته است. ضمن این برنامه کودکان آموختند تا ارتباط میان افکار، احساسات و رفتار خود را درک کنند و با انجام تمرین‌های مختلف به تقویت عزت‌نفس و مهارت‌های حل مسئله در خود بپردازند. در پایان آنها این توانایی را یافتند که به جاس یأس و انفعال و تفسیرهای بدبینانه، رویدادها را به گونه‌ای خوش‌بینانه تفسیر کنند و با آنها به صورتی سازنده روبه‌رو شوند.

زندگی با همسر کج‌مدار (راهنمای سازگاری زناشویی برای زنان)

  • 140,000 تومان

نویسنده کتاب ، مشکلات زناشویی را بر اساس مشاهدات خود دسته‌بندی کرده است و با مطرح ساختن موضوع ( مردان کج‌مدار ) سعی کرده تا ریشه‌های روانشناختی بروز مشکلات را در هر دو همسر تبیین کند و راهکارهای مقابله با این تعارضات را نشان دهد. کتاب حاضر علاوه بر همسران ، می‌تواند برای دانشجویان و دست‌اندرکاران مشاوره نیز سودمند واقع شود.

صفحه‌ی 1