فرهاد براقي زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شخصیت و تفاوت‌های فردی
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
مکس آرکر کارآگاه بچه‌ها (در مورد شب‌ادراری)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
حالا شدم داداش بزرگه
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
چرا من تک فرزند هستم
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
دنیای راسل (داستانی برای کودکان درباره اوتیسم)
اوتو و داروی مخصوصش (داستانی درباره مصرف دارو برای کودکان دارای ای دی اچ دی)
الی و دروغ‌سنجش (داستانی درباره گفتن حقیقت)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
چه صدای خوبی داری (داستانی درباره عزت نفس برای کودکان)
راز بزرگ و چاق من (چطور جنا بر احساسات و خوردنش کنترل پیدا کرد)
10 لاک‌پشت در سه‌شنبه
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
روان‌درمانی به شیوه تصمیم‌گیری مجدد
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

شخصیت و تفاوت‌های فردی

  • 350,000 تومان

نام مایکل اشتون، با الگوی شش عامل شخصیت (Hexaco) و پژوهش‌های فراوان در قلمرو شخصیت و تفاوت‌های فردی شناخته شده است و کتاب حاضر، تنها اثر مستقل او تاکنون محسوب می‌شود. شاید بهتر باشد قبل از پرداختن به نظریه‌های شخصیت، یا به موازات آن «مبانی مطالعه علمی شخصیت» را مورد بررسی قرار داد که این کتاب، منبعی با ارزش و منحصر به فرد در این زمینه محسوب می‌شود. سادگی و روانی در نوشتار و استفاده از نتایح صدها پژوهش علمی معاصر، این اثر را تبدیل به منبعی جامع و به‌روز کرده است. کتاب «شخصیت و تفاوت‌های فردی» افق‌هایی جدید از پژوهش در قلمرو شخصیت را به خواننده علاقه‌مند نمایان ساخته، و مسیرهای احتمالی برای پژوهش‌های بیشتر آینده در این خصوص را معرفی می‌کند.

مکس آرکر کارآگاه بچه‌ها (در مورد شب‌ادراری)

  • 20,000 تومان

مکس آرکر، کارآگاه بچه‌ها است. مکس به بچه‌ها کمک می‌کند تا مشکلات‌شان را حل کنند. بیلی پارکر، دوست مکس، از اینکه صبح‌ها بیدار شود و رختخوابش خیس باشد، خسته شده است، و دوست دارد بداند چطور می‌تواند این مشکل خودش را حل کند اما، مکس می‌داند. مکس هم وقتی کوچولو بود، رختخوابش را خیس می‌کرد و حالا او آماده است تا برنامه عملی خودش برای خشک ماندن تا صبح را در اختیار بچه‌ها بگذارد. تو هم بیا! تو هم می‌توانی با مکس همراه باشی و به «عملیات تعقیب مدفوع» و «تیم عملیاتی» او ملحق شوی. والدین تو هم البته می‌توانند کمک کنند. یادت نرود که مطالب جالب انتهای کتاب را بخوانی و از بابا و مامانت بخواهی تا یادداشت آخر کتاب که مخصوص آن‌ها نوشته شده را مطالعه کنند.

حالا شدم داداش بزرگه

  • 18,000 تومان

با اضافه شدن کودک تازه تولد‌یافته‌ای به خانواده، دنیای جیک تغییر می‌کند! برادر بزرگ بودن در ابتدا برای او سخت و گیج‌کننده است و روال عادی زندگی‌اش را دست‌خوش تغییرات زیادی می‌کند. مهم‌تر از همه اینکه، جیک باید صبور باشد و مامان، بابا، و باباجی‌اش را با یک نفر دیگر تقسیم کند. اما جیک کم‌کم از داشتن یک خانواده بزرگ‌تر و همه چیزهای مربوط به یک برادر بزرگ بودن، خوشش می‌آید. یادداشت نوشته شده توسط دکتر جین آنونزیاتا، راهنمایی‌های ارزشمندی در اختیار والدین در راستای آماده‌سازی خانواده‌شان برای فرزند نورسیده، قبل و بعد از تولد نوزاد، قرار می‌دهد.

چرا من تک فرزند هستم

  • 18,000 تومان

اودورا، بچه کرگدن کوچولویی است با مشکلی بزرگ: او یک برادر کوچولو می‌خواهد! یا شاید هم یک خواهر کوچولو! تلاش او در متقاعد کردن والدینش برای آنکه خواهر یا برادر جدیدی به او بدهند، به جایی نمی‌رسد. سرانجام، اودورا به کمک پدر و مادرش یاد می‌گیرد که «تک فرزند هست، اما تنها نیست». نقاشی‌های زیبا و حس و حال اودرا، کتاب حاضر را تبدیل با ابزار دل‌چسبی برای کمک به تک فرزندان در درک خوبی‌ها و فشارهای حاصل از وضعیت تک فرزندی می‌نماید و شیوه‌ای در پاسخ‌گویی به سؤال زیرکانه (و اجتناب ناپذیر) تک فرزندها به والدین‌شان ارائه می‌دهد.

دنیای راسل (داستانی برای کودکان درباره اوتیسم)

  • 20,000 تومان

راسل، کودکی مبتلا به اتیسم است. او همیشه لبخندی بزرگ بر لب دارد و خانواده راسل عاشقش هستند. قدم به «دنیای راسل» بگذارید و با خواندن داستان‌ها و دیدن عکس‌های او و خانواده‌اش، با آن‌ها آشنا شوید. بچه‌ها متوجه می‌شوند که در خانواده راسل چه می‌گذرد و هم‌چنین، با چالش‌ها و چیزهای عجیب مربوط به اتیسم نیز آشنا خواهند شد. بخش سخنی با والدین، یادداشتی جامع است که دربرگیرنده اطلاعاتی عینی درباره اتیسم می‌باشد و راه‌کارهایی در مورد حمایت از کودکان دارای اتیسم و خواهران یا برادران‌شان، دریافت خدمات، و صرف وقت جهت حمایت از خود، ارائه می‌دهد.

اوتو و داروی مخصوصش (داستانی درباره مصرف دارو برای کودکان دارای ای دی اچ دی)

  • 18,000 تومان

اوتو، یک بچه ماشین پر انرژی است که موتورش زیادی سریع کار می‌کند. او هم‌چنین با توجه کردن در مدرسه مشکل دارد. به راحتی حواسش پرت می‌شود، و بدون فکر کردن، حرف‌هایی می‌زند و کارهایی می‌کند. اوتو و پدر و مادرش به ملاقات یک تیم تعمیر از مکانیک‌های متخصص می‌روند. این مکانیک‌ها دارویی برای اوتو تجویز می‌کنند تا بتواند موتور پرسرعت او را آرام‌تر سازد و در یافتن راه‌هایی برای داشتن تمرکز و نظم بیش‌تر، کمکش کند. این ویرایش جدید، منبعی کلاسیک برای کودکان و خانواده‌هایشان، شامل جدیدترین پیشرفت‌ها در زمینه شناخت پر جنب و جوش می‌باشد. نویسنده در یادداشت مبسوطی که خطاب به والدین نگاشته است، به بحث و بررسی رویکردهای درمانی و یافته‌های حاضر درباره داروها، و اثرات جانبی احتمالی آن‌ها پرداخته است.

الی و دروغ‌سنجش (داستانی درباره گفتن حقیقت)

  • 18,000 تومان

گاهی در دنیای واقعی، چسبیدن به واقعیت‌ها برای الی سخت است. الی در دروغ گفتن و گاهی هم از نوع بزرگش، مهارت دارد. اما وقتی حیوان خانگی الی، دافی، به حیاط تبعید می‌شود، او حداقل یک دلیل برای گفتن حقیقت می‌یابد! یادداشتی که توسط دکتر مری لامیا، روانشناس بالینی نوشته شده است، به والدین کمک می‌کند تا به واقعیت‌هایی در جهت مقابله با دروغ‌گویی‌های کوچک و بزرگ فرزندان‌شان دست یابند.

چه صدای خوبی داری (داستانی درباره عزت نفس برای کودکان)

  • 40,000 تومان

بوقلمون خودش را دوست ندارد. پاهایش باریک، پرهایش قهوه‌ای، و سرش بدون مو است. اما بیش‌تر از هر چیز، او از صدای خودش متنفر است. تا این‌که او یک روز اقدامی شجاعانه انجام می‌دهد ـ یک کار بوقلمونی قالاب ـ قالابی با اعتماد به نفس و قدرت فوق‌العاده! این کتاب با متن دل‌نشین و تصاویر بامزه‌اش، علاوه بر آن که خنده بر لب کودکان می‌آورد، به آن‌ها یاد می‌دهد تا قالاب ـ قالاب‌های خودشان را بپذیرند. در انتهای کتاب، توصیه‌ای کامل برای والدین شامل اطلاعات و راهبردهایی مفید در جهت کمک کردن به بچه‌ها برای بهبود اعتماد به نفس و عزت نفس‌شان آمده است.

راز بزرگ و چاق من (چطور جنا بر احساسات و خوردنش کنترل پیدا کرد)

  • 22,000 تومان

جنا در مدرسه راهنمایی، با سختی‌هایی روبه‌رو است. او تازه 12 ساله شده، از باشگاه بدن‌سازی متنفر است، و اضافه وزن دارد. او دوستان و سرگرمی‌های خوبی دارد. اما وقتی بعضی از هم‌کلاسی‌هایش مسخره‌اش می‌کنند، به‌شدت ناراحت می‌شود! و چیزی که وضع را بدتر می‌کند این است که وقتی او غمگین یا خشمگین یا مضطرب می‌شود، شروع می‌کند به خوردن و نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد! به کمک داستان جنا، بچه‌ها یاد می‌گیرند چطور با خوردن احساسی خداحافظی کرده، و به یک سبک زندگی سالم خوشامد بگویند. آن‌ها متوجه می‌شوند چگونه با طراحی یک برنامه اجرایی می‌توانند جلوی پرخوری‌شان را بگیرند.

10 لاک‌پشت در سه‌شنبه

  • 50,000 تومان

با سارا آشنا شوید. سارا احساس می‌کند مجبور است بشمرد. او دارای اختلال وسواس ـ اجباری یا OCD است. اما او با کمک خانواده و درمان‌گرش، یاد می‌گیرد که چطور بر ترس‌هایش غلبه کند و وسواس‌اش را به کنترل خودش درآورد. یادداشت سخنی با خوانندگان که توسط دکتر مایکل تامپکینز نوشته شده است، اطلاعات، توصیه‌ها، راه‌کارهای اثبات شده مفیدی برای کودکان به منظور خلع سلاح کردن وسواس‌شان، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

روان‌درمانی به شیوه تصمیم‌گیری مجدد

  • 90,000 تومان

کتاب حاضر حاصل پیوند هوشیارانه تحلیل رفتار متقابل و گشتالت‌درمانی است. تمرکز این دیدگاه بر بهبود سریع و تاکید بر ظرفیت فرد در بازسازی است. شیوه‌های درمانی ارائه شده در کتاب، محصول سال‌ها تجربه‌ی مولفان در گروه‌درمانی کوتاه مدت اثربخش با مراجعان است، به تعبیری می‌شود آن را «جراحی روانی» نامید. شیوه‌های درمان افسردگی، وسواس، روان‌پریشی، ترس، اضطراب و ... با ذکر موارد واقعی از جمله مباحثی است که با دقت مورد بحث قرار می‌گیرد. آشکار است که مقدمه ویرجینیا ستیر بر کتاب حاضر، مهر تاییدی است بر سودمندی سبک‌های درمانی مطرح در این اثر. امید است این اثر مورد استقبال و استفاده مشاوران، روانشناسان، روان‌پزشکان، مددکاران و دانشجویان رشته‌های مربوطه قرار گیرد.

صفحه‌ی 1